MEGALOOPBEUN
|
mocht ik je nie meer zien peter alvast heel veel plezier voor jou en je meisie in brazilie en kom weer heel terug JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA als je nou dit ook roept in brazilie denken ze dat ik daar ook al ben geweest
|
|
|
@LaurenS
|
Muchos Gracias el Beuno,ik zal mijn stem laten horen JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAA
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Yeh Pe, muchos fun daar in Brazil. Sie je wel weer next year Fehmarn ziet er nu goed uit voor volgend weekend mannen.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ja,Fehmarn ziet er tot nu toe echt goed uit. We gaan gewoon met de 9m en de 7m. JIIIIIIIIHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAA Ik neem de Kitesurf guide Europa mee. Alle spots van Fehmarn staan daarin besproken. Gaat weer top worden. Ik dacht zelf iedere 2 maanden een lang weekend daar naartoe als het bevalt. Wie doet er mee. En natuurlijk Peter mijn vriend, een heel fijne vakantie toegewenst voor jou en je deerne in het mooie Brasil. Volgende week krijg je het nog een keer te horen, maar toch................
|
|
|
|
TBK
|
Als ik het zo lees Hans wil ik nu al weg. Hoe laat had je in gedachten om by my in Hoorn voor de deur te staan vrijdagochtend, uurtje of 5 ?
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Heey kitekings... Als jullie naar Fehmarn gaan of terugkomen rij dan effe langs mijn plaggenhut. Krijgen jullie een drents bakkie met een koekkie. Ik woon maar drie minuten van de snelweg. En anders wens ik jullie heel veel fun op fehmarn. Gold en Grunerbrinck zijn top spots.
Edit...stom van me. Jullie rijden natuurlijk over groningen. Zo niet...Langskomen....
|
|
|
@LaurenS
|
Wind ziet er goed uit inderdaad voor komend weekend,ook in Fehmarn,dus droogpakkie aan en gaan met die banaan mannuh Gaan er morgen nog mensen met ZO. Ik ga mijn gerepareerde droogpakkie morgenochtend oppikken bij vdB en daarna door naar Edam of iets dergelijks. Nog meer mensen
|
|
|
onderaqua
|
Te koud brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrr
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Vind ik ook best Ries , Medemblik of Enkie ,ben rond een uur of 11 à 12 bij vdB. We bellen!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
5 uur is veel te laat frank misschien is het beter om een uurtje of 12 weg te gaan dan rij ik de nacht door en dan kan de rest lekker slapie doen als ik om 11 uur naar bed moet en om 3 uur weer op ben ik kapot volgens mij is dit veel beter en mij maakt het nie uit effe met de rest afspreken hoe we het doen waar we verzamelen
|
|
|
|
Giertje
|
citaat van Zwafra: "Mietje koop dan ook een droogpakkie!" We kijken wel uit. Met zo droogpak speel je met je hormoonhuishouding. Kijk maar goed om je heen, dat soort mannen gaat met elkaar op vakantie en een weekeinde weg en zitten opgehokt in een camper en dit terwijl de vrouwen thuis moeten blijven brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ons niet gezien
|
|
|
|
PeeWee
|
citaat van Zwafra: "Mietje koop dan ook een droogpakkie!" ons niet gezien " Ons niet gezien" klinkt trouwens ook heeeeelllll gay (niet dat ik daar een probleem mee heb hoor). See joes
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Kijk maar goed om je heen, dat soort mannen gaat met elkaar op vakantie en een weekeinde weg en zitten opgehokt in een camper en dit terwijl de vrouwen thuis moeten blijven brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ons niet gezien Nou lijkt me ook niks aan. Gaan we een weekend weg, wordt het 28 knopen. Balen. Eerst met zijn allen in een camper naar Duitsland rijden, 's avonds lekker warm in gehuurd 6-persoons huis zitten, open haard aan, muziekie en drankie erbij. Nee, lijkt me ook niks aan. Wordt echt een heel naar weekend. Ik denk dat ik maar niet meega. Gaan er morgen nog mensen met ZO. Ik ga mijn gerepareerde droogpakkie morgenochtend oppikken bij vdB en daarna door naar Edam of iets dergelijks. Nog meer mensen Ik ben morgen rond een uurtje of één in de middag op Edam. 5 uur is veel te laat frank misschien is het beter om een uurtje of 12 weg te gaan dan rij ik de nacht door en dan kan de rest lekker slapie doen als ik om 11 uur naar bed moet en om 3 uur weer op ben ik kapot volgens mij is dit veel beter en mij maakt het nie uit effe met de rest afspreken hoe we het doen waar we verzamelen
Ik hoor het wel Hans, ik vind het ook goed hoor als we de nacht doorrijden. Rijden we desnoods samen. Effies een paar uurtjes om en om pitten en dan vroeg het water op in Fehmarn.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
volgens mij is dat veel beter want 3 uurtjes slapen is helemaal niks en dan benne we lekker vroeg op fehman om te varen ik ga trouwens aankomende week vast shoppen voor voedsel en drinken want we moeten natuurlijk wel op krachten blijven als we de hele dag varen
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ja da's gezellig steeeeeeeeeeeen griiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iilen goed idee john heb een ijskast in de camper
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
ik ga trouwens aankomende week vast shoppen voor voedsel en drinken Mag ik mee ?? Ik ben gek op sjoppen Ik ben morgen rond een uurtje of één in de middag op Edam. [/quote]Nooit geweest, is het er mooier dan enkie of medemblik ???
|
|
|