Jordi_1990
|
mooie kites, van wie is die hifi
|
|
|
zjunnusun
|
Verrek!!! Daar is m'n strut ook al leeg op de 2e foto. Zag het pas bij opruimen !@@%**&!!!
|
|
|
Jordi_1990
|
had ik ook met de rhino, kijk even of het slagetje van de two pump nog goed zit!
|
|
|
zjunnusun
|
ow, bedankt voor de tip. Hopelijk is het zo simpel. Heb nl al een bladder-trauma!
|
|
|
vissie
|
ik ben jaloers.. Wou graag ook beulen...
|
|
|
Marko
|
oo heb echt heerlijk gekite vandaag op mirns met de 8 swichtblade3 (geel groen van het plaatje ) echt een top dag!!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Zie ik daar een kersverse Zeeko
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
mooie kites, van wie is die hifi er wordt op Mirns veel gevaren met LF. er zijn veel teamriders en ook een Duitse gast die ermee varen
|
|
|
Guus91
|
Ahh shit man wat een K$% middag gister!! Wij kwamen om half 2 aan en toen was de wind al weg... Af en toe een paar minuten wind voor de 12, toch nog ff gevaren dus. Tegen 2 stenen geknald met me board en ook met me knie tegen een steen geknald, dus nu een scheurtje in me pak.... Gewoon K%$ dus, windvoorspellingen lieten ons weer voor de zoveelste keer in de steek.... mooie kites, van wie is die hifi er wordt op Mirns veel gevaren met LF. er zijn veel teamriders en ook een Duitse gast die ermee varen Veel teamriders? dat valt toch wel mee:P 2 in totaal toch? Hopen dat het zondag nog wat wordt!
|
|
|
Idefixe
|
morgen daggie vrij Nu maar hopen dat er een beetje wind is. Tot nu toe is het dus echt een baggerjaar wat wind betreft.
|
|
|
naja
|
morgen daggie vrij Nu maar hopen dat er een beetje wind is. Tot nu toe is het dus echt een baggerjaar wat wind betreft. misschien morgenmiddag muiderberg knoopje of 17 NW.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ahh shit man wat een K$% middag gister!! Wij kwamen om half 2 aan en toen was de wind al weg... Af en toe een paar minuten wind voor de 12, toch nog ff gevaren dus. Tegen 2 stenen geknald met me board en ook met me knie tegen een steen geknald, dus nu een scheurtje in me pak.... Gewoon K%$ dus, windvoorspellingen lieten ons weer voor de zoveelste keer in de steek.... mooie kites, van wie is die hifi er wordt op Mirns veel gevaren met LF. er zijn veel teamriders en ook een Duitse gast die ermee varen Veel teamriders? dat valt toch wel mee:P 2 in totaal toch? Hopen dat het zondag nog wat wordt! Jij/Vincent en die Duitser gooit soms ook een paar van die dingen op de kant. Relatief gezien is LF goed vertegenwoordigd @ Mirns Maar...... waar is de wind gebleven
|
|
|
Idefixe
|
als tie morgen echt de hele dag noordwest is dan gewoon de hele dag @ Lelystad knalle......... ( ik ben benieuwd de voorspellingen kloppen de laatste tijd voor geen ruk )
|
|
|
KappuhH
|
Morgen waarschijnlijk naar Workum...
Wie gaan er nog meer? Wil er nl niet alleen staan...
|
|
|
McBridges
|
Ws wordt het Workum voor ons rond een uurtje of 13.00.........................
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Ahh shit man wat een K$% middag gister!! Wij kwamen om half 2 aan en toen was de wind al weg... Af en toe een paar minuten wind voor de 12, toch nog ff gevaren dus. Tegen 2 stenen geknald met me board en ook met me knie tegen een steen geknald, dus nu een scheurtje in me pak.... Gewoon K%$ dus, windvoorspellingen lieten ons weer voor de zoveelste keer in de steek.... mooie kites, van wie is die hifi er wordt op Mirns veel gevaren met LF. er zijn veel teamriders en ook een Duitse gast die ermee varen Veel teamriders? dat valt toch wel mee:P 2 in totaal toch? Hopen dat het zondag nog wat wordt! Ja zondag lijkt mij een goed plan (up_kitesmiley)Maar je had er gister om een uur of 10.00 moeten zijn man dan had je een TOP daggie gehad. Toen ik onderweg was naar huis zag ik Job ook rijden of zat je daar bij in Guus, ja dat was dan te laat
|
|
|
KappuhH
|
Ik rij zo naar workum. Ben er iets voor tienen wel...
|
|
|
Nazar
|
Nou als het zo blijft als nu.........dan ben ik rond 1, half2 @bovenwater
|
|
|
KappuhH
|
Wat een heerlijke sessie! Eerst met de 7 tot ie lek ging. Toen keihard met de 11 in ong 20 knopen kunnen varen. Alleen is de waterstrand op Workum wel erg laag, sommige plekken maar 15 cm McBridges: waar was je nou opeens? Toch teruggereden naar MB?
|
|
|
Idefixe
|
Vandaag was voor mij de eerste topdag met ster van 2009. IJmuiden strak blauwe lucht!!! met vooral in de ochtend een heerlijke woei. Zowel aan de 14 als aan de 10 gehangen. In de middag kakte het behoorlijk in. Op naar de zondag!!!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Wat een heerlijke sessie! Eerst met de 7 tot ie lek ging. Toen keihard met de 11 in ong 20 knopen kunnen varen. Alleen is de waterstrand op Workum wel erg laag, sommige plekken maar 15 cm McBridges: waar was je nou opeens? Toch teruggereden naar MB? Lek !!!!! Wie gaat er dinsdag nog het water op?
|
|
|
KappuhH
|
Wat een heerlijke sessie! Eerst met de 7 tot ie lek ging. Toen keihard met de 11 in ong 20 knopen kunnen varen. Alleen is de waterstrand op Workum wel erg laag, sommige plekken maar 15 cm McBridges: waar was je nou opeens? Toch teruggereden naar MB? Lek !!!!! Wie gaat er dinsdag nog het water op? Als het dinsdag nog wat harder waait wil ik het wel proberen. Anders donderdag misschien. Lek ja, miniem scheurtje in ventiel, die gekke chinezen moet ook niet me mond de kite opblazen en dan stiekem in het ventiel bijven. Is trouwens ventieltje naar een strut. Zal wel vervangen worden in de garantie...
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Zondag komt het goed met de woei gaan we op Mirns varen of wordt het elders
|
|
|
Retard
|