Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ga je zondag ook nog Te Ik ben vrij dus als het meezit morgen en zondag het water op. Weet alleen niet of ik zondag de auto kan gebruiken me zoon moet voor zijn opleiding bij de Dam tot Dam loop assisteren.
|
|
|
@LaurenS
|
Als het meezit en niet te moei ben kom ik morgen ook nog ff na mijn werk naar Wijk of IJmuiden om een paar uurtjes te pakken..... Drie uur op de spot. Ik hoor het wel waar je uithangt,ik heb voorkeur voor Ijmuiden met NW en naderhand lekker achter je aan knarren onder de slagboom door. Want als het gratis is zeg ik geen NEE
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Laat het morgen even waar jullie morgen heen gaan ...ik heb ook wel weer zin in het zoute sop...
|
|
|
|
(Super) Mario
|
Staat nu wind maar heb er zelf geen vertrouwen in. Ook erg weinig reacties. Ik ga zelf niet.
Voor diegene die wel gaan varen > veel plezier
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Lekker windje nu hoor op ijmuiden kop pier De windsnelheid 10m. op 18 september 2010, 09:40 uur is 9.5 m/s De windstoot op 18 september 2010, 09:40 uur is 12.3 m/s
|
|
|
Vloot
|
Ik ga zo naar wijk 18-23 kn west
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Heb er geen vertrouwen in voor vandaag. Ik blijf vandaag thuis, morgen weer een dag.
|
|
|
zwafra
|
Jammer John ....Morgen ziet er beter uit ...Vandaag blijf ik ook maar thuis het waait (nu nog) nauwelijks en het begint te regenen... Morgen gaan we weer los op Schellinkhout .... Hier even het windplaatje voor morgen...
|
|
|
@LaurenS
|
Het waait lekker op IJmuiden, 9 à 10 m/s
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik ben er over 20 minuten dus jullie gaan het horen
Edit. Eerst effies een bakkie kibbeling met saus halen. Aan de vlaggen te zien hier is er echt meer dan genoeg wind hier en droog. Boven zee zelfs een beetje blauwe hemel.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Nou er staan een stuk of 30 kites in de lucht dus ik ga de 11m effies uitlaten. Op zee is de lucht al blauw dus er zal weinig regen komen hier. Dus voor diegene die nog twijfelen, er kan gevaren worden.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Helaas hij kakt in....
|
|
|
mocem
|
ik kom net van et strand. 3 rakkies gevaren met me 10. heel erg vlagerig soms viel me kite bijna uit de lucht.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
Hallo luitjes groeten uit texel waait hier lekker ben helemaal alleen en de golfbrekers staan al op me te wachten ga dus maar niet ben morgen wel op schell met de koek en sopiebussie see you tomorow jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
|
|
|
PeeWee
|
Laten we er morgen een stranddagje van maken Hans (en andere Kitekings).
See joes
|
|
|
@LaurenS
|
Ik ga sowieso naar Wijkiki Pjotr , lekker spelen op en tussen de golven met mijn konijneboard
|
|
|
PeeWee
|
OK,
was/ ben ik ook van plan.
Ik ben twee dagen als een kat op het spek gebonden (teambuilding in Egmond aan Zee). Ik moet nu het zoute water op!!!!
See joes
|
|
|
zwafra
|
De combie zand en regen vind ik niets ....dus morgen ga ik naar Schellinkhout.
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Als het meezit morgen ook Schellie, was een hele mooie dag op ijmuiden vandaag alleen mocht de wind wel wat meer aanwezig zijn, stond weer lekker te vloeken op het water Nieuwe boardje morgen ook even beter testen, vaart super alleen misschien net iets te groot 132x39.
|
|
|