Langbeest
|
Morgen om een uur of 3 op wijk
|
|
|
roeb
Gast
|
Vet pak mark? Ben je ook zo gegroeid dat je er echt in past? Maar ik ben er na het eten.. tussen half6 en 6 uur..
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Wordt voor mij morgen iig niet.. Woensdag ga ik om 1 pleite van me werk Moet eigenlijk vergaderen maar heb me nieuwe afdelingshoofd even uitgelegd wat ik voor hobby heb
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
stop morgen vroeg met werrekke ben er om een uurtje of 4 met de nieuwe kitemobiel
|
|
|
|
|
|
Tabee
|
Is woensdag muiderberg ook te doen? Wind is west, misschien wzw. Want zee word te hard voor mij, en schellinkhout is met het ov zo niks vanaf a'dam, dus dacht misschien muiderberg.
|
|
|
remixed
Geen avatar
|
Ik zat ook aan muiderberg te denken, vandaag was het volgens mij niks (volgens vliegerweer.nl, wscmuiderberg.nl). Hopelijk morgen meer wind voor muiderberg.
|
|
|
Idefixe
|
west zuid west is nie goei voor Muiderberg. Je kunt dan beter ff naar Schellinkhout.
|
|
|
Tabee
|
Je kunt dan beter ff naar Schellinkhout.
Wel jammer dat met het ov de laatste bus om 14:47 gaat. Toevallig nog iemand die richting adam gaat, of iig langs treinstation hoorn komt??? Wil kiten
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hij was weer lekkel op Wijk vandaag Gevaren voor het eerst met de nemesis 2009 10 meter Topkite met goeie bardruk en big airs. Lekkere stabiele kite Was weer gezellig Floris ???? Heb je de hele dag niet gezien. Vaart het lekkerder bij de bunker ??? Morgen om een uur of 3 op wijk Heb je niet gezien Erwin, laatste waarschuwing anders sta je op de zwarte lijst west zuid west is nie goei voor Muiderberg. Je kunt dan beter ff naar Schellinkhout. West is kl...te bij schel woudie
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
ik kwam jou tenminste opzoeken richard daarna ff downwind naar de bunker en daar voorbij en toen weer terug. Toen brak de plank van de gene waar ik mee aan het varen was en daarna zijn we gestopt. was wel ff lekker maar niet te lang.. jammer richard dat je niet ff langs kwam... is ook een sollicitatie naar de zwarte lijst
|
|
|
Haring High Richardt
|
jammer richard dat je niet ff langs kwam Vaar wel lekker bij de pier en volgens mij is het bij de bunker meer klotsie klotsie Hoe ken je plank nou breken Floris (Lenten ??) is ook een sollicitatie naar de zwarte lijst Geldt niet als je al op de lokatie ben
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
nou ik zou ook lekker gaan varen niet dus staat gewoon 40 km file rondom amsterdam om 2 uur al niet door te komen dus gingen zeker kiten allemaal gvd gvd gvd gvd gvd neem toch de trein allemaal maat belt net 2 uur van osdorp naar purmerend lang leve de auto
|
|
|
Langbeest
|
Had dus hetzelfde probleem als De Beun...... Als het een beetje regend en waait is heel Nederland in paniek op de snelweg. Sorry Richard.....volgende keer beter, had graag de Nemi 10 in aktie willen zien
|
|
|
|
roeb
Gast
|
Hoere vlagerigge rukwind Waaide wel stevig, dus aardig kunnen varen met de 10m, maar constant is toch iets fijner. Wel lekker rustig, maar jammer dat iedereen om 19uur stopte.. Ik ga niet in mijn eentje meer varen..
|
|
|
|
Emielkruisdijk
|
ik kwam jou tenminste opzoeken richard Had het gevoel dat mijn opzoeken niet gewaardeerd werd, kwam bij de bunker meteen de kite naar beneden en afruimen... Zwarte lijst kandidaatje! Je voer toch met die zwart witte bandit? Wel lekker gevaren, te veel wind voor waveboardje helaas... Maar komt de rest van de week wel goed. Donderdag Wijk, vrijdag IJmuiden, vooral ijmuiden ziet er errug goed uit!
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
ok ok je heb gelijk... ik stopte inderdaad, marcel zijn board was stuk en hij was ff met de mijne aan het varen. het leek alsof er een dikke bui aankwam en wilde mijn spullen ff droog meenemen...
wordt het niet is tijd dat jij gaat studeren? ik ben er vrijdag denk ik weer
|
|
|
Davidoff
Gast
|
Je kunt dan beter ff naar Schellinkhout.
Wel jammer dat met het ov de laatste bus om 14:47 gaat. Toevallig nog iemand die richting adam gaat, of iig langs treinstation hoorn komt??? Wil kiten Yoo, Ik neem zeer vaak bussie 41 vanaf Hoorn centraal. Uitstappen voor vandenberg én lopen maar. t is wel ff een wandeling.. maar dan heb je ook wat he? kom ook uit Amsterdam. ik ken de iritatie. Pm me maar eens. gaan we samen ofzo! Ayoooo David
|
|
|