FlyingHigh
|
Thanks peewee voor het checken!! Helaas moeten we morgen dan maar naar wijk. Ach wat loop ik te zeiken......we hebben wind en we kunnen varen.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik zit ff hardop te denken....... Is misschien IJmuiden geen betere optie met ZZW?
|
|
|
mocem
|
Ik ga naar wijk. Heb geen zin om tegen de pier aan gespoeld te worden.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik denk dat de Bunker een betere optie is dan bij de pier (minder vlagerig ) Maar als het iedereen bij de pier gaat varen ga ik daar ook wel heen..
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Hou het op Schel! .... inmiddels ijsvrij??? of nog niet?
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Oké dan gaan we weer naar Wijk. Ben rond 9 uur op de Pier te vinden. Jammer, had wel effies een daggie op Schel willen varen. Volgende sessie dan maar.
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Wijk was wel prima, golven waren een beetje lafjes! Voor de rest geen kitehighers tegen gekomen! Morgen waarschijnlijk Scheef
|
|
|
|
Ride
|
Ik weet het maar ik vind het lekker zo vroeg op het strand en het water. Lekker veel parkeerruimte en een goed windje aangezien de wind toch weer afneemt na 12.00 uur. Zie je morgen Frank.
|
|
|
Jelle
|
Ja ,leuk hoor John ... @Jelle ..Maar het zal allemaal wel ...Mexicaans of Swineflu... ben er wel een paar dagen goed ziek van geweest. Ja bij mij zijn ze ook helemaal beroerd, kermend op de bank. Hoop dat m'n jongste het morgen niet krijgt. Anders komt m'n sessie in gevaar. Enige lichtpuntje is dat het vrij snel weer over is.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ben er morgen ook vroeg john on the pier
|
|
|
Ride
|
Zie je wel weer op de parkeerplaats. 9 metertje mee en rossen met die handel. JIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
jaaaaaaaa lekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkerrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr nog effe tot in de nacht black opps en dam nog kiten wat een lekker weekend JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Morgen ochtend dan ook maar richting pier. see you
|
|
|
|
Langbeest
|
Ik kan ook alleen maar in de middag. Hoop dat er nog een beetje wind over is......
|
|
|
@LaurenS
|
Zou niet weten waarom de wind weg zal zijn in de middag, volgens mijn bronnen waait het de hele dag lekker door. Ik bedank nog ff , te zwak ziek en misselijk..... Helaassssss
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hallo john word net wakker en het virus heeft bij mij ook toegeslagen blijf dus thuis want ik heb morgen een heel belangrijke klus en nu gaan het nog een beetje en anders lig ik geheel plat morgen dus blijf lekker in mijn bedje vandaag dus veel plezier
|
|
|
Ride
|
Lekker balen Hans. Gewoon lekker een tukkie doen en je laten vertroetelen door Nans. Beterschap gabbie. Ik ben inmiddels onderweg naar de pier.
|
|
|
(Super) Mario
|
Wacht nog even op een telefoontje of downwinder doorgaat! Spullen gaan zo de auto in. Als downwinder niet doorgaat kom ik met een noodgang naar Wijk! Het is nl veel te lang geleden dat ik het water heb gezien.
|
|
|
Bossy
|
Downwinders?? Waar hoe??? Let me know!!!
|
|
|
Bossy
|
Wie gaat er nu nog heen? Ik ga zo rijden
|
|
|
|