wat een gigantische kloothommel dus

globe

Antwoord #25 Maart 02, 2007, 00:01:02
edit2Rapporteer  
Ik ben geen lid, omdat ik nauwelijks op zee vaar. Mocht mij dit overkomen kregen ze 15 euro én een krat bier!
Ondabeach

Antwoord #26 Maart 02, 2007, 00:03:09
edit2Rapporteer  
Ben nu 3 jaar LID. Gemak dient de mens:

http://www.knrm.nl/30steun_ons/10Word_Redder_aan_de_wal/

Gewoon ff doen joh
*Maximus*

Antwoord #27 Maart 02, 2007, 00:03:42
edit2Rapporteer  
daar heb je gelijk in, dit is wel weer z´n geval als ik in de topic "groenlinks en pedo partij heb gezet"
robin..

Antwoord #28 Maart 02, 2007, 00:10:00
edit2Rapporteer  
ze moeten he gewoon verplichten  dit slaat nergens op
Jarno

Geen avatar

Antwoord #29 Maart 02, 2007, 00:41:41
edit2Rapporteer  
Ethicuss

omwille van welke situatie denk jij dat deze kitesurfer niet in staat zou kunnen zijn om de bijdrage van 15 euro te betalen?
Hij heeft per slot van rekening zijn leven hoogst waarschijnlijk te danken aan deze jongens.

Misschien is de schuttingtaal wat overdreven, maar waar het op neerkomt is terecht. Deze man had zeker wel even kunnen betalen.

Maar ook ik ben benieuwd naar de verdere omstandigheden, misschien heeft deze man inderdaad de 15 euro niet betaald, maar de complete crew van de boot mee uit eten genomen in een 4 sterren restaurant?

Twee kanten hier...
KiteDemon

Antwoord #30 Maart 02, 2007, 00:44:23
edit2Rapporteer  
Wat een ondankbare mofo is dat zeg. Geen instelling voor een kiter.
Zulke gasten horen gewoon niet thuis in de kitesport.
En mijn voorspelling is dat de reddingsbrigades dit jaar weer meer overuren gaan draaien dan de afgelopen jaren, dus zou wel terecht zijn dat ze een bijdrage verplicht zouden stellen om wat kosten te dekken.
Jacob 81.

Geen avatar

Antwoord #31 Maart 02, 2007, 01:29:23
edit2Rapporteer  
Als het waar is en hij heeft geen andere stappen ondernomen is het te gek voor woorden.
Ik hoop dat hij zijn kant van het verhaal nog even gaat plaatsen.
Antwoord #32 Maart 02, 2007, 01:43:25
edit2Rapporteer  
wat een eikel zeg!!! ze zouden het gewoon moeten verplichten na een redding!!
Marcel~

Logs: 0 | 281 uur
Antwoord #33 Maart 02, 2007, 02:05:42
edit2Rapporteer  
Haha... Ethicus is blijkbaar toch wat benauwd voor de reactie op zijn mening gezien de anonimiteit waarmee deze zich omhult....

Vreemd verhaal. Wellicht is de man tegen zijn eigen wil in gered ? Ik bedoel dus dat ie vindt dat ie het zelf wel had gered. Dan voel je de toegevoegde waarde niet en is de ongevraagde redding meer een aanslag op s'mans trots en eer. Dat kan ik me in de emotie een dergelijke reactie voorstellen...

Ik heb er in ieder geval een automatische overschrijving van gemaakt. Die acceptgiro elk jaar vond ik eigenlijk wat onzinnig. Ik ga toch niet stoppen  ThumpsUp
Petteflat

Antwoord #34 Maart 02, 2007, 02:26:37
edit2Rapporteer  
Wat een losers zijn jullie zeg. Wel illegaal kite DVD'tjes kopieren (met bloed zweet en tranen gemaakt), en vervolgens zeiken als iemand volkomen legaal niet wil betalen voor een redding. Waar je je al niet druk over kunt maken.
Alferink

Antwoord #35 Maart 02, 2007, 02:31:15
edit2Rapporteer  
Wat een losers zijn jullie zeg. Wel illegaal kite DVD'tjes kopieren (met bloed zweet en tranen gemaakt), en vervolgens zeiken als iemand volkomen legaal niet wil betalen voor een redding. Waar je je al niet druk over kunt maken.

... ===>>> loser loser loser
Kevin

Antwoord #36 Maart 02, 2007, 02:44:59
edit2Rapporteer  
Als je ons losers vind ga dan naar een ander forum  ThumpDown ik vind het gewoon niet kunnen wordt je gered en je kite uit het water gehaald en kan er niet 15 euro af ze hadden hem gewoon weer in het water moeten gooien en zijn kite ook had ie het zelf maar moeten uitzoeken
storm

Antwoord #37 Maart 02, 2007, 02:45:36
edit2Rapporteer  
...
bionicle
Gast
Antwoord #38 Maart 02, 2007, 02:49:40
edit2Rapporteer  
ik denk dat het hem meer gaat over de moeite en het risico dat deze redders nemen . Ik vind de € 15 een kleinigheid tov de prestaties die de redders daar neergezet hebben . Ze kunnen er amper de benzine tank mee voldoen .

Ethicus .. bij pechverhelping op de weg word je ook meestal ( verplicht ) lid ...

Een lidmaatschap bij redding is het minste wat je kan doen , voor het zelfde geld had hij kite en board lekker mogen laten wegdrijven om zelf nog levend aan wal te geraken . Ik ben er zeker van dat de kosten iets hoger zouden liggen dan € 15 ...
Ondabeach

Antwoord #39 Maart 02, 2007, 02:58:05
edit2Rapporteer  
lekkere vergelijking.. Ik denk als je daar bent geweest je er wel anders over denkt..  2 Km uit de kust 2 uur in het water.. en dan ineens een enorme boeg van de KNRM boot die je geheel vrijwillig uit het water komt vissen.. Eenmaal aan boord gaan ze ook nog je kite zoeken... ze zetten je aan wal met je kite gear.. zwaaien je uit.. lekker belangrijk dan zo'n gekopieeerd DVDtje
Respect
Gast
Antwoord #40 Maart 02, 2007, 03:11:54
edit2Rapporteer  
Respect is ver te zoeken!

Gelukkig mag ieder voor zich kiezen en hoeft daarbij niet worden geholpen door een forum (vol met pupers die thuis zitten terwijl het verdomd goed waait)

Van Sommige vind ik de reacties diep en diep Zielig ThumpDown

*Echt, jammer dat ze hem niet gewoon naar zijn auto hebben laten lopen, en zijn spullen weer op zee geflikkerd (wel leeg laten lopen, en paar keien erin zodat er niet weer uitgevaren hoeft te worden!)  

Echt honds asociaal!

*vuile T*FUSLUL hoop echt dat je onze reacties leest en dat je ook de ballen hebt om te reageren!!!!uiteraard ingelogd dat we weten wie zo'n sukk*l is en nooit meer op je topics hoeven te reageren. Ik had die gasten 100 euro betaald voor zo'n goeie actie...en nee ik kom NIET uit hilversum en heb verder geen luis om dood te drukken!!!!!

Hier zomaar even wat reacties weggeplukt op het forum, wat wat ze dan noemen je mede kites/ sport maatjes/ buddy's

De reacties die ik nu voorbij zie komen die zijn zielig, ik kan mij hier kwaad over maken!

Waren jullie erbij?      nee dus wees GVB blij dat alles in orde is!

Natuurlijk is het goed om donateur te worden, maar deze persoon is denk ik oud en wijs genoeg om daar zelf over na te denken!
En daar heeft hij geen hulp van nodig van pupers die achter hun pc zitten terwijl het waait. Dus als je je nuttig wilt maken doe dat dan op het water!

En niet door een mede kiter compleet af te zeiken, Lees nu zelf allemaal nog het topic maar eens door en stel voor dat jij die persoon in Questie bent en door een of andere reden geen donateur bent geworden! (heeft hij waarschijnlijk een reden voor)

En hoe voelen je je nu?
De personen voor wie dit bericht bedoelt is zullen zelf wel weten of ze zich aangesproken voelen of niet!

Ik vind het te erg voor woorden, en degene die een diep trieste reactie plaatsen zijn nog veel triester.
waarvan nog niets een 10% redder aan wal is.

Ik weet dat ik met deze reactie geen vrienden maak, maar een mede kiter (zelf ken ik de persoon in questie niet) compleet de grond in te trappen gaat mij te ver.

Ik hoop dat je nu een andere kijk op het topic hebt, zoniet ga er dan maar vanuit dat je van mij geen respect kunt verwachten.

Ik nu allemaal normaal doen, morgen is de wind goed dus doe wat je moet doen!!!!!!!!

Later.

Passie

Antwoord #41 Maart 02, 2007, 03:22:46
edit2Rapporteer  
Tja, Als je zelf dan te zielig bent om het anoniem te doen.. Vind ik het overigens ook wel zielig

Maar kijk.
Je wordt gered. ALs jij waarschijnlijk daar had blijven liggen had het misschien zelfs je dood kunnen zijn. Want zo warm is het water niet. En ik weet niet of je ook nog obstakels ofzo tegen komt?... En dan wordt je gered. Die redding kost denk ik wel veeeeeel meer dan 15 euro. Ze zetten je aan land. Je wordt zelfs terug naar je auto gebracht. En dan niet eens respect hebben om heel even 15 euro te doneren aan die mensen. Die ook geen miljonair worden van dit werk..

Een ander kijk heb ik niet op het topic. Die man is gewoon een lul. Denk nou is na. wat doe jij als jij net gered wordt? En tja die PUPERS(?) hoe oud ben ijd an wel?.. Die  achter hun pc zitten terwijl het waait. Er lopen hier genoeg beginners rond die deze 40 knopen niet trekken .. En ook zelf vinden dat ze het niet willen doen. En sommige hebben ook geen vervoer. Die tijd hebjij ook gehad neem ik aan?

Ik vind het in ieder geval bijzonder zwak dat je niet eens onder je eigen naam durft te schrijven. Wan twaarschijnlijk zal je wel gewoon aangemeld zijn hier op kitehigh. Maar ben je bang dat je voortaan zwart gemaakt wordt? 1 woord voor en dat is : Pussy

Als ik weet wie je ben praten we verder(H)
vinnie

Antwoord #42 Maart 02, 2007, 03:27:31
edit2Rapporteer  
Wat een ophef weer... persoonlijk zou ik het prettiger vinden als een aantal forumleden iets genuanceerder op dergelijke posts zouden reageren... daarnaast worden er de meest groffe verwensingen uitgesproken met niet minder groffe bewoordingen, die gebaseerd zijn op interpretatie van een enkele zin uit het artikeltje... wie weet heeft hij inmiddels wel een donatie gedaan ipv lidmaatschap af te nemen... ik kan me niet voorstellen dat de vrijwilligers van de knrm ook zulke uitspraken over deze man hebben gedaan.
Loepie (2 flat-3) de Leeuw

Antwoord #43 Maart 02, 2007, 03:29:38
edit2Rapporteer  
Na zo'n behulpzame redding zou ik zelfs mn laatste €15 hebben gegeven. En verder als gast inloogen is echt triest, net als de gierige gast.
rikdekker

Antwoord #44 Maart 02, 2007, 03:30:44
edit2Rapporteer  
ik ben beginner, kan net een beetje kiten en ik kan NIET kiten me dit weer want heb alleen een 13m, en nog niet de financiele middelen om andere kites bij te kopen. dus zit ik veel op kitehigh en andere kitesurf sites om meer te leren, ik had nog nooit van deze redders aan wal gehoord. nu wel.

ik vind het goed dat je voor je mening uitkomt, alleen een beetje laf dat je( of u?) het anoniem doet.
respect voor de redders, laten we ze gewoon respect terug geven door een kleine bijdrage te doneren als je gered wordt..

bovendien is het voor een jonge beginner met dit weer levensgevaarlijk om zonder een beetje ervaring het water op te gaan. en dat zou jij ook moeten weten denk ik...

Rik

ohja, pubers met een B... :Smiley

¦Tim¦

Antwoord #45 Maart 02, 2007, 03:35:10
edit2Rapporteer  
respect is de eerste die hier een zinnige opmerking maakt
je weet niet eens hoe dat is gegaan mischien was het wel zo dat hij op dat moment geen geld bij had

als ik kijk naar wat voor dingen er worden geroepen dan denk ik waar is je verstand

de meeste mogen dan 16 zijn maar het niveau ligt hiet tegenwoordig onder de 10

rikdekker

Antwoord #46 Maart 02, 2007, 03:37:31
edit2Rapporteer  
ook kinderen van nog maar 12 kunnen zinnige opmerkingen maken over dit onderwerp..moeten alleen wel hun mening een beetje onderbouwen. het is makkelijk om maarzo een beetje beginnen te schelden en de boel op te stoken!
Passie

Antwoord #47 Maart 02, 2007, 04:09:04
edit2Rapporteer  
respect is de eerste die hier een zinnige opmerking maakt
je weet niet eens hoe dat is gegaan mischien was het wel zo dat hij op dat moment geen geld bij had

als ik kijk naar wat voor dingen er worden geroepen dan denk ik waar is je verstand

de meeste mogen dan 16 zijn maar het niveau ligt hiet tegenwoordig onder de 10

Wil nie tveel zeggen.. Maar die opmerkingen van jou laatste tijd zijn nou ook nie techt.. Wat is kitehigh gezellig
Kevin

Antwoord #48 Maart 02, 2007, 04:13:32
edit2Rapporteer  
Gezelligheid kent z'n tijd he Ash Ketchup Wink
Passie

Antwoord #49 Maart 02, 2007, 04:16:47
edit2Rapporteer  
Oeh yeah. Gotta catch them all
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.