|
ditispablo
|
Moet nog wat werk afmaken en dan naar blij, hopelijk ca 19h op de spot :-))
|
|
|
|
wouterb
|
ik zeg: die gaan we volgende week terugpesten op Fehmarn...
|
|
|
Giertje
|
Wat was het weer een Topmiddag vandaag op Edam Heerlijk gevaren met de 12 meter Gelukkig heb ik morgen ook nog vrij dus we gaan er weer voor
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Erg productief dagje weer, board en kite lek gekregen! Wijk was wel echt erg lekker! Heeft iemand nog een c-kite 2006/2007 9m over voor een bodemprijs?
|
|
|
|
|
360
|
Superrrrrrr Op de überhomespot! Rammen met de 9 Ik kon zowaar nog een trucje of twee!!
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Was zeker lekker achter die landtong, wat blijft het toch een fijne spot . Had me handen nog vol aan de 10m Peter, vroeg je nog ff hoeveel het was maar 8 had ook gekund .
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Morgen ben ik rond half negen op Muiderberg. Kan tot een uurtje of 12. Effies weer het water op. Wordt wel weer eens tijd.
|
|
|
FlyingHigh
|
Wordt morgen wel wat minder qua wind, geloof ik. Nog wel prima te doen.. Ff lekker het water op. Zie je morgen John
|
|
|
DM2008
|
Morgen IJmuiden iemand?
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Goed te lezen dat iedereen weer een topsessie heeft gehad, dat was weer ff nodig ook!!! Ook de blubbervijver was zoals Haring harry al zei gezellig en geweldige condities Sprak nog een motor op de parkeerplaats terwijl ik in me wetsuit stond, hij wenste me een fijne dag Vooralsnog niets aan de hand dus... Vandaag dan maar ff land tjecken rond 15.00 uur denk ik... KITE HARD!!! iedereen
|
|
|
Vloot
|
Ik ga straks naar de bunker in wijk, wie gaat er nog meer.....?
|
|
|
Vloot
|
Niemand ?? ga toch maar naar andijk
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Hey mannen, veel plezier vandaag op het water he. Er staat volgens mij een lekkere bries Ik ga zo weer lekker aan het werk hoor. Zie jullie rond de herfst wel weer us.
|
|
|
TableTopje
|
Is Blijburg goed te doen met noorden wind? Wil mijn nieuwe RPM's eens even aan de tand gaan voelen...
|
|
|
On the Loose
|
Blijburg is perfect met noordenwind, let wel het is abosoluut geen beginners-spot je kan nergens staan in het water...
|
|
|
TableTopje
|
Dank U! Het beginners stadium heb ik al lange tijd achter me gelaten.... Vaar eigenlijk altijd op Edam of Wijk, maar IJburg is dichter bij voor mij. Ben er echter nog nooit geweest, maar ben wel benieuwd naar de spot! Ga het straks eens even proberen. Gewoon bij Blijburg voor oplaten?
|
|
|
On the Loose
|
Dat is wel het meest relaxt, ivm lekker eten en drinken tussen het kiten door, maar kan ook op het ministrandje links van de spot of op de bouweg voor de parkeerplaatsen is wat primitiever maar goed te doen met noord. Wist niet dat je gevorderd bent, vermeld het altijd maar ff, anders komen beginners ook dat is echt niet te doen... Have fun iig, en geniet Misschien tot straks
|
|
|
TableTopje
|
Thanks! Zie je straks daar...!
|
|
|
Dreman
Geen avatar
|
Is er genoeg ruimte op blijburg om je kite op te laten / landen. Ben geen beginner meer maar echt gevorderd ook nog niet.
|
|
|
kitaholic
|
Er is op zich wel genoeg ruimte maar op de plek waar nu gevaren wordt zit je wel met turbulente wind bij het oplaten. Foutjes worden wel afgestraft.
|
|
|