vissie
|
@ Isomis.. Als de wind beetje verkeerd staan moet je ook soms redelijk je best doen om in de zone te blijven..Dit is natuurlijk geen excuus.. Ik hoop dat ik dit weekend nog even kan varen!
|
|
|
sjef
|
Morgen nog aanwezigen Die warm lopen voor een sessie?
|
|
|
Idefixe
|
zoals het er nu uitziet: Morgenochtend VROEG m'n nest uit en in de morgen proberen nog een paar uurtjes te varen. 08.00 uur aanwezig? als er tenminste nog een beetje woei is ................
|
|
|
[Pepper]
|
Was ook van plan om morgenochten te gaan maar kijk net op windfinder: 07:00 uur een lekkere 21 knopen, 08:00 uur een magere 14 knopen en 09:00 uur een teleurstellende 10 knopen. Gaat helemaal niks worden dit weekend. Dan morgen maar lekker verder knutselen aan m'n winch voor de windloze dagen in 2010.....
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Ik had ook wel gewild een hele vroege sessie maar mot werke dus moet ik de sessie van vorige week maar in mijn gedachten houden
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Was ook van plan om morgenochten te gaan maar kijk net op windfinder: 07:00 uur een lekkere 21 knopen, 08:00 uur een magere 14 knopen en 09:00 uur een teleurstellende 10 knopen. Ik ga vannacht dan maar. 02.00 uur mijn nestje uit en dan een grote lamp op mijn kop en gaan met die banaan. Nee, het weekend voorspelt niet veel goeds. Laten we hopen dat ze ongelijk hebben.
|
|
|
Idefixe
|
in het kort de verwachting van 707 een occlusie trekt van west naar oost over het land. Aan het einde van de dag gaat dat ding in het oosten het land uit. Voor die occlusie hebben we lekkere woei uit zuid en na de occlusie wordt het snel minder.....
|
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Piet Pauwlusma zegt vrijdag maar wel een boel regen maar we worden toch nat als je het water in gaat
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Piet zit er qua wind bijna altijd naast !!!
Zoals het er nu naar uit ziet gaat het idd vanaf donderdag waaien.
|
|
|
sjef
|
En afgelopen zaterdag waarom was er niemand? We waren totaal met z;n 4en zeker lekker gevaren met zonnetje en al, afgesloten met een bakkie snert en rogge brood!!!!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
En afgelopen zaterdag waarom was er niemand? We waren totaal met z;n 4en zeker lekker gevaren met zonnetje en al, afgesloten met een bakkie snert en rogge brood!!!!
Waarom klagen ???? Het klinkt als de perfecte situatie Hopelijk ben ik donderdag van de partij. vrijdag, zaterdag en zondag moet ik helaas werken.
|
|
|
sjef
|
Hj had het met jullie willen delen, haha
|
|
|
Idefixe
|
zaterdag en zondag ziet er goed uit M'n vrouw wordt zaterdag 50 dus die mag mee
|
|
|
|
Idefixe
|
dat was m'n 49e Vinnie. Ik zei vandaag nog dat ik zaterdag wel thuis blijf. Gezien het feit dat ik dan al anderhalve week niet op het water heb gestaan en er naar alle verwachting een beste bak wind staat zijn ze er hier thuis allemaal van overtuigd dat het beter is dat ik dan toch maar ff naar het water ga...... Ik heb dus echt een hele fijne familie maar alle gekheid op een stokkie: Dit weekend gelukkig weer ragge, ramme en de rauze
|
|
|
KappuhH
|
Donderdag nog mensen optijd aanwezig? Zijn er op doordeweekse dagen tegenwoordig altijd nog wel mensen of begint het echt rustig te worden?
|
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Donderdag nog mensen optijd aanwezig? Zijn er op doordeweekse dagen tegenwoordig altijd nog wel mensen of begint het echt rustig te worden?
Ik kan er omstreeks 13.30 uur zijn. Heb je daar iets aan?
|
|
|
KappuhH
|
Ik kan er omstreeks 13.30 uur zijn. Heb je daar iets aan? Inmiddels niet meer, naar aanleiding van de voorspellingen gister toch maar besloten niet te gaan. Maarja nu lijkt het toch weer beter maar moet studeren...
|
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Op welke site kijken jullie tegenwoordig??
|
|
|