5 uur is veel te laat frank misschien is het beter om een uurtje of 12 weg te gaan dan rij ik de nacht door en dan kan de rest lekker slapie doen als ik om 11 uur naar bed moet en om 3 uur weer op ben ik kapot volgens mij is dit veel beter en mij maakt het nie uit effe met de rest afspreken hoe we het doen waar we verzamelen
5 uur vertrekken is inderdaad veel te laat. Jullie kunnen beter nu weggaan want volgens mij krijgen jullie 13x pech onderweg als ik zo de camper van Beun zie.
5 uur is veel te laat frank misschien is het beter om een uurtje of 12 weg te gaan dan rij ik de nacht door en dan kan de rest lekker slapie doen als ik om 11 uur naar bed moet en om 3 uur weer op ben ik kapot volgens mij is dit veel beter en mij maakt het nie uit effe met de rest afspreken hoe we het doen waar we verzamelen
5 uur vertrekken is inderdaad veel te laat. Jullie kunnen beter nu weggaan want volgens mij krijgen jullie 13x pech onderweg als ik zo de camper van Beun zie.
Zowww,dat was weer een lekker droogpakdaggie op Edam. Lekker geknald met de 9m2 met een knopie of 22 uiteindelijk. Wel al weer snel fris aan de voetjes.Was gezellig met Haring Hai,johan,John en de beste stuurlui staan aan wal: Ger en Frank .
aloha lijkt mij leuk, en gezellie. eerst ff kijken of er geen ijs licht. en zou voor mij alleen in het weekend kunnen, maar lijkt mij leuk. groeten franco.
Was weer lekkel op Edam met de 10. . Nog 2 redingen uitgevoerd, dacht dat alleen op zee moest maar zelf dus ook in Edam Was er voor het eerst (en misschien wel voor het laatst ) wordt zeker niet mijn faforiete spot. Geef mij maar Enkie en medemblik met Oost
Gelijk maar naar v.d. Berg geweest voor een paar nieuwe warme handschoentjes
« Laatste verandering: November 08, 2010, 20:10:44 door Haring Hai Richardt »
Beste kitesurfers uit Noord -Holland. Wij willen een Nieuwjaar kitemeeting organiseren.
Zijn er genoeg mensen die gezellig met ons de kou gaan troseren begin januari 2011?
Laat het via dit topic ff weten
MVG Kiteschool aloha Klaas en Sander
Ik ben van de partij hoor, maakt niet uit hoe koud, warm, nat, wind of geen wind, liever wel wat wind. Ik neem de gezelligheid wel mee, wie de koffie?????????
Zowww,dat was weer een lekker droogpakdaggie op Edam. Lekker geknald met de 9m2 met een knopie of 22 uiteindelijk. Wel al weer snel fris aan de voetjes.Was gezellig met Haring Hai,johan,John en de beste stuurlui staan aan wal: Ger en Frank .
En ja hoor, het was weer lekker op Edam in het droogpakkie. Voor het eerst met de nieuwe 9m. Effies wennen, maar al met al een fijne kite. Aankomende weekend in Fehmarn nog maar eens aan de tand voelen, al denk ik dat we alleen maar met de 7m aan de slag gaan gezien de windvoorspellingen. Vervelend hoooooooooooooor
Zijn er morgen nog mensen die naar muiderberg of edam gaan. Voorspellingen lijken redelijk goed. Ik ga denk ik vroeg in de middag naar muiderberg of edam afhankelijk waar er nog meer naartoe gaan. Ijburg is dat ookn nog een optie met oost of niet?
Beste kitesurfers uit Noord -Holland. Wij willen een Nieuwjaar kitemeeting organiseren.
Zijn er genoeg mensen die gezellig met ons de kou gaan troseren begin januari 2011?
Laat het via dit topic ff weten
MVG Kiteschool aloha Klaas en Sander
Als er wind is zijn we zowiezo op het water te vinden dusz dat moet goed komen lekker met z'n alle een nieuwjaarsduik. Mot het natuurlijk niet zo'n winter worden als afgelopen jaar... Dat duurde mij toch effe te lang.
« Laatste verandering: November 08, 2010, 21:48:16 door Teigetje »