Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Morgen eerst werken en dan in de middag effies met Beuntje en Jeroen kijken op Muiderberg. Hopen dat het nog wat is.
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@Peet, ok zie je dan. Gezellig! En indd, mochten we er genoeg van hebben: ff gas geven en kiten we zo het kanaal over naar IJmuiden. So beurt!!
|
|
|
Idefixe
|
wind is aan de kust wel errug noord!
|
|
|
|
|
|
Idefixe
|
ok, bunker it will be. Zo eerst ff honden uitlaten. Haring scoren en Vincent z'n bed uit halen.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Haring scoren Goeie zaak, met heeel heel heel veeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel uien
|
|
|
Nazar
|
nnw, perfect voor MB
|
|
|
Lvs
|
Iemand zo naar mb?????
|
|
|
bredo
|
GVD staat er wind heb ik een keelontsteking, balen maar veel pret allen vandaag!!
|
|
|
Idefixe
|
Goeie zaak, met heeel heel heel veeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel uien Goede haring eet je zonder ui: De haring krijgt zijn houdbaarheid / smaak door het kaken en het zouten. In de tijd dat er nog geen koelkasten enz bestonden hield dat in dat "hoe verder je van de kust woonde / hoe zouter en ranziger de haring was" . Op een gegeven moment werd de haring dusdanig zout dat men de haring in melk spoelde. Dit ging echter ook ten koste van de smaak. Om er dan maar weer een beetje smaak aan te geven werd er ui toegevoegd. Haringen communiceren onderling overigens op een zeer "Aparte / Bijzondere " manier. Zo, honden zijn uit geweest, auto zit vol, op weg naar de visboer en met een beetje mazzel straks maar ff aan de vlieger hangen
|
|
|
|
Idefixe
|
GVD staat er wind heb ik een keelontsteking, balen maar veel pret allen vandaag!!
zoute haring schijnt overigens met een keelontsteking goed te helpen. ( ga maar ff googelen ) @ Marc : Yup Muiderberg is beter ( al is het alleen maar wegens het parkeergeld)
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Oke duidelijk, maarja ik heb een parkeerkaart op Horst dus dat maakt niet uit. En met de file die kant op ga ik toch maar naar Horst toe.
|
|
|
Kitepilami
|
Ik ben druk bezig een lunchafspraak in te plannen bij MB
|
|
|
TBK
|
Peter is het wat op Wijk, of wordt het toch maar Ijmuiden ? Bij Aloha op de webcam zie ik een enorme klotsbak ! Als ik vrij kan krijgen ga ik rond een uur of 12 op pad.
|
|
|
|
|
|
|
Vloot
|
Woensdag mag ik weer los Wijk aan zee bunkert Nog meer lotgenoten ?
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Godsammelazerus wat was dat weer genieten!!! Echt weer ff zoals het hoort.
Eerst ff heel kort de 7 erop gehad maar dat schoot niet op, en toen met de 9 wel super gegaan. Aan het einde van zone 3 mooie uitrollers, goed vlak water.
Paar fijne hoge jumps gemaakt, helemaal top.
Niet slecht voor de eerste keer hahahaha
Was weer ff gezellig heren!
|
|
|
Giertje
|
Het was weer Top op Andijk! Heerlijk gevaren met de 8 meter
|
|
|