@LaurenS
|
Morgen weinig WOEI. Zondag moeten we aan de BAK hehe
|
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Wordt het nog wat vandaag menseh Hoe is het aan de kust Eindelijk tijd vandaag, please let it blow! volgens KNMI vandaag: WIND: ZUIDWESTELIJK 5-10 KN, IN DE KUSTPROVINCIES 10-15 KN, AAN ZEE EN OP HET IJSSELMEER 15-20 KN. het zou toch wat moeten worden!
|
|
|
Haring High Richardt
|
het zou toch wat moeten worden! Waar ga je heen ???? Teiger en ik twijfelen nog tussen wijk of Schell ?? Mooi kl..te trouwens voor die gast met jouw gewonnen nemesis Heb je je foto al van je kite in de boom ???
|
|
|
Flyingtrunkie
|
het zou toch wat moeten worden! Waar ga je heen ???? Teiger en ik twijfelen nog tussen wijk of Schell ?? Mooi kl..te trouwens voor die gast met jouw gewonnen nemesis Heb je je foto al van je kite in de boom ??? D'r wordt gelukkig wat geregeld met Richard, de importeur van Best. De Foto's van de rondvliegende kite heb ik nooit gehad. Die kite zit ligt nu in Belgie bij de nieuwe eigenaar; heb nu een Psycho 4 12 meter gekocht en wilde hem vandaag eindelijk testen. Ik denk dat het Wijk wordt, toch de meeste kans op wind, lijkt me. Spreek jullie daar wel?!?
|
|
|
roeb
Gast
|
Ik ga naar schel.. ga niet zon eind rijden, voor zo weinig wind.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik denk dat het Wijk wordt, toch de meeste kans op wind, lijkt me. Spreek jullie daar wel?!?
Hoeft niet zo te zijn, ben ook wel eens mat die gedachte naar Wijk gegaan was niks toen naar Schellie gereden en daar waren ze lekker aan het knalluh.
|
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
KNMI teletekst 707 geeft meer wind op het ijselmeer dan aan de kust dus gaan wij naar schelwoudie Webcam wijk geeft geen schuimkoppen op dit moment https://www.alohabeach.nl/Waar blijft teiger nou want ik zit al vanaf 08.00 uur klaar ?? als dat zo is dan s'hout dan maar, home sweet home!
|
|
|
@LaurenS
|
Ik lees het al ,er is weer een hoop voor JANL*L gereden vandaag ,misschien later in de middag nog een zuchie? Heb geduld,morgen is alles beter
|
|
|
PeterKite
|
hey luitjes,
weinig gemist zo te lezen. ben vannacht terug gekomen van een top tripje naar tenerife. om een kort verhaal lang te maken: 15 dgn, waarvan er 1 met 12 gevaren en de rest met 7 en 9. el medano schopt kont, want wat staat daar een dikke über woei. 30kn+ met je zwembroek aan!!!
en nu ga ik maar weer eens lekker mijn boardbag uitmesten, en alles weer een beetje opbouwen
gr, Peter
|
|
|
Langbeest
|
Dat is top Peter. Zo te lezen heb je een geweldige tijd gehad en vreselijk gebeuld.
|
|
|
PeeWee
|
Kolere,
Ga ik weer eens (in de ochtend) naar zee (wijk), waait het niet of nauwelijks.
Zag in de middag wel veel kites richting Schell. Maar ja, toen moest ik acte de preseance geven bij de open waterwedstrijd (zwemmen) van Hoorn.
Misschien morgenochtend nog eventjes kiten bij Schell, s'middags deel twee van de open waterwedstrijden.
See joes
|
|
|
Davidoff
Gast
|
Kolere,
Ga ik weer eens (in de ochtend) naar zee (wijk), waait het niet of nauwelijks.
Zag in de middag wel veel kites richting Schell. Maar ja, toen moest ik acte de preseance geven bij de open waterwedstrijd (zwemmen) van Hoorn.
Misschien morgenochtend nog eventjes kiten bij Schell, s'middags deel twee van de open waterwedstrijden.
See joes
Nouuuuu, je hebt niks gemist hoor! rond een uur of 5 lagen er 25 kites in het water =) ik ga vanavond maar es naar griekenland, kos. kijk wat de wind daar doet! heren, see joes over 2 weken! ayoooo
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Wordt het nog wat vandaag Op webcam Bergen lijkt het wel lekker te waaien. Halooooooo is er al iemand wakker.... Weet niet of het wat is of wordt maar ik ga naar Schellie...
|
|
|
@LaurenS
|
Je ben wat vroeg.Vanmiddag rond 13:00 uur kan je aan de bak ,Ik ga morgen naar schell. Vandaag op Ijmuiden
|
|
|
D@rkSt@r
|
was wel erg druk vandaag op schellink.. over de hele breedte waren groepjes te vinden met lessende mensen.. wat het wat lastiger maakte om boven ze te komen..
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Gister vette shit, met Beun en Loepie op Wijk. Ff ouderwets de drie musketiers!!! (Daarna natuurlijk ff naar de Mc'Dodo)
Flinke bak wind daar, zo nu en dan overpowerd met m'n 9. En die Lunacy is echt een heerlijke plank zeg!!!
|
|
|
Idefixe
|
nog iemand naar Wijk straks?
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Was het maar waar... Werken helaas!
|
|
|
WendyH
|
Wie zo nog meer naar schellink?? Volgens mij staat er woei!!!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ga toch es aan het werk allemaal!!!!
;-)
|
|
|