|
Jelle
|
Hij komt, hij komt.... Maar hoe laat?
|
|
|
|
GetHigh
|
Was vanochtend ook op wijk en na 12.00 uur was de wind aan het afnemen, daarvoor nog 1.5uurtje lekker kunnen varen met 10m.
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Was vanochtend ook op wijk en na 12.00 uur was de wind aan het afnemen, daarvoor nog 1.5uurtje lekker kunnen varen met 10m.
Was jij met de Best kite?
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Blah, word ik wakker en zie ik dat er wind is op wijk, voorspelling is dat het steeds meer wordt en ik ga vol goede moed heen. Ben ik er om kwart over 12 en weg is de wind...
|
|
|
GetHigh
|
@rjen: Yep dat was ik, Best Bularoo
|
|
|
Tim_GTS5
|
Lekker windje nu.. wie gaat mee De windsnelheid 10m. op 14 november 2010, 21:10 uur is 15.4 m/s De windstoot op 14 november 2010, 21:10 uur is 21.2 m/s
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Zo, we zijn weer terug van Fehmarn. Wat een top top top top top weekend zeg. Heerlijk huissie gehuurd met J0han, Jeroentje, TBK en Beun. Toen we daar aankwamen, stond er een lekker woeitje van 55 knopen. Effies aangekeken, maar toch maar een keer verstandig geweest en niet het water op gegaan. Zaterdag was het echt helemaal top. Mooi ZW windje tussen de 22 en de 30 knopen, zonnetje erbij en een spiegeltje van een wateroppervlak op de spot Gold. @Idefix heeft niets teveel gezegd................wat is dat Gold een fantastische spot zeg. Echt tot nu toe één van de mooiste spots waar ik gekite heb. We hebben zaterdag zeker 6 uur op het water gestaan. Bakkie koffie tussendoor en weer verder rammen. Echt één van de beste dagen van dit jaar. Heerlijk veel progressie kunnen maken. Gezellie in de camper naar Fehmarn, super veel gelachen, gelachen en nog eens gelachen. Tukkie doen, uurtje schrijven, één van de mannen die 's nachts rechtop in bed zit en me doodsangsten heeft bezorgd, lekker vissie eten en vervolgens met een teiltje naast het bed moeten slapen voor eventuele kotspartijen, slapen op de aanrecht, Duitsertje pesten en noem maar op. Kortom, helemaal weer top. OP NAAR DE VOLGENDE KEER
Mannen, bedankt weer voor een topweekend.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Klinkt erg goed John , jammer dat ik niet mee was als ik had geweten dat hier uiteindelijk geen wind stond. Vandaag maar filmpies bewerkt van trippie naar Texel , komt ie dan: Beste even bekijken op Vimeo zelf voor HD kwalité
http://www.vimeo.com/16823184
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Leuk filmpje Tim, zitten weer wat lekkere loops tussen maar je filmpje van ijmuiden was heftiger
|
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Zo, we zijn weer terug van Fehmarn. Wat een top top top top top weekend zeg. Heerlijk ruim huis gehuurd met J0han, Jeroentje, TBK en Beun. Toen we daar aankwamen, stond er een lekker woeitje van 55 knopen. Effies aangekeken, maar toch maar een keer verstandig geweest en niet het water op gegaan. Zaterdag was het echt helemaal top. Mooi ZW windje tussen de 22 en de 30 knopen, zonnetje erbij en een spiegeltje van een wateroppervlak op de spot Gold. @Idefix heeft niets teveel gezegd................wat is dat Gold een fantastische spot zeg. Echt tot nu toe één van de mooiste spots waar ik gekite heb. We hebben zaterdag zeker 6 uur op het water gestaan. Bakkie koffie tussendoor en weer verder rammen. Echt één van de beste dagen van dit jaar. Heerlijk veel progressie kunnen maken. Gezellie in de camper naar Fehmarn, super veel gelachen, gelachen en nog eens gelachen. Tukkie doen, uurtje schrijven, één van de mannen die 's nachts rechtop in bed zit en me doodsangsten heeft bezorgd, lekker vissie eten en vervolgens met een teiltje naast het bed moeten slapen voor eventuele kotspartijen, slapen op de aanrecht, Duitsertje pesten en noem maar op. Kortom, helemaal weer top. OP NAAR DE VOLGENDE KEER
Mannen, bedankt weer voor een topweekend.
Fijn te horen dat jullie het top hebben gehad. Fehmarn is echt zoooo mooi. Vind het zelf ook een van de mooiste plekken om te kiten. Gruner Brimck is ook een top spot als er noord in zit. 1 nadeel het is er niet warm. Volgende keer met het NKV kitecamp ben ik er zeker weer bij. Had Beun weer ruzie met zijn duitse vriend?... Hoelang is het voor jullie rijden?...denk 6 uur. Maar op de heenreis zeker 2 uur met die dikke wind mee. Afgelopen zaterdag was het op Mirns dikke ruk. Er was ruim 20 knopen voorspeld. kom ik aan staat er 10 knopen. 2 uur op de kant staan ouwehoeren en toen maar weer richting huis...
|
|
|
@LaurenS
|
Mooi mannen dat jullie het goed hebben gehad bij de Germanen , mag ik volgende keer ook mee ? Ben benieuwd, ennuh hier ook geen last van windstress. Net wakker, ontbijten en maar een downwindertje doen van 20 km..... Life sucks
|
|
|
|
Michael van der Hoek
|
bizar filmpje van dat speedskiien.. ongelovelijk, moet je wel ballen voor hebben Wat een uitzicht heb je dan ineens!
|
|
|
Haring High Richardt
|
één van de mannen die 's nachts rechtop in bed zit en me doodsangsten heeft bezorgd, lekker vissie eten en vervolgens met een teiltje naast het bed moeten slapen voor eventuele kotspartijen, slapen op de aanrecht Heb weer een hoop gemist en zo te zien hebben jullie weer kotselijk geamuseerd Hoop er de nexte mahle bei te zijn Wie was de gelukkige kotser ??? en wanneer is the movie en trailer ??? Mooi filmpie Tim
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
was inderdaad heel gezellig in fehmarn leuk trippie met debeun mobiel wat een super mooie spot is dat zeg vlak water en njente vlagen alleen maar een superstrakke wind van in de morgen tot in de avond JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA dat hebben ze die dag alleen maar gehoord wie ist das wie ist das geil hoooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ooog we hebben inderdaad gelachen en ik heb sjonnie boy in de nacht lekker wakker gehouden die durfde niet meer te slapen lekker steengrillen lekker vlees john thanks die jeroen is helemaal los gegaan deze kitetrip was nie meer van het water af te trekken terwijl wij al een tuccie deden in de camper en uren schreven en geen belasting betaalden JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA nog zo'n trippie en we kunnen allemaal naar de psychiater WAS GEZELLIGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG GGGGGGGGGGGGGGG
|
|
|
Idefixe
|
tja fehmarn............. eind april / begin mei 2011 gaan we weer met een NKV kitecamp die kant op. Ik verheug me er nu al weer op. Morgenmiddag ziet het er een beetje vaarbaar uit @ Enkhuizen..........
|
|
|
|
|
|