To
|
|
|
|
PeeWee
|
@peewee Baaie veel plesier daar! Ik ben helaas nie geweest nie dit jaar, ben bang dat het volgend jaar pas weer wordt! Welke hoek van SA ga je heen? Kaapstad. Hopelijk nog wat tijd om een kite te huren en daar nog even rippen. See joe Doe de groeten aan je buurvrouw ;-)
|
|
|
TBK
|
Kaapstad.
Hopelijk nog wat tijd om een kite te huren en daar nog even rippen.
Daar waait het nooit en vriest het momenteel !
Is dit de reden waarom je van job bent veranderd, kunnen rippen op de warmere spots der aarde.
|
|
|
|
PeeWee
|
Kaapstad.
Hopelijk nog wat tijd om een kite te huren en daar nog even rippen.
Daar waait het nooit en vriest het momenteel !
Is dit de reden waarom je van job bent veranderd, kunnen rippen op de warmere spots der aarde.
Nee hoor. Ik had het na zes jaar ziekenhuis wel gezien. Nu eens de profit sector proberen. En zie hier direct met het bedrijfsuitje mee naar zuid-afrika :-) Hoop wel dat het snel wat warmer wordt dan kan ik ook weer eens het water. Ik vraag me wel af of ik nog wel bij jullie in de buurt mag staan zonder droogpak ;-) See joes
|
|
|
To
|
Gaat er nog iemand richting callentsoog zondag? staat 17 knopen!!
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Nee hoor. Ik had het na zes jaar ziekenhuis wel gezien. Nu eens de profit sector proberen He Peter wat nu een andere baan jongen..
|
|
|
Retard
|
Ik kar mee het timo je weet zelluf
|
|
|
To
|
|
|
|
Retard
|
Ikkuh juh evotjuh
|
|
|
To
|
|
|
|
To
|
Gaat er nog iemand richting callentsoog zondag? staat 17 knopen!!
|
|
|
TBK
|
Nee hoor. Ik had het na zes jaar ziekenhuis wel gezien. Nu eens de profit sector proberen. En zie hier direct met het bedrijfsuitje mee naar zuid-afrika :-)
Hoop wel dat het snel wat warmer wordt dan kan ik ook weer eens het water. Ik vraag me wel af of ik nog wel bij jullie in de buurt mag staan zonder droogpak ;-)
See joes
Je zult er absoluut niet op zijn achteruit gegaan, dus dat drysuitje kan je toch nog wel aanschaffen ! (mag je ook bij ons komen staan) Hoe zit het met je vrije tijd voorheen kon je dat zelf een beetje indelen op het werk, is dat nu nog steeds het geval bij je nieuwe werkegver ?
Veel plezier in Kaapstad !
|
|
|
Retard
|
Zondag Callantsoog 18 knopen met vlagen van 21 wie gaat nog meer
Die 10 m2 DOS komt er aan !
|
|
|
johan
|
Zou zaterdagmiddag IJmuiden wat zijn? Ik wil gewoon kunnen varen, en met een zonnetje zou ideaal zijn.
|
|
|
sjorsmaster
|
waarschijnlijk word het zondag zandvoort voor mij
18knp met me 10m Dos moet wel lukken
|
|
|
To
|
alle wind is een beetje weggevallen
|
|
|
sjorsmaster
|
inderdaad nu is het allemaal verschoven naar maandag,,:S
|
|
|
Retard
|
Ajoow dat gaat goed komen binneland 3 tot aan zee krachtig 5 alle vertrouwuh Bron: 703 Teletekst
|
|
|
@LaurenS
|
Ik hoop dinsdag nog even te kunen varen,Zuid,dus schell denk .Nog meer leute ?
|
|
|
360
|
@ Laurens Ik hoop dinsdag ook even een paar uurtjes te knalluh. we houden de wind in de gaten. nu lijkt het vooral 's avonds op dinsdag los te gaan. Ik vind IJMUIDEN met ZUID ook een goede optie. Maar schellie is altijd gezellieIk heb er zin an Greetz
|
|
|
|
@LaurenS
|
Zag ik ook,het kan kennelijk alle kanten op
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik zou dinsdag eventueel ook kunnen varen maar op die moment zijn de voorspellingen niet echt toppie.... Dinsdag worden er maar 9 knp verwacht
|
|
|