martijnc
|
Muiderberg zonder wind?
|
|
|
martijnc
|
Ik ga even kijken op muiderberg
tot zo
|
|
|
|
Giertje
|
Nou nou Hans, was jij dat die dat arme schaap verwende ze lopen nu allemaal op de dijk van JIHAAAA JIHAAAA
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
heb geen schapie gezien op het water hoor giertje zijn dan wel heel speciale als jij die op het water ziet
|
|
|
J0zoNe
Geen avatar
|
15 m/s bij Enkhuizen, gaan er zo nog mensen het water op??
|
|
|
Nazar
|
15 m/s bij Enkhuizen, gaan er zo nog mensen het water op??
ik denk dat je dan de enige bent. WAT EEN SCHIJT weer
|
|
|
@LaurenS
|
[WAT EEN SCHIJT weer Lekker belangrijk.zalig gevaren op Edam.Rond vieren werd ie NoordOost en ging het lekker poeieren.Knopie of 28 met de 9m2 hellllllyehhhh... Alleen een beetje jammer dat iedereen er af ging toen het echt begon te waaien. We stonden er nog met zijn drieen de laatste 1,5 uur. Lekkerrr hoor
|
|
|
360
|
Lekker gevaren begrijp ik!! Wie morgen?
|
|
|
To
|
wat een topdag alweer in edam in de middag met de 10 meter torch. FAAAAAAck wat ging dat hoooooooog
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
wordt morgen muiderberg wie oh wie komt ook nog even knallen heb geen zin om alleen te staan
|
|
|
Tim_GTS5
|
Erg druk op Medemblik vandaag, waren 2 kitescholen waarvan er 1 (ozone kites en underwave trapezes) gigantisch in de weg stond recht voor het strandje.
Evengoed nog wel een goeie dag gehad, later in de middag ging de wind echt goed aan maar had geen zin om 2 natte kites te hebben. Bomen en kites gaan ook niet goed samen trouwens, gelukkig zonder kleerscheuren eruit kunnen halen.
|
|
|
Lvs
|
Morgen ochtend ben ik wel van plan om op muiderberg te gaan kiten, meer vroege vogels?
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Jaja, het was lekkkkkkkkkkkkel vandaag op Edam. Was er nog nooit geweest, maar topspotje hoor. Was niet zo druk, omdat iedereen natuurlijk bang was om nat te worden van de regendruppies die naar beneden dwarrelden. Vanaf een uurtje of 11 gevaren met de 11m. Toen weer proberen te springen, springen, springen en nog eens springen. Gevolg...........crashen, crashen, crashen en nog eens crashen. Totdat ik DE tip kreeg van meester BEUN. Vanaf dat moment ging ik hoger springen, hoger springen en nog hoger springen met als gevolg.............harder crashen, nog harder crashen en heel hard crashen. Bedankt Hans. Maar man, wat hebben we weer een lol gehad. Meer van die dagen.
|
|
|
|
Retard
|
Alleen een beetje jammer dat iedereen er af ging toen het echt begon te waaien. We stonden er nog met zijn drieen de laatste 1,5 uur. Lekkerrr hoor Zeker nice was dat het laatste uurtje! MORGEN *WIND: NOORD- TOT NOORDOOSTELIJK 12-17 KN, IN DE KUSTGEBIEDEN 17-23 KN, IN HET WADDENGEBIED EN OP HET IJSSELMEER 20-28 KN. IN HET ZUIDOOSTEN NOORDWESTELIJK 6-12 KN. LANDINWAARTS ENKELE KN TOENEMEND. . Iemand morgen die langs de a7 komt en naar Edam gaat wil morgen SUPER graag kiten alleen geen vervoer -- 0654336922 -- of de pm Ik heb over de hele dag GEEN verplichtingen ! Bedankt !!
|
|
|
@LaurenS
|
Volgens mij kan je beter naar Muiderberg gaan.De wind is best wel Noord morgen en dat is niet top op Edam denk
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Tja, rasechte Amsterdammer he, dan weet je het wel. We houden wel van een beetje overdrijven. Zal wel 11.05 uur zijn geweest dan dat ik op het water stond.
|
|
|
Retard
|
Volgens mij kan je beter naar Muiderberg gaan.De wind is best wel Noord morgen en dat is niet top op Edam denk Bedankt Iemand morgen die langs de a7 komt en naar Kitespot gaat, wil morgen SUPER graag kiten alleen geen vervoer -- 0654336922 -- of de pm Ik heb over de hele dag GEEN verplichtingen ! Bedankt !!
|
|
|
360
|
Ik ben rond 1030 op muiderberg
|
|
|
wouterb
|
Niemand op medemblik??? 10 minuten geleden helemaal leeg!
|
|
|
ditispablo
|
denk dat ik zo ff naar Muiderberg ga...K spot , maar nu hopelijk ok meer mensen?
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
heb vandaag maar effe overgeslagen het bleef regenen en regenen en regenen maar morgen is ie droog dan kom ik naar ????????????????? roept u maar
|
|
|
360
|
|
|
|