|
PeeWee
|
Jammer pimpy, Ik zou graag naar zee willen maar kom niet weg van mijn werk. Ik hou het dus maar op mijn local spot (Shellie) om een uurtje of vijf Veel plezier, See joes
|
|
|
@LaurenS
|
Helaas pimpie ,centjes verdienen vandaag en naar de sportschool ,ansterken
|
|
|
TBK
|
,,SPORTSCHOOL", DAN KAN JE BETER GAAN KITEN, DAN NAAR DIE DUFFE HUT TE GAAN !
|
|
|
@LaurenS
|
Snap ik ook ,maar ik moet de laatste schouderoefeningen met succes doorstaan,puntjes op de i voor het volledige herstel,zal maar zeggen.... .Ben allang blij dat ik weer los mag.Ziet er goed uit de aankomende dagen Niet zo schreeuwen btw,ik hoor je wel
|
|
|
|
TBK
|
Net wakker zeker Peter, ik zit al weer 3 uur op het werk. Errugggggg druk
|
|
|
TBK
|
Nee, ik ben niet bang voor de golven, heb ze op Fuerte hoger gezien en gevoeld, maar ik helaas pas 5 uur klaar. Ik kom van het weekend wel naar Wijk of ijmuiden kunne we gambaatjes eten.
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Ik hoop vandaag (als het niet te druk wordt op mijn werk) om een uurtje of vijf op Schellie te staan.
Zo te zien trek de wind toch pas in de (na)middag aan.
@TBK and Trunkie
Mogelijk dit weekend Beulen op zee?
Ik durf het gewoon niet aan om, met deze weekend voorspellingen, naar Schellie te gaan. Als ik nu mijn ogen sluit zie ik ze alweer over de dijk vliegen.
See joes
van 't weekend moet ik nog ff kijken hoe 't zit met de 'familieplanning'... vanmiddag om een uurtje of 2 op schell. Hopelijk wil de wind een beejte meewerken...
|
|
|
goosertje
Geen avatar
|
Eindelijk vanmiddag weer eens kiten. De 2e keer pas dit jaar (door werk, geen wind of andere verplichtingen ) Waarschijnlijk tegen 4en op schell. Hopelijk goede wind!
|
|
|
Gerard
Gast
|
Zo, net terug van Wijk. Twee uurtjes heeeeerlijk gevaren met de 11. Helaas moest ik weg want de wind pakte steeds meer door en op het laatst was de 11 wel heel vet gepowered. Jammer dat ik niet nog ff met de 9 kon varen maar je kan niet alles hebben. Hoe was het op Schel mannuh? Lekker druk wed ik. Op Wijk (bunker) tot 17.30 uur een man of 10/15 op het water.
|
|
|
Flyingtrunkie
|
op schel smiddags een beetje lafjes heen en weer varen met de 12. 1/2 5 - 5 uur op gevoel gewisseld naar de 8 en toen ging ie lekker aan. Met af en toe tot tegen de 30 knots! Kwa drukte leek het wel weekend. Opvallend was weer het hoge gehalte van mensen die net op hun boardje konden staan, ook toen ie flink aantrok..... IK VIND HET ONVERANTWOORD DAT BEGINNERS DIE HUN KITE NIET ONDER CONTROLE HEBBEN MET 20+ KNOPEN IN EEN POEPHOUDING DOWNWIND ACHTER HUN KITE AANDENDEREN!!!! EEN WONDER DAT ER NIKS ERNSTIGS GEBEURD IS!! (niks gezien tenminste)
|
|
|
Tim_GTS5
|
Was weer aardig druk op Schel ja , s'ochtends half 11 waren we de eerste en konden we het eerste uurtje aardig varen daarna zakte hij in en konden we net niet varen. Daarna trok hij alleen maar aan tot half 5 maar van het water gegaan omdat de evo 10m toch al aardig trok met de vlagen ook (70kg). Had je kite (noem je een flysurfer?) nog aangepakt volgens mij flyingtrunkie, geen flauw idee op welke manier ik hem aan moest pakken , sorry voor de eventuele knopen
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Was weer aardig druk op Schel ja , s'ochtends half 11 waren we de eerste en konden we het eerste uurtje aardig varen daarna zakte hij in en konden we net niet varen. Daarna trok hij alleen maar aan tot half 5 maar van het water gegaan omdat de evo 10m toch al aardig trok met de vlagen ook (70kg). Had je kite (noem je een flysurfer?) nog aangepakt volgens mij flyingtrunkie, geen flauw idee op welke manier ik hem aan moest pakken , sorry voor de eventuele knopen Normaal pak je hem aan de punt vast en doe je een paar stappen naar achteren terwijl ik dan naar voren loop. Dan waaiert ie gewoon uit. En die knoopjes, daar kon jij niets aan doen hoor. Dat kwam doordat ie liep te klapperen in de wind. Normaal leg ik hem zo neer dat ie niet kan klapperen... Thanx anyway!
|
|
|
Dirkie
|
Hij was lekker @ijmuiderslag vanaaf... dikke power met de 7...! Meer van dit soort avonden!
|
|
|
remixed
Geen avatar
|
Was volgens mij echt heel relaxt bij Wijk aan zee, was net 5 minuten op het water en scheurt me LE gewoon open . Ik was er gewoon mee aan het kite, echt heel apart. Wel top dat ik zo snel geholpen werd door een andere kiter op het water! Vrijdag hopelijk weer.. (maar dan wat langer..)
|
|
|
milamber
|
IJmuiden was ook echt zo lekker vanavond! Top avond gehad daarzo!
|
|
|
PeeWee
|
Zo, Was echt lekker op schellie. Kwam om vijf uur aan en zag dat ze het water af kwamen met 13 meters. Ik dacht nog, dat kan helemaal niet want er stond een behoorlijke bak wind. Lekker hoog en ver was het motto. Ik zag nog een zwart/witte rebel gruwelijk de mist in gaan met een halve kiteloop. Die zal wel pijn in zijn donder hebben gehad. Verder moest je best wel wat verder het water op om een rustig plekje te vinden maar daar waren dan ook wel weer aardige golfjes om te spelen. Nu lekker uitrusten (op het werk ) en dan morgen of van het weekend weer los. See joes.
|
|
|
Gerard
Gast
|
IK VIND HET ONVERANTWOORD DAT BEGINNERS DIE HUN KITE NIET ONDER CONTROLE HEBBEN MET 20+ KNOPEN IN EEN POEPHOUDING DOWNWIND ACHTER HUN KITE AANDENDEREN!!!! Maakt wel meer plaats op het water...
|
|
|
@LaurenS
|
Vanmiddag uurtje of 14:00 op Wijk,ZW 6 bft!
|
|
|
mocem
|
eerst half 1 tandarts. daarna maar ff een kijkje nemen op castricum aan zee. hoop dat die jongens al hun spullen al terug hebben anders ben ik misschien wel alleen.
|
|
|
Gerard
Gast
|
Vanmiddag uurtje of 14:00 op Wijk,ZW 6 bft! Pfff, mazzelpik. Ik zit vast aan kantoor en vanavond wordt het ook niets. Have fun!
|
|
|
|