MEGALOOPBEUN
|
heb het gezien voor donderdag dat word druk druk druk druk weten we nog hoe het moet ????? waar gaat de horde eigenlijk naar toe ? word het muiderberg / kinselonie /wijk ?
|
|
|
Micky
|
heb het gezien voor donderdag dat word druk druk druk druk weten we nog hoe het moet ????? waar gaat de horde eigenlijk naar toe ? word het muiderberg / kinselonie /wijk ? Hee Hans, dacht dat jullie onze kant een keertje opkwamen... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
GetHigh
|
Ik ga al vroeg naar ijmuiden, wil een keertje op zee varen. Mensen nog tips?
|
|
|
Loepie (2 flat-3) de Leeuw
|
De noordzee is wel zo makkelijk.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Net als op zoet water, kite de lucht in, plank onder je voeten, en gaan met die banaan
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
ik ben donderdag ook van de partij ,even mijn nieuwe boardtje testen De windrichting zou West worden ,Ga je niet gewoon naar schellinkhout ..Richard Of bevalt het zoute water je zo goed dat je alleen nog maar op zee gaat ?
|
|
|
|
PeeWee
|
Jongens. Even jullie gek maken. (grinnik_kitesmiley)
Vandaag op Andijk van 15:30 tot 18:30 lekker in het zonnetje gevaren. (hangloose_kitesmiley)
Eerst lekker een uurtje alleen, daarna druppelden de kiters 1 voor 1 binnen.
Al met al lekkere sessies op het vijvertje en op de klotsbak.
Soms loont het om gewoon maar te gaan,
See you.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
wist ik ook wel peter maar heb wat langer doorgewerkt om donderdag te kunnen varen
|
|
|
Idefixe
|
net thuis: heerlijk in lelystad gevaren met de 14 meter! Was gruwelijk lekker, zonnetje erbij. Super!!!
|
|
|
Jacq
|
Ik kom net terug van Oostvoorne, om 15 uur was het nog niet veel, maar na een uurtje trok de wind toch aan..Zonnetje erbij en echt super gevaren!! Eindelijk mijn nieuwe kite kunnen proberen, echt helemaal top. Inderdaad snel even met zn allen afspreken: North meets South
|
|
|
Mark-Fizzer
|
GVD!!! Gemiste kans dus weer. Nou het is jullie wel gegund hoor!!!
Beunhaaz, wat gaan we nou doen donderdag???? Wijk of Schellinkhout!!!! Hij ziet er nu nog pal west uit... Uur of 8 's avonds komt er wat noord bij...
North meets South, lijkt me een puik plan!!! Maar dan wel graag in het weekend, en met een bak wind!!!!! WHHAAAAAAAAAAA
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@Jacq, 12 had je toch? Welke was het ook alweer?? en je 555 nu ook kunnen straffen?? ;-))
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
we gaan in ieder geval varen jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nog 2 dagen beulen en dan m'n boardje laten smeulen wijk of schell varen gaan we wel
|
|
|
Jacq
|
Hopen op aanstaand weekend dan maar, dat is namelijk mijn vrije weekend . Dit geldt ook voor Robert (qua werk dan) en Mick is volgens mij op zondag altijd vrij.. Zou gezellig zijn
|
|
|
Jacq
|
@Jacq, 12 had je toch? Welke was het ook alweer?? en je 555 nu ook kunnen straffen?? ;-))
Shockwave 2007 12m, groen/wit/grijs..denk dat robert nog wel wat foto's post in t Leiden topic. 555 heeft ook weer goed z'n best gedaan! Ideale combi
|
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@Jacq; zondag zou net kunnen qua windkracht. Hopen dat ie aan houdt. Als het waait komen WE 1000% die kant op!! Althans ik zeker... Lekker dat je spullen zo goed bevallen by the way!! ;-)
|
|
|
johan
|
ik wilde even melden dat we maandagmiddag met 10 man heeeeeeeeeeeerlijk in het zonnetje op Muiderberg hebben gevaren. De wind trok zoals voorspeld aan vanaf 17.00 en tot laat in de avond bleef het lekker en ik heb alleen maar vrolijke gezichten gezien.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Gaan er nog gasten vandaag (dinsdag) varen ???? Andijk of de kust ??????? Gr Richardt
|
|
|
Idefixe
|
Voor mij net ff te weinig wind om een eind te rijden. Ik wacht het einde van de middag maar af en dan hopen op net zo'n sessie als gisterenmiddag. Donderdag gaan we in ieder geval naar Wijk.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Geen gokkie wagen dus. (grinnik_kitesmiley) De verwachtingen zijn in ieder geval beter voor vanmiddag. Workum geeft een knoopje meer dan Andijk maar is wel een uur in de auto Bij Wijk zitten jullie dan bij de bunker ???????
|
|
|