To
|
als je dood wilt moet je vooral met oost naar wijk gaan ik denk dat ik de meute volg edam of enk
|
|
|
360
|
@laurens Ik heb edam links laten liggen: ivm wind en Kite collega's Ben naar enkhuizen.
|
|
|
|
To
|
WAUW, wat een top sessie op enk. was er rond half 2 en bijna geen wind kwam een beetje vooruit met de 12. MAAR om 3 uur ging die aan hoor !! Dikke 20 knopen tot 22. zwaar gepowerd met me 12. dikke sprongen eruit gehaald, en stopte rond half 7 Word het morgen nog wat ???
|
|
|
Marsie
|
Heb gisteren een talg klier laten weghalen met 2 hechtingen bij de dokter en mot het 2 dagen droog houden @ Richard die "KLIER"zijn ze vergeten weg te halen want je bent er toch nog ??? HAHAHA hoop je weer eens te zien beterschap,misschien kun je weer een filmpje schieten. SEE YOU. Marcel.
|
|
|
@LaurenS
|
Het was zwaar k*t vandaag op Enkhuizen.Zelden zo een kl*te dag gehad.Wie was die man trouwens op die motor met die wonden op zijn voorhoofd???
|
|
|
360
|
@ Richard Balen van die hechtingen. nog een dag en dan mag je weer
wat een top weertje meer van deze dagen!!!!!!
|
|
|
Neelis
|
Was met Emiel en een paar windsurfvrienden naar het amstelmeer. Daar waaide het goed hard, vond het voor mijn niveau een beetje te zelfs, maar Emiel is flink los gegaan, paar mooie foto's geschoten!
Morgen nog wat?
|
|
|
@LaurenS
|
Vroeg me al af waar Emiel was.Amstelmeer dus.Morgen ff op Medemblijk kijkenmet mijn meissie denk
|
|
|
Dirkie
|
Waaaa.... Topsessie op Edem. Had alleen m'n 12 bij me, 9 was prima geweest. Lekker aan de sprongen kunnen werken! Gevaren van 6 tot zonnetje onder, whoehoe!
|
|
|
Idefixe
|
Hij was weer helemaal lekker. Af en toe wel wat "pittig" voor de 14m. Ging zo nu en dan wel lekker hoog dan
|
|
|
To
|
word het morgen nog wat en waar?
|
|
|
|
Frank77
|
Twijfel, is medemblik nu niet beter?
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Misschien effe naar Enkhuizen of Medemblik, maar dan wordt het wat later want ik heb pas de auto rond twee uur dus als het dan nog waait ben ik rond een uurtje of drie. Ik zal es kijken of ik de klok weer goed kan zetten.
|
|
|
vanessa26-06
Geen avatar
|
Hallo, mensen ik heb geen auto meer, woon in Noordwijk en wil vandaag gaan kite, nog mensen uit de buurt die gaan kite vandaag en met wie ik wellicht zou kunnen meerijden:)? 0630864604 CU Thanx
|
|
|
To
|
ik vertrek over een uurtje uit vinkeveen dus als je daar heen kan komen of naar amsterdam mag je van mij meerijden naar enk Je kan trouwens gewoon kiten in noordwijk, side shore windje, niet te ver de zee op niks aan de hand
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Tja.. Gister toch naar Amstelmeer geweest, top dagje gehad! Nog steeds spierpijn van! Wel moeilijk oplaten en landen en weinig ruimte voor fouten.. Maar toch wel flink gepowered gestaan met de 9m, lekker gesprongen!
Denk dat het vandaag voor mij Wijk aan Zee wordt, als de wind naaar NNO gaat. Nog meer mensen?
|
|
|
Tabee
|
@ TM
Enige kans dat ik mee kan liften vanuit a'dam? Laat maar weten: 06-55688556
gr tabe
|
|
|
To
|
ligt eraan hoelaat je thuis moet zijn...
|
|
|
Tabee
|
ik heb alle tijd
|
|
|
@LaurenS
|
Ik ga vandaag Medemblik een bezoek aandoen .........ennuh ik heb er weer zin in....Yeeeehaaa
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ga zo me auto volgooien en dan ga ik rijden en kijken waar de wind is. Ik begin bij Medemblik.
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Die rot wind draait niet naar het noorden, dus wij komen ook naar medemblik!
|
|
|