Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Dat is allemaal mooi Kl..Te Ride, voor jouw en je vriend Sterkte toegewenst Is het de vriend die mee gaat naar El gouna ?? Nee, is een ander Richard. En natuurlijk weer een topfilmpie uit jouw koker.
|
|
|
|
|
Idefixe
|
Bij echt heftige stormen in die regio krijgen wij ( Europa) na verloop van tijd vaak te maken met een "staartje" .
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
debeun is aan het aftellen NOG MAAR 3 DAGEN WERKEN JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA en dan ga ik downunder de wind opzoeken
|
|
|
kiteschool aloha
Gast
|
Gister een topdag gehad op Skeef in HHW. Echt leuk om te doen dat wakeboarden aan de kabel als er geen wind staat En wat veel bekende daar, van de kitespots in Noord-Holland...
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Kan je mooi je wave boardje eens proberen Peter met die low-end wind Maaaaar we hebben tenminste weer de Zuid tot Westen wind weer !
|
|
|
Keut Local
|
Even een waarschuwing voor Andijk: de hangjeugd vond het nodig om kapotte bierflesjes in de kom te gooien, vooral het ondiepe stuk aan de noordkant, dus de kant waar je aan de andere kant het IJsselmeer in kan lag bezaaid met bijna een krat aan kapotte flesjes. Heb het meeste opgeruimd maar kon lang niet alles vinden... Was jammer dat ik alleen rond liep, kon dus niet veel beginnen tegen 15 man, die jongens waren niet voor rede vatbaar.
Dus pas op! Het meeste zal na verloop van tijd wel wegzakken in het zand hoop ik!
Groeten Mark
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Even een waarschuwing voor Andijk: de hangjeugd vond het nodig om kapotte bierflesjes in de kom te gooien, vooral het ondiepe stuk aan de noordkant, dus de kant waar je aan de andere kant het IJsselmeer in kan lag bezaaid met bijna een krat aan kapotte flesjes. Heb het meeste opgeruimd maar kon lang niet alles vinden... Was jammer dat ik alleen rond liep, kon dus niet veel beginnen tegen 15 man, die jongens waren niet voor rede vatbaar.
Dus pas op! Het meeste zal na verloop van tijd wel wegzakken in het zand hoop ik!
Groeten Mark
bedankt voor tip! Lekker niet nadenken bij wat je doet, volgens mij lopen er ook nog eens met mooi weer vaak kleine kinderen... Dom vollek!
|
|
|
@LaurenS
|
Dom Vollek inderdaad,en dan druk je het nog heel zacht uit Helaas de vrijdag is alweer naar benee bijgesteld
|
|
|
wouterb
|
"dom vollek" understatement van de week. als je ze zou herkennen kan er volgens mij nog een zaak gemaakt worden ook, aangifte doen. zou je hier straffeloos foto's van mogen maken?
|
|
|
|
Pimp
|
Het kan... De windsnelheid 10m. op 29 juni 2010, 12:50 uur is 5.5 m/s De windstoot op 29 juni 2010, 12:50 uur is 7.7 m/s met een Flysurfer 25 m (zo'n luchtzak met handvat).
|
|
|
mocem
|
zondag en dinsdag zien er wel redelijk uit. et zal tegen de tijd dat het zondag is nog wel 3x bijgesteld worden
|
|
|
@LaurenS
|
Helaas geen kites bij me , volgens mij gaat het los op schell . Momenteel 9 m/'s
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Was wel ff lekker op Shout, af en toe knalde de wind goed door maar ook veel moeten sinussen en hoogte 'lopen' Ach mooie dag lekker zonnetje en de shorty was voldoende en heb het niet koud gehad !
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hallo hallo nog maar 1 daggie werken zaterdag gaatie gaatie gaatie see you in spain frank rest van de spanje gangers tot horens
|
|
|
TBK
|
Was weer ff lekkellllllllllllllllllllllllllllllllll lllllllllllllllllllllllllllllllll op Schellie !
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey frank ben donderdag in de buurt in de namiddag ben dan effe naar vdberg bel je dan wel gr
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Jammer dat ik deze gemist heb. Kiten in NL met lycra en boardshort heeft wel wat
|
|
|
Tim_GTS5
|
Korte wetsuit bedoel ik eigelijk he (zonder armpies en benen) !! dat heet toch een shorty tenminste zo hoor ik het altijd
|
|
|