zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Hey De Gier ..ik heb je ook geprobeert je te bellen ,maar ik krijg steeds meneer Aap aan de telefoon ... de Gier heeft toevallig hetzelfde nummer als Artis.. (020-5233400 Natura Artis Magistra Plantage Kerklaan 38 1018CZ Amsterdam)
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ken je ook niet maar denk dat Frank gelijk heeft ben jij Ger de zingende (ex) badmeester ?????? Wie is de Gier ????? stuur al u goede oplossingen naar kite high postbus 1000 in schellinkhout De winnaar gaat er vandoor met een reisie naar el Gouna gesponsord door Bein bedrijf de Beun uit Amsterdam (voor al UW beuntjes en andere zaken) Had ik bijna een gratis reisje gehad van de Beun Mooi kl...te van je boardje trouwens shit happens Dus toch Ger de zingende Badmeester, heb ik een reisie naar el gouna gewonnen (toch) ????
|
|
|
terrorwally
Gast
|
het gaat vanavond waaien, voel het aan mijn linkerteen. Thermiek wordt steeds krachtiger, het is 25 graden en noordenwind.
knmi zegt ook: THERMIEK: ZWAK, SPOEDIG MATIG, IN DE MIDDAG LOKAAL VRIJ KRACHTIG.
|
|
|
Molliebollie
|
Hey De Gier ..ik heb je ook geprobeert je te bellen ,maar ik krijg steeds meneer Aap aan de telefoon ... de Gier heeft toevallig hetzelfde nummer als Artis.. (020-5233400 Natura Artis Magistra Plantage Kerklaan 38 1018CZ Amsterdam) Net als bellen naar 0595 526526 en dhr. C. Hondt aan de tel. krijgen
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ja,Hans ...Dinsdag en woensdag zien er weer goed uit ...alleen jammmer dat ik avonddienst heb (14.30-22.30) maar als het goed waait neem ik woensdag wel een dag vrij....
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
was niks vandaag gelukkig voor mij nou effe lekker in de tuin bijkomen morgen afmonteren en alles plaatsen kitter komt dinsdag alles afmaken en dan woensdag weer thuis douchen weer een mooi project af en het belangrijkste van alles weer genoeg familie dagen JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
Giertje
|
Hoi kitekings, de Gier is ontmaskerd, het doek is gevallen. Door grondig speurwerk door onderaqua, zwafra en Haring Hai zit hij gekortwiekt op de kant Ik reken er dus op dat DE BEUN jullie sponsort voor een reisje naar El gouna. Het scheelt hem toch een mega naheffing !!! De lachende ex-badmeester heeft heeft op kitehigh net zoveel plezier gehad als onder zijn kite. Nog bedankt voor alle goede adviezen en ik zal als boetedoening een maand lang jullie kite op laten. Tot op het water, GER
|
|
|
|
onderaqua
|
Oke gier we vliegen gewoon verder nog anderhalve week en dan voor ruim drie weken naar de termische winden van zuid Spanje. Moge de wind be whit us.
|
|
|
360
|
Gentle people, Waar gaan we morgen kiten IJMUIDEN..... vanaf 11.30 van partij
|
|
|
Lvs
|
Rond 10u schellinkhout?
|
|
|
Haring High Richardt
|
Gentle people, Waar gaan we morgen kiten
IJMUIDEN.....
vanaf 11.30 van partij oostenwind ?? downwindertje England ??? Is er wind dan ??? de eerste borrel is voor rekening beun in el gouna Lekkel rondtjes geven met AL INCLUSIEF Hotel Welke 2 sukkels zijn op dit moment op Wijk aan Zee met Oostenwind (zie foto van webcam aloha)???? Lekker voor Jan L...l gereden
|
|
|
360
|
@Haring Hai Richardt Als ik over ijmuiden praat heb ik het over morgen! Volgens de laatste voorspellingen draait de wind morgen tussen 08.00 en 11.00 naar zuidwest om vervolgens tussen 11.00 en 14.00 naar WNW te draaien. Vandaar dat Ijmuiden een uitstekende stek zou zijn morgen. Edoch mocht de wind enig OOST hebben dan is de Kust niet verstandig. Want England is best ver, ook al heb je wind mee
|
|
|
Haring High Richardt
|
Als ik over ijmuiden praat heb ik het over morgen Je heb gelijk, sorry niet goed gelezen En jouw kites liggen ook niet op Wijk want dat is volgens mij een best en een sling shot als ik het goed heb
|
|
|
|
360
|
@ haring hai richardt No worries, was goed mogelijk geweest dat ik verkeerd had gekeken. @artic monkey en iedereen Erg goed dat we met z'n allen op het forum elkaar scherp proberen te houden
|
|
|
|
mocem
|
Ik neem geen risico, sla morgen gewoon over. Heb geen zin om me nieuwe bandit naar de klote te helpen of ikzelf
|
|
|
360
|
|
|
|
|
onderaqua
|
Vandaag toch weer op Edam een sessietje van 1.5 uur gepakt. Vreemde wind hoog laag.Toenemend afnemend enz.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ja inderdaad raar windje maar toch effe een uurtje cruisen effe kijken morgen ben een uurtje of 2 vrij
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Als het morgen waait (gekke voorspelling) ga ik denk naar Wijk of de wind moet meer naar het noorden gaan draaien! Waarschijnlijk vanaf een uurtje of 3 on the spot!
Woensdag ouderwets wijken met golven! Nice!
|
|
|