ditispablo
|
hoeveel knoopjes ist in edam ?
|
|
|
|
jurputje
Geen avatar
|
nou op muiderberg waren ze vanochtend al aan het varen, dus dat moet enkhuizen en of edam helemaal super worden
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
@Langbeest ...Bedankt voor de foto,s ... Ga nu weer even op Edam kijken hoop op iets meer wind als gisteren..
|
|
|
Ian
|
De wind is nu weg@edam,men laat massaal de kites leeglopen...
|
|
|
Geelco
|
Pro voorspeld, de eerst paar uurtje 12/13 en trekt het aan (rond 15:00) 15/16-18
|
|
|
Jelle
|
Vanmorgen werd er nog windkracht 6 voorspeld voor het eind vd dag, nu is 't naar 3-4 bijgesteld, met af en toe 5...
|
|
|
SOAD22
Geen avatar
|
Waar wordt het het beste vandaag? Enkhuizen, Medemblik of Edam?
|
|
|
Hoedje
Geen avatar
|
Nou, misschien als de wind aantrekt. Maar, zoals gezegd zijn de kites in Edam alweer leeg. Hopelijk komt er binnenkort wel wat fatsoenlijke wind.
|
|
|
@LaurenS
|
Niet Lulle maar kiten,ik heb een lekker daggie gehad op edam met de 12
|
|
|
zwafra
|
En ik ook ...geen spectakel maar je kon varen . En met een lekker zonnetje erbij was het goed te doen ..
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey gabbers alles goed ben druk bezig kan ik ook gauw weer het water op hier alvast een voorproefje JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA A ..................MOOI HE
|
|
|
franco
|
ziet er goed uit ,genoeg plek om je kite's uit te hangen.
|
|
|
zwafra
|
Ziet er goed uit Hans .. Aan je huis werken is ook belangrijk ,ik zie je al helemaal zitten in je aanbouw.. En je heb tot nu toe toch nog niet echt mooie surfdagen gemist.. die komen nog wel ..succes met je klus.
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Mooi werk hans, Enkhuizen was eigenlijk ruk, alleen tussen 14.00 en 16.30 lekker gevaren (aan / uit op het laatst!) 1 Oosterbuur, was stenen aan het knuffelen terwijl zijn kite aan het loopen was!!! Alleen hingen zijn lijnen in de bomen
|
|
|
Pimp
|
Hé Hans, ziet er top uit! Maarruh, volgens mij is het meer dan 2,5 meter en dan heb je een vergunning nodig. Pas maar op dat je buren je niet verlinken.
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Mooi werk hans, Enkhuizen was eigenlijk ruk, alleen tussen 14.00 en 16.30 lekker gevaren (aan / uit op het laatst!) 1 Oosterbuur, was stenen aan het knuffelen terwijl zijn kite aan het loopen was!!! Alleen hingen zijn lijnen in de bomen Tsja, moet je niet met je lijnen door de struiken willen sturen. Ik was nog ff gestopt bij hem en gevraagd of alles goed was, nadat ie z'n kite gereleased had. Hij leek wel wat boos te zijn op de struiken....
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ging lekker snel zaterdag was ook mooi weer sjon dinsdag komt het glas voor het dak en ik hoop aankomend weekend klaar te zijn tis net 2.30 mtr gerard dus ken net hoe is et ouwe long time no see
|
|
|
@LaurenS
|
Lekker weer , het hele weekend een piswindje en nu waait het voldoende
|
|
|
zwafra
|
Gaan er nog mensen naar Edam vandaag..? Hier nog even een foto van zondag. met dank aan Xander
|
|
|
Pimp
|
Bijna een kopie van je avatar, alleen een andere kleur shirt en geen short.
|
|
|
|
|