@mick, moet je nog werken vanavond? anders vanmiddag Medenblik een optie.
Moest idd werken....maar was om half 1 onderweg naar de sluf om bij de IKEA al de file in te rijden... Draaien dus...en toch maar even in Katwijk kijken of hij pal zuid zou zijn...maar helaas z-o... Op weg naar huis begon mijn liefe auto een beetje naar rechts te trekken en als ik remde dan ging hij vrolijk naar links... Bleek de zuiger in mijn remklauw vast(gerot) te zitten....grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...
[Op weg naar huis begon mijn liefe auto een beetje naar rechts te trekken en als ik remde dan ging hij vrolijk naar links... Bleek de zuiger in mijn remklauw vast(gerot) te zitten....grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...
Vandaag 2 nieuwe remklauwen en remleidingen in die Jeep geramt....en nog goed ontlucht ook want hij remt weer als nieuw... Tip van de garage houder: gewoon boven een afvoerput gaan staan als je gaat ontluchten...loopt de olie lekker makkelijk weg....
En wanneer gaat het nou eindelijk weer eens Z-W 7/8 waaien/woeien/blazen....
Vroegâh had je hier in het topic een dame die altijd winddansjes deed....en verdomd ze hielpen nog ook zeker als Leofff ook stond te jumpen...
En wanneer gaat het nou eindelijk weer eens Z-W 7/8 waaien/woeien/blazen....
Vroegâh had je hier in het topic een dame die altijd winddansjes deed....en verdomd ze hielpen nog ook zeker als Leofff ook stond te jumpen...
Goedemorgen!!!!
Ben je niet vergeten hoor!? Draag je natuurlijk in mijn hart altijd bij me, ondanks je nieuw tegengekomen liefde Vinni op Texel. En gelijk heb je, want wat kan ie kiten he dat mormel!
Hoop je binnenkort weer is keer Live te zien!
Jacq binnenkort maar weer is keer dansen want het is slappe hap laatste tijd?
Ik ga zo maar even kijken in Katwijk 16kn sideshore moet te doen zijn
Helaas kan ik niet te lang omdat ik een verjaardag heb eind van de middag. Ik wil met alle liefde mensen ophalen, alleen vandaag komt dat even slecht uit.