TBK
|
Werken noemen jullie dat ! Ik dacht eerder aan aanwezigheidstherapie met een hoog internetgehalte. Werk ze Ries en Pé, wij zullen morgen wel ff voelen of het een lekker windje is. ca. 9 uur op de spot.
|
|
|
TBK
|
Van 9 tot 12.30 redelijke wind daarna begint het weer belachelijk te vlagen.
|
|
|
@LaurenS
|
Veel plezier mannen, ik pak maandagochtend het staartje nog even mee
|
|
|
|
mocem
|
ik hoop dat het morgen mee zit op SH. ik vertrouw de voorspelling voor geen meter. Ik wil niet 2x in 1 weekend voor jan lul rijden... Ik steek morgen ochtend vroeg een kaarsje op de kerk
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Als ik morgenochtend op Schel sta, post ik wel even een berichtje hoe het is.
|
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Eigenlijk heb ik wel een beetje medelijden met je Herman. Als jij namelijk op Bonaire zit, waait het er nooit. Tja, of ik ga wel ff door mijn voet . Nou dan maar op fehmarn verheugen....
|
|
|
Ride
|
Dat gaat top worden, met of zonder wind. Met die wind komt het wel goed op Fehmarn.
|
|
|
FlyingHigh
|
Zeker weten dat dat gezellig gaat worden!!! VET veel zin in.
|
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Rhino Rullleezzz... O O, wat wordt ie weer heerlijk uit zijn voegen getrokken... die kite he op het laatst... LOOP = RESPECT !!!! Peterkite
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
9 uur oke dan maar wat vroeger eruit JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ja dat was wel een vette loop met een 9 loopen in die wind haha, let ook even op het gras bezaait met schelpen in het begin
|
|
|
|
mocem
|
hij komt ook een stukkie dichterbij terecht. et lijkt wel meer dat 50m maar dat kan ook gezichtsbedrog zijn.
|
|
|
|
|
|
Ride
|
Goed windje trouwens voor de 7m Mocem. Wel wat vlagerig maar goed te doen. Edit: Ben net terug van Schellie. Heerlijk om weer op de homespot te varen. Was er vanmorgen rond 9 uur. Vlagerig, maar goed te doen met de 7m. Lekker gesprongen. Rond een uurtje of 12 trok de wind aan en werden de vlagen ook steeds harder. Was toen niet echt lekker varen meer. Paar fantastisch mooie sprongen gezien van oa Jerry vd Kop, Robert en Tim die waarschijnlijk de hoogste sprong van de dag eruit perste. Dik, dik, dik door de 10m grens met een waarzinnige hangtime. Hij weet het nog niet, maar Tim gaat onze leraar worden op Fehmarn. Niet verder vertellen hoor. Het is nog een geheim en hij mag het echt niet weten. Nou maar effies lekker happie eten, tukkie doen en morgenochtend weer naar Schel om een paar uurtjes te knallen. JIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAA.
|
|
|
@LaurenS
|
Heb een mooi daggie gemist,boehoehoe....Morgenochtend maar ff knallen van 10 tot 14:00,Hoe laat sta jij erop John?
|
|
|
|