|
|
Lvs
|
Morgen ochtend naar wijk, nog meer vroege vogels?
|
|
|
Chris c
|
Maandag ochtend vroeg ben ik weer van de partij... Schellinkhout
|
|
|
audi
|
morgen half 11 aanwezig
|
|
|
|
Michael van der Hoek
|
Gisteren was een Superdag @ amstelmeer! lekker geknalt en geoefend met me landingen. Dat jullie vandaag weer kunnen, SUPER toch, helaas moet ik gewoon werken have fun!
|
|
|
Chris c
|
Gezien het weer 11 uur in Schellinkhout
|
|
|
360
|
Schell ik kom eraan
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het waait al goed ...maar ik ben helaas verhinderd ...de rest van de week ziet er niet zo goed uit ..volgende weekend dan maar weer . nog even een foto van gisteren .. met dank aan Norb !
|
|
|
roeb
Gast
|
Ik vond gister bij Wijk nog een kiter, zonder kite ongeveer 300m uit de kant (achter de heftigste branding).. Dus ik heb hem maar even een lift gegeven naar de kant, waar we precies op tijd aankwamen, zodat hij zijn half verzopen kite nog kop oppikken.
Daarna zag ik hem nog varen, dus zijn kite zal ondanks het spoelen nog wel oke zijn!
p.s. lekkere file stond er op de terugweg uit Wijk...
|
|
|
|
Sandro
|
Goeie actie Robert!!!Met wat voor kite voer die persoon?Heb diverse mensen voorbij zien lopen over het strand met een pakketje kite onder de armen.Idd die file was niet normaal meer....
|
|
|
roeb
Gast
|
Het was iemand met een Rhino '06, hij had volgens mij pech, of was zijn leash vergeten... Ik had hem gedropt en even in de buurt gevaren tot hij zijn kite had, toen weer snel terug. We waren even voor de pier begonnen, maar door het taxien was ik bij de bunker uit gekomen.
|
|
|
360
|
@richard balen van je ruit. Ik hoop dat die sufer goed verzekerd is. wel een heel lekker windje vandaag. Ik zag je ook beHOOOOOORLIJK hoog gaan @RObert Goeie actie. Blijf voor elkaar zorgen. het water wordt weer koud ! grtz
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Mooi klote van je raam Ries Heb je wel de gegevens van die gast of is ie zo weg gegaan.
|
|
|
Retard
|
Klote man , Je moet het zo zien dat gaat meer dan 10 familie bakken kibbeling met EXTRA saus kosten voor die wind surfer allegaar klote voor hem als hij niet verzekerd is
Verder wel een topsessie gehad zeker
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Nou, lekker dan. Hadden we net zo lekker gevaren. Mooi k...t zeg dat je ruit eruit ligt. Heeft die windsurfer het wel een beetje netjes geregeld met je.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Mooi klote van je raam Ries Heb je wel de gegevens van die gast of is ie zo weg gegaan Heb alle gegevens van de windsurfer en zijn groene kaart gegevens Heb unive gebeld en die adviseerde om een europees schade formulier in te dienen Glas wordt gerepareerd bij Carglas. Volgens mij is het een W A schade maar dat zoekt de verzekering uit volgens mij. Gaat helemaal goed komen volgens mij. Blijft allemaal kl..te maar ja Brand is erger
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Vandaag even naar VdBerg gegaan en daarna even van jullie spot gebruik gemaakt. Ongeveer van 13.30 uur t/m 17.00 uur op Schellinkhout aanwezig geweest. Ben nog nooit zo vaak, just incase, naar de kant gegaan ivm donkere wolken. Het was een beetje raar weer. Van 16.00 t/m 17.00 was hij redelijk stabiel. Heb mij prima vermaakt. Was nog warm zat dus nog geen schoenen en/of handschoentjes aan gehad. Tot de volgende maar weer
|
|
|
360
|
@ HJ Hoe zitten je nieuwe schoentjes? lekker neem ik aan! Het waren gisteren inderdaad rare wolken. Zat voornamelijk regen in. Beter safe than sorry zeg ik maar Ik ben benieuwd naar je test verslag van de Zeeko. Greets
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Jammer dat je geen tijd meer had om het water op te gaan.
Schoentjes nog niet aan gehad want is nog niet nodig. Ik zal vandaag even gaan zitten voor het verslag.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Je was trouwens lekker hoog aan het gaan met die sprongen van je. Als we volgende keer wat meer tijd hebben en niet weer aan het werrrrrrk moeten, zal ik nog wat gave foto's maken.
|
|
|
Michael van der Hoek
|
Volgens de voorspellingen van windgoeroe hebben we zaterdag t'm maandag wind Zaterdags zuid 15 tot 16kn, zo en ma 20kn zuidwest tot west. Als deze voorspelling aanhoud wordt het dus weer een leuk weekend :D Weet iemand btw hoe t komt dat ik tijdens de hogere sprongen voorover kantel? Daardoor weet ik de hogere sprongen steeds slecht of niet te landen greetsz
|
|
|