|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Volgens mij kan de 7 deze week meerdere malen uit de tas gehaald worden.
In Renesse is een windstoot van 46 knots gemeten.
|
|
|
|
PieNO
|
Mirns gaat vandaag niet worden. Vandaag maar op de plas bij huis. Morgenmiddag als ik vrij kan krijgen ben ik om half 2 op Mirns.
|
|
|
gravite
Geen avatar
|
balen dat ik vorige week woensdag knie beschadigde bij een valpartijtje...had vandaag mooi ff kunnen varen...
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Het ging vandaag echt tekeer hoor niet normaal bij mij op het werk hadden we een kraan staan met een wind meter die sloeg uit in de vlagen bijna tot100k/m en dat was in grou Echt 7m weer
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Mensen, ik heb met West nog nooit op Mirns gestaan. Is dat dan goed te doen daar?
|
|
|
Goonie
|
Met west kun je er het beste varen op zondag. als er iets meer zuid in zit dan is het beter op maandag morgen. Zit er teveel noord in dan alleen daar de week in verband met de getijen...
Maar op zaterdag komen er heel veel uit het oosten (duitsland) en dan zijn er zoveel in het water dan het nooit laag water is.
haha...
|
|
|
|
Arnold
|
hij was zooo lekker met de 7m werd later op de avond wel errrug vlagerig. toen maar genokt want dat was niet leuk varen meer.
|
|
|
Idefixe
|
Lekker lopen knallen met de 9m. Afgezien van het feit dat die Duitse K*T school met een beginner op het water stond te lessen en ik dus full speed een leskite 3 meter voor m'n snuffert op het water "geparkeerd" kreeg. Het ging af en toe wel lekker hoog Vette loops gezien van Kevin.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Maar is het nu morgen goed te doen met West? Ik heb namelijk alleen met Zuid en Oost op Mirns gestaan. Anders ga ik denk ik naar de Brouwersdam toe denk ik.
|
|
|
Kevin
|
oei oei oei wat een heerlijke dagje zeg heb tom nog nooit zo hoog zien gaan met die 9m en zo soepel al die draaien petje af En wat een heerlijke kiteloop machine blijft die 7m toch gewoon perfecte dag dit @marc west is te doen zoalng er maar geen noord in de richting komt....
|
|
|
Idefixe
|
hhmmpppffff : m'n laatste backloopje ging niet zo "soepel" hoor: op een metertje of 4 in de rotatie / de landing m'n vlieger recht naast me. Die ging dus nooit never meer boven me komen. Was ff een Autsch landing
|
|
|
Goonie
|
ow ow ik lees het alweer jullie hebben weer genoten... Ik ga zo ook de spullen in de auto gooien.. heb gelezen dat het vandaag nog wat redelijk weer is met een straf windje. vanaf morgen is het allemaal met regen als ik paulus pietsma moet geloven.
Ben rond half elf aanwezig..
Lekker he zo'n vakantie... hi hi
|
|
|
Idefixe
|
Helemaal brak van gisteren dus vandaag eerst maar een dagje naar m'n werk om ff bij te komen. Eind vd middag nog wel ff het water op
|
|
|
PieNO
|
@ Brackie Ik heb de zooi in de auto liggen.ben om 12 uur vrij. nog effe broodje worst in de kantine eten. Ga je mee? zoja half 1 carpool Hveen?...of ga je eerder met de campert? zo ja zie ik je daar wel.ik ga naar mirns. hoop de 7 uit de tas te kunnen halen en lekker te kunnen knallen. nu 19-25 knots ( half 10 ) http://www.meteo24.nl/nl/31X6074.html
|
|
|
VincentC
|
Eind van de middag nog mensen naar Mirns? Heb wel weer zin in een sessie nu ik nog geen school heb..
|
|
|
KappuhH
|
Eind van de middag nog mensen naar Mirns? Heb wel weer zin in een sessie nu ik nog geen school heb..
Present!
|
|
|
Idefixe
|
eind vd middag ga ik wel halen dan ( iets van 1700aanwezig)
|
|
|
|
VincentC
|
Ik kom d'r ook nu al aan!
|
|
|
Idefixe
|
K*T: ik kwam te laat ( iedereen stond al de hele middag te knallen) en ging met alle heftige buien en ging net ff te vroeg weg: Toen ik weg reed hield het op met regenen en was er tot bijna aan de horizon 1 grote blauwe lucht. in totaal iets van 15 min op het water gestaan............
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Dás weer balen man, jammer dat de wind later in kakte toch nog dik 3,5 uur kunnen rausen
|
|
|