|
Gerard
Gast
|
Ik had het niet beter kunnen zeggen Theo
|
|
|
|
|
Gerard
Gast
|
Ik begin morgen een paar uurtjes eerder op mien werk en kijk het effe aan wat of er allemaal gebeurt. Tsjek dit eens http://www.buienradar.nl/ boven zuidholland krijgen ze flink wat water. Probeer het nog eens maar dan zonder die link aub.
Bij gebruik van de quote verschijnt de tekst in beeld maar wordt niet meegenomen naar het forum.
|
|
|
Lvs
|
Gaan er nog mensen vroeg naar ijmuiden?
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Zo richting Wijk als de windrichting hem toe gaat laten! Nog meer gegadigden?
|
|
|
WendyH
|
Ik ga nu richting schellink...
groetjes
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Ben ik is vrij, is er niemand anders die gaat..
|
|
|
Buster
|
Is Muiderberg of Andijk ook iets vanavond? Of kan dat net niet met NWW
|
|
|
360
|
@Emiel
Ik rij nu weg uit amsterdam naar ijmuiden, of als het moet naar Wijk?!!
Moet ik je oppikken???
@ Buster muiderberg kan wel maar is heel erg vlagerig als de wind westelijker is dan NW (minder dan richting 330). Vooral starten en landen van de kite is lastig. als de wind niet om het "hoekje" heenkomt op muiderberg. oplossing: water in lopen met de kite en water starten!
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Heb vervoer! Ik ga naar wijk! Wind is zw nog, dus beter op Wijk! Ik zet de auto bij de pier, zie ik je daar?
|
|
|
360
|
|
|
|
|
Buster
|
@ 360: thanks!
|
|
|
Retard
|
Zow het is wel erg mistig op wijk nu , op t moment ...
|
|
|
SolidBeat
Geen avatar
|
Heey mensen! (btje nieuw hier) Ik ben dan eindelijk begonnen met kiten; valt de wind een week lang dood Maar goed, morgen ziet er wel goed uit voor mij als beginnertje met een 9m (Caution Answer 2 (2007)) @Emiel Ga je morgen ook?? (wat is je nieuwe nummer?!) Laterrrr tot op 't waterrrr
|
|
|
|
Langbeest
|
Het regent hier (bijna Wijk aan Zee) pijpenstelen
|
|
|
bredo
|
rukweer en rukwinden......bah
|
|
|
|
WendyH
|
Was helemaal super vandaag... Ik heb me weer even helemaal kunnen uitleven met mijn 7 rhino !! Hopelijk morgen ochtend weer
|
|
|
360
|
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Zoo, was zeker lekker! Lekker lopen klooien op mijn golfsurfboardje en nog een half uurtje getwintipt toen de wind nog verder aan was genomen! Was weer gezellig! doe maar verzichtig allemaal!!
check buienradar maar ff wat er aan komt! dat ziet er niet goed uit! Miste je al! Buien waren niet zo pittig! Voor 1 bui er wel afgegaan, maar viel ook wel mee! Morgen wel?
|
|
|