vissie
|
Wie gaat het er op wagen voor morgen? Ijmuiden lijkt te doen!
|
|
|
KappuhH
|
Als de wind nog iets aantrekt en ik op tijd uit mn werk ben ga ik morgen een poging wagen...
|
|
|
vissie
|
Op mirns?
|
|
|
KappuhH
|
Jep, zee is te ver rijden voor n half middagje
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Ik moet morgen werken en voor zondag houd mijn vrouw haar verjaardag dus dit weekend moet ik overslaan En als je de windpagina's tjeckt lijkt het op mirns 16-17 knopen en tegen de avond wat knopen meer en voor zondag moet je heel vroeg al om 07.00uur op het water tot de wind het begeeft Dus volgende week maar weer kijken en voor de wie wel gaat veel plezier op het water
|
|
|
KappuhH
|
Ga morgenmiddag denk ik nog even op Mirns kijken, wie nog meer?
|
|
|
[Pepper]
|
Morgen eerst uitslapen, daarna weersites checken en kijk dan wel even wat ik ga doen. Wil niet weer een dik uur in de auto zitten om vervolgens twee uur op de kant te staan.
Windfinder geeft op dit moment toch een knoopje of 18 rond de middag....
|
|
|
KappuhH
|
Khoop dat de poeier van snachts iets naar voren komt en er eind van de middag al is. Moet sowieso smorgens eerst werken, kan er op zn vroegst halverwege de middag zijn.
Waar woon jij Brackenwood? Kom direct vanuit mn werk in Meppel, misschien kunnen we carpoolen?
|
|
|
[Pepper]
|
Kom wel langs Meppel maar ben daar dan al tussen 11 en 12 denk ik. Ik kijk het eerst nog even aan morgenochtend. Hoe laat zou je op z'n vroegst weg kunnen?
|
|
|
KappuhH
|
Met een beetje mazzel kan ik 12u weg. Kom je over de A28?
|
|
|
[Pepper]
|
Yep, vanuit Emmen
|
|
|
KappuhH
|
Dan rij je ongeveer langs mn werk Ga je vanaf Meppel altijd over de snelweg of binnendoor? Stuur me anders even een PM met je mobiele nr dan hou ik je op de hoogte.
|
|
|
[Pepper]
|
Rij normaal gesproken vanaf de 28 binnendoor naar de 32. Zie PM.
|
|
|
McBridges
|
Ws 2x Workum rond een uurtje of half 10.......... hoop dat er een beetje water staat
|
|
|
Idefixe
|
Was een lekkere thuiswedstrijd vandaag. Shockman een beetje goed bevallen? Wind viel wel een klein beetje tegen.
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Tom ik heb lekker gevaren wind kon idd wel wat beter maar TOP mannen leuke spot (kitehigh_kitesmiley)Ik vond dit voor herhaling vatbaar Geweldig
|
|
|
|
KappuhH
|
Hmm... komende tijd wordt niks
|
|
|
Marko
|
nee voor deze hele week geven ze geen wind op en dat is flink balen want heb een week vrij.
|
|
|
|
vissie
|
vriezen? Meen je niet?
|
|
|
KappuhH
|
Voglende week weer wind...
|
|
|
KappuhH
|
Nog mensen die maandag en/of dinsdag naar Mirns gaan als de wind zo blijft?
|
|
|
vissie
|
Ik wil zondag me kite testen maar..
|
|
|