kiteschool aloha
Gast
|
Wederom dank voor julie positieve reakties Voordat alle die-hards dubbel gaan reageren, hier de lijst van bikkels die al hebben aangegeven met ons mee te gaan 2 januari a.s. Josje Naish-Kiter Ride Haring Harry Franco SOAD 22 TBK De Beun J0han Tim@c4 On the Loose Klaas Kiteschool aloha Laurens Flying High Manrot Langbeest Teigetje PIMP Wouter B Gooni Zwafra Nazar Misschien nog wat mensen uit Groningen??? Bastiaan??? Niemand vergeten??? laat het anders ff weten. Hoop eigelijk ook dat Idefixe (Tom) tijd en zin heeft om langs te komen? Mannen tot zover bedankt voor julie steun, we rekenen natuurlijk wel een beetje op julie... Groeten Kiteschool aloha
|
|
|
franco
|
en wie maakt er ertesoep!
|
|
|
@LaurenS
|
Wat voor soep ???
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ja gezellig ben er klaar voor soepie en oliebollen
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Hoewel het nog ver weg is geeft het KMNI wel redelijke temperaturen aan.. + 6 graden en een NW wind ...
|
|
|
kiteschool aloha
Gast
|
Dat ziet er goed uit Frank, nu de wind nog ff aantrekken dan hebben we een top-dag
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Is die nieuwjaarssessie alleen voor Noord-Hollanders of voor heel kitehigh? In dat laatste geval lijkt het me handiger om alles in 1 topic te houden.
|
|
|
kiteschool aloha
Gast
|
Beste Evan,
Wat ons betreft is het voor heel Kite High!!!
Het is leuker als we met alle Kite High-ers naar de Bunker in Wijk aan Zee gaan.
Wij zijn tenslotte allemaal kiters Belangrijk is wel dat we ongeveer weten hoeveel mensen er van plan zijn te naar Wijk aan Zee te komen.
zie Pb
MVG Kiteschool aloha.
|
|
|
SOAD22
Geen avatar
|
Het is natuurlijk wel SOAD22 en niet SOARD22 .. Is er nog een programma voor deze dag iets met een lekkere BBQ geen idee of er al wat is georganiseerd ...
|
|
|
|
|
SOAD22
Geen avatar
|
Heb alleen geen droogpak, is dat wel verstandig dan? Heb alleen een 5/3 en voetjes...
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ben er helemaal klaar voor alles bepakt en bezakt jihaa
|
|
|
kiteschool aloha
Gast
|
Goed te horen Hans, Wij ook, word supar als ik het kan inschatten. Top dat de Kitekings erbij zijn. Nieuwjaar, nieuwe kansen, laten we iig goed van start gaan skyhigh in Wijk aan Zee JIIIIIIIIHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
Pimp
|
De verwachting voor zaterdag is ook goed. Mooie gelegenheid om het vet van te veel oliebollen eruit te persen.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Als er wind is zaterdag ben ik er ook, waarschijnlijk ijmuiden dan.
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
zouden we dat niet eens op de amstel kunnen doen JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAA
|
|
|
Giertje
|
JIHAAAAAA Ja Hans zo kennen je we je weer kiten op de Amstel. Nu heb je weer de jeugdige alure van een van die jonge jongens op die foto van Richard. Wat gaat de tijd toch snel. Nog een uurtje en het is voor mij al weer 2011 hier in Nieuw Zeeland en elke dag zo 20 graden en genoeg wind! Respect hoor voor al die bikkels die op 2 januari een kitesessie gaan houden. Mannen, een hele prettige jaarwisseling en een goed kiteseizoen toegewenst
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ger ..Jij natuurlijk ook een voorspoedig en gezond 2011 en veel plezier daar in Nieuw zeeland ... En voor de bickels die Zondag gaan varen hier even een plaatje van de windverwachting voor Zondag ....het kan net denk ik ...
|
|
|
Pimp
|
Verwachting is inderdaad naar beneden bijgesteld, zowel voor morgen als zondag.
|
|
|
|
Pimp
|
Misschien de hond meenemen in plaats van je kites, Theo?
|
|
|