Volgens mij gaan ze volgende week. Vandaag weer de hele dag zo rond de 18 knopen in El Gouna. Ik hoop dat de heren het volgende week ook zo treffen. Dan gaan ze daar een hoop plezier beleven. Doe de gaaaaaaaaaroeten aan de Zweedse deernes.
Richard we hebben nog even de spieren los gekite voor dat we vrijdag gaan. mocht het niet waaien dan is dat ook geen probleem De stoeipoezen zijn mee voor een goed alternatief. Ik weet dat voor mannen zo als Ride het leuker is om er over te praten dan het te doe en een andere bekende kiter moet er zijn huis voor verbouwen Jihaaaa we gaan er voor
Betrapt in El Gouna als reedt- zitter op het zand en regelmatig te zien in Mirns
Kom je hem tegen Kijk uit !!!!!
Haal niet in en waarschuw met oerkreten zoals: Jiha aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Probeer hem duidelijk te maken dat hij niet alleen op het water staat.
Mocht bovenstaande nog niet lukken vraag dan of hij gaat mee gaat Sjoppen, dit lukt (bijna) altijd. Specialiteit zijn horloges en t shirts.
Tijdens het sjoppen persoon afleveren bij Natura 2000 voor een cursussie !!!
Gaan er morgenmiddag nog mensen naar Wijk aan Zee (of IJmuiden)? De voorspelling ziet er redelijk uit, als het mee zit gaat aan het begin van de middag de wind aantrekken.
Gaan er morgenmiddag nog mensen naar Wijk aan Zee (of IJmuiden)? De voorspelling ziet er redelijk uit, als het mee zit gaat aan het begin van de middag de wind aantrekken.
Yep, morgenmiddag NW dus lijkt me IJmuiden, gaat waarschijnlijk wel regenen maar nat worden we toch!
Yep, morgenmiddag NW dus lijkt me IJmuiden, gaat waarschijnlijk wel regenen maar nat worden we toch!