(Super) Mario
|
He Hans Gefeliciteerd en nog vele hoge kite sprongen toegewenst.
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Gaat um niet worden denk ik,te weinig wind en teveel zuid is niet fijn op Wijk
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Vanmiddag trekt ie naar ZW en 4-5 bft volgens meetadviesdienst. Lijkt me prima? Nu is het nog niks nee.
|
|
|
@LaurenS
|
Tegen de tijd dat het gaat waaien is het licht uit, morgen weer een dag Frank
|
|
|
|
mocem
|
De wind is al wel gedraaid. Hopelijk trekt ie nog een beetje aan. Als dat zo is rij ik denk naar wijk. choptop voor de zekerheid mee. Heb wel weer zin om in et zonnetje te varen. Als het was is dan post ik het wel op het forum.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Morgen ziet er Top uit ...Nog meer mensen naar Schellinkhout ? Ben er om 14.00uur .. De rest van de week ziet er ook erg goed uit kunnen we weer wat uurtjes maken... hier even het plaatje voor Woensdag .
|
|
|
Flyingtrunkie
|
morgenmiddag ga ik eindelijk eens beleven op Schellie!! Eindelijk weer eens de kamikazepiloot uithangen ,dus pas maar op Frank!
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Vandaag toch maar niet gegaan, al lijkt ie nu aan te gaan. Morgen komt 't wel goed echter
|
|
|
Idefixe
|
morgenmiddag zit ik @ IJmuiden
|
|
|
|
@LaurenS
|
Dan betaal ik toch weer oekepoekie , wijk is natuurlijk een betere optie , al is het alleen al omdat ie ZW is
|
|
|
Tim_GTS5
|
Morgen rond 16.00 @ Wijk pier, wie gaat er nog meer t/m zonsondergang door ?
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Ga met Johanski naar wijk pier rond 12 uur op de spot, als het allemaal goed gaat, eindelijk me nieuwe EVO proberen Als het wat anders word laat ik het weten Tim Kom je ook Eric?
|
|
|
mocem
|
Ik ben morgenmiddag ook op wijk te vinden. Weet alleen nog niet hoelaat.
|
|
|
onderaqua
|
Morgen gaan we losssssssssssssssssssssssssssssssssssss ss.
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Hey Peter, Hoe laat ben jij dr en wordt het Pier of Bunker. Had zelf iets van 10 uur in gedachte. Oh ja niet naar een groen bussie uitkijken, die staat bij de garage. Heb nu effe een peugeot.
|
|
|
|
Giertje
|
Niets pier of bunker Gewoon gezellig naar schellinkhout
|
|
|
|
|