MEGALOOPBEUN
|
ja ja ben dan ook aanwezig hoop dat het alleen een beetje droog is
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
ja ja ben dan ook aanwezig hoop dat het alleen een beetje droog is Waar jij gaat schijnt altijd de zon Hans! Veel plezier morgen
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey jeroen alles goed man long time no see word het eens tijd voor een elgouna reunie effe lekker samen met de ploeg varen en effe lekker eten JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAA hey jeroen ben je rijmpiet geworden hier een van de beunpiet o kom er een kijken wat er onder mijn schoentje ligt ,nee het is geen rtl nigt maar ook geen hondemest maar een kite van b...................................... ...st wat een slecht rijm ,maar ja wat wil je ben beunpiet
|
|
|
|
|
To
|
ik ziet het alweer, vandaag weer volgas knallen op schel :D:D:D
|
|
|
Retard
|
Vergeet je board niet anders staat er weer filé zondag ochtend xD
|
|
|
slime
|
Het begint al te waaien, wie zijn er nog meer vroege vogels vandaag?
|
|
|
Lvs
|
Hier nog een vroege vogel, ik ben op schell rond 10u
|
|
|
J0zoNe
Geen avatar
|
Ik ben rond half 10 op schell, nog meer mensen die vroeg gaan?
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ben net wakker en doe het rustig aan ben er rond een uurtje of 12
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Volgens buienrader loopt er precies een wolkendek met onweer vanuit de Noordzee over Schellinkhout in de richting van Mirns Uitkijken dus !!
|
|
|
|
Micky
|
Vanaf 13.00 lijken de buien verdwenen boven Schellinkhout. Denk dat ik ook maar die kant op kom..
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Tja ..Op Schellinkhout was het vandaag goed te doen ,de wind begon in de middag wel wat aan trekken, maar het was niet echt een gevaarlijk dagje .. Helaas was het in Zeeland vanmorgen wat anders .. R.I.P
|
|
|
DM2008
|
Tijdens het front waar HJ het over heeft, was er maar 1 kiter op het water. Ik ben rustig even in m'n auto blijven zitten, na de bui omgekleed en het water op. Het was een absolute topdag, alleen heel raar om dan net het bericht uit Zeeland te lezen
|
|
|
audi
|
gaan er morgen ochtend nog mensen naar schel ik wil er om half 10 zijn
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
gaan er morgen ochtend nog mensen naar schel ik wil er om half 10 zijn
En nee, Audi. Was het maar waar. Papa moet weer werken. Veel plezier morgen. Wordt ook weer een topdag met veel wind.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
was inderdaad een topdag super strakke wind en ga mijn naam veranderen in SUPERHIGHBEUN sjonge sjonge ging wel erg hoog vandaag en een superhangtime heerlijke kite die WAROO 2010 9MTR echt eens een kite die doet wat ze zeggen er zat 1 sprong bij toen dacht ik ben nog nooit zo hoog geweest en kom niet meer naar beneden en bleef gigantisch lang in de lucht hangen en natuurlijk een perfecte landing zoals altijd ben een tevreden mens helemaal na vandaag dan een bericht uit zeeland sjonge bij deze sterkte voor de nabestaanden moet nog wel wat kwijt over vandaag toch weer mensen die aan het leren waren met deze windvoorspellingen mensen kom op nou wees eens verantwoordelijk met een 10 meter proberen te leren kiten dat kan toch niet was zelfs iemand die met een 12 mtr het water op wou maar na aandringen van diversen kiters toch maar niet gelukkig maar anders was er bij ons op schell ook iets naars gebeurd
|
|
|
360
|
Goed werk Beun laten we goed voor elkander zorgen. Ook als iemand duidelijk niet begrijpt wat ie aan het doen is. Wie gaat er Morgen (:maandag) knallen. Oh ik zie dat AUDI op schell is. Ik dacht zelf aan ijmuiden of Wijk Maar schell is natuurlijk ook een optie ik moet nog even met HJ overleggen, waarheen enzo. @ audi. Is je kite al gefixed?
|
|
|
audi
|
jep alles is weer heel en splinter nieuw dus ik kan er weer tegen voor mij is de zee geen optie ben veel te veel gehecht aan schel en de koffie bij vdb
|
|
|