LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Zicht was dus zeer scherp moet ik zeggen whahahahaha. Wat kwam er nog meer na het stoeldansen whahahaha.. Paaldansen
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Durf het bijna niet te dromen maar as dinsdag en woensdag zien er top uit.
|
|
|
Hattori Hanzo
|
tja.ziet er goed uit voor woensdag.. wordt alleen een ander plekje dan Mirns ivm windrichting... hopelijk mogen wij wel vliegen ondanks het aswolkje...
|
|
|
Marko
|
Woensdag ga ik ook Maarja geen mirns maar zien wel waar.. In ieder geval vertrek ik 6 uur smorgens uit dronten moet smiddags stage lopen...
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Woensdag @ Workie met NW. Nu maar hopen dat de wind niet gaat inkakken.
|
|
|
sjef
|
Word ie niet wnw?
dan is het toch wel te doen op mirns.
|
|
|
Idefixe
|
west noord west gaat "net " @ Mirns. Wel ff uitkijken met starten en landen ( is erg vlagerig met die richting ) Ikkie doe morgen lelystad ( is optimale wind voor het Bovenwater )
|
|
|
|
vissie
|
Met wie zou ik mee kunnen rijden Dinsdag of woensdag? Omgeving zwolle?
|
|
|
|
gravite
Geen avatar
|
@vission...ik heb nog wel een plekkie vrij...zo te zien vaar je ook op millingerplas...gooi ff pb tje naar binnen
|
|
|
mart
|
ik heb morgen ook nog een plekje vrij. sms me maar even rick. ik ga rond half 10 die kant op. maarten
|
|
|
|
Arnold
|
hij was lekker vandaag, wel ff wennen met de 7 meter. @ Tom, ga je morgen ook nog naar het bovenwater?
|
|
|
Idefixe
|
Morgen doen we in ieder geval Lelystad ( ik kan niet al te ver weg : 's avonds de ALV van de NKV ) Waar ikkie het water op ga is nog niet helemaal zeker. Vandaag was in ieder geval helemaal top
|
|
|
Marko
|
OOO dacht balen ik kan geen vrij krijgen van school
|
|
|
Senna
Geen avatar
|
pff is er een keer wind, heb je net de theorieexamen van de auto op die dag ingepland ... opt midden van de dag -.-' en kon gister ook al niet. arrgh ik baal nu echt als een stekker!
|
|
|
Nazar
|
@Senna, hahaah dat had ik gisteren dus ook met mijn motor theorie examen. Maar was wel om half 3 klaar dus kon wel nog ff varen.
|
|
|
Goonie
|
Ik wil ooooooook weeer het water op GRRRRRRRRRR
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Ik wil ooooooook weeer het water op GRRRRRRRRRR
Ik ook Sietze maar laat het stilte voor de storm wezen, want volgend weekend moet het gewoon waaien op Fehmarn daar heb ik vet zin in en ga je ook mee?
|
|
|
Senna
Geen avatar
|
nou, het scheelt, kheb het in ieder geval gehaald dus ik heb het gelukkig niet voor niets gemist
|
|
|
KappuhH
|
Gefeliciteerd!
Net mn laatste tentamen gehad... en jahoor... geen wind meer.
|
|
|
Idefixe
|
Het zou vanavond maar zo vaarbaar kunnen worden:
707 spreekt over een vore waar nogal wat wind bij kan zitten!
WIND: Zuidoost tot zuid 5-10 kn. Na passage van de vore ZW tot W en enige tijd 12-16 kn,bij de rugas 6-12 kn. Na passage van de vore tijdelijk uitschieters 20-25 kn.
In Zeeland wordt nu hier en daar 18 knp gemeten!
|
|
|
|