Vastzetten foodpads North Jaime '06

Vince

Geen avatar

Februari 03, 2007, 05:21:33
edit2Rapporteer  
Heb net een nieuw board binnen, de Jaime Pro M '06.
Ben hem in elkaar aan het schroeven, maar krijg de schroeven van de foodpads erg moeilijk vast.

Heb een pad al zitten (na 1,5 uur en veel vloeken). De tweede wil maar niet lukken. De strap valt niet mooi in de uitsparing in de foodpad waardoor de schroef niet ver genoeg en niet recht door het gat in de foodpad steekt om hem vast te maken.

Iemand een gouden tip??
Groet Vincent.
Sjemmel

Antwoord #1 Februari 03, 2007, 05:27:32
edit2Rapporteer  
Pas in ieder geval op dat je je schroefdraad niet verpest, verder kan ik je ook niet helpen
-Cedric-

Antwoord #2 Februari 03, 2007, 05:27:56
edit2Rapporteer  
HEEEL veel geduld!! Is echt een kl**e werk om ze vast te maken! Probeer het met 2 te doen, iemand die de strap vasthoudt en jij die hem erin draait.
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #3 Februari 03, 2007, 05:35:47
edit2Rapporteer  
Ik kan het vanaf hier natuurlijk niet beoordelen maar misschien kan je de uitsparing ietsiepietsie

bij(af)snijden zodat het wat beter in elkaar past  Huh

Ik zou het anders ook niet weten. (shame_kitesmiley)
Thetheo

Geen avatar

Antwoord #4 Februari 03, 2007, 06:06:20
edit2Rapporteer  
ik had de 2005 was ook altijd al zon gek****t...........geduld en vooral niet vlak voor het kiten erop zetten! rustig op een windstill moment ;-) suc6
slingshot {Thomas}

Antwoord #5 Februari 03, 2007, 06:12:01
edit2Rapporteer  
heb gisteren nog zelfde board in elkaar geschroeft maar had nergens last van. heb niet echt tips, maar let wel op dat je een grote kruiskopschroevendraaier gebruikt.
ralph local@noordwijk

Antwoord #6 Februari 03, 2007, 06:49:27
edit2Rapporteer  
je moet de schoef aan de binnenkant als eerst vast draaien, dit doe je alleen met de voetband 180 graden de andere kant op, als de eerste schroef erin zit(niet helemaal vastdraaien), draai de de voetband om, en schroef je de 2de schroef erin. dit is de way to do it!

veel succes, heb er veel gedaan op deze manier
storm

Antwoord #7 Februari 03, 2007, 07:25:19
edit2Rapporteer  
klopt, zo heb ik het ook gedaan.Of toch bijsnijden
Vince

Geen avatar

Antwoord #8 Februari 03, 2007, 15:55:10
edit2Rapporteer  
Ja hoor, zojuist is het ongelooflijke gelukt Joepie.
De foodpads zitten erop.

Bedankt voor jullie tips. Heb echt alles geprobeerd. De tip over voetbanden omdraaien leek goed, maar lukte niet omdat ik de band aan het binnenste gat wilde vastmaken en hierdoor een redelijk groot deel van de strap aan de andere kant uitstak. Hierdoor was ook het vastmaken met de omgedraaide voetband lastig.

Hoe het uiteindelijk wel gelukt is........ Tja goede vraag. Veel geduld en wat wel hielp is om eerst de binnenkant te doen, een beetje vastzetten en dan de pad wegdrukken zodat je voor de buitenste bout maximale ruimte creëert en dan proberen en geluk hebben. En ik durf ze niet meer los te maken want durf niet in te staan voor het schroefdraad.

Thanks  ThumpsUp
MrRippey

Antwoord #9 Februari 03, 2007, 17:53:16
edit2Rapporteer  
Als je voetbanden een tijdje erop zitten zijn ze gevormd dus later erop en afzetten is makkelijker, dus gewoon paar maanden laten zitten en dan kan je ze er wel afhalen als het nodisg is. Succes
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.