@LaurenS
|
Ja , raar fenomeen op Wijk bij de pier. Wind zat , maar net hoogte kunnen houden door stroming. Vanaf een uur of 5 ging het steeds beter en ging het ook harder waaien. Lekkere Kite die C4, die loops zijn wel bruut en de sprongen lekker hoog. Was er snel aan gewend!!! Lekker daggie , 6 uur gevaren , ben gesloopt .....
|
|
|
PeeWee
|
Ook van ongeveer 10 tot 4 op Schellie gevaren. De eerste uurtjes helemaal alleen. Goed de High end van mijn 17m Zephyr kunnen testen. Met een knoopje of 16 worden de sprongen heeeeeel Lekkah . Leek soms wel parapenten, lange glijvluchten en superzachte landingen . Bij ongeveer 18 knopen (schat ik) moet je serieus de rail er in beuken Later met de twaalf tot een uurtje of 4 lekker kunnen beulen. Maar daarna was zowel de wind als ik een beetje op (gelukkig trok ie nog daarna aan voor Haring en alle anderen) . See joes
|
|
|
Tim_GTS5
|
Haha ja Richard lekker gevaren hoor, alleen had ik mijn 9m ook mee moeten nemen want dat vaart gewoon wat lekkerder. Hoorde dat de wind was ingekakt dus alleen me 11 mee...stom altijd 2 kites mee vanaf nu !!! Lekkere hangtime hoor die nieuwe 11 en superstabiel @ Laurens gaan de konijntjes in de verkoop ?
|
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Toch de goede keuze gemaakt om naar Schell te gaan (thx Johan ) Zag op de alohacam een mooie vlakke zee, maar kiters niet terug komen...op de startplek Had wel 2 kites mee, en toch de 9 EVO opgepomt, was in het begin wel ff werken (rond 17.00uur) Later moest ik depoweren, heerlijk sessie gehad @ Tim wil je niet meer zooo hooog en ver springen, niet normaal man
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zoo Teigert is 5 dagen vrij, dus berg je spullen maar op. Ga maar wat leuks doen met moeders en the kids, ga fietsen schaken dammen ofzoow want tot woensdag zeer waarschijnlijk geen wind. Woensdag weer werken dus kunnen jullie weer het water op. Misschien toch nog wat leuks zondag. Testival van Ozone Het Testival is verplaatst naar zondag 22-05-2011! De windcondities voor zaterdag zijn dramatisch en voor deze zondag zijn ze top! Kom dus aankomende zondag op Ijmuiden met ons kiten, buggy-en, of powerkiten.
Tot zondag op het strand!
|
|
|
PeeWee
|
Lijkt nu toch een aardig windje te staan. Ben helaas snipverkouden See joes
|
|
|
Tim_GTS5
|
Op zee nu goed te doen volgens mij ja. Zondag ijmuiden testdag, dus wie testen
wil moet komen Ook de Edge 2011 is er voor de oldskoolers ! Goed weertje voor de 9 'tjes alweer, dit jaar is echt stukken beter dan vorig jaar
|
|
|
@LaurenS
|
Ik ga er niet voor rijden , staat alweer op inkakken. Zondag, yesss
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Ga je ook testen op IJmuiden Peter, nu met dikke wind!! en hopelijk minder stroming... Wie gaat er nog meer naar de Ozone testdag zondag @ IJmuiden??? Ben wel benieuwd naar de EDGE 2011!!!!
|
|
|
mocem
|
Ik ga zondag ook naar ijmuiden? Is et nou bij slag of de pier? Me nichie gaat ook mee. Ze is dit jaar begonne, ze kan dus nog wel wat tips gebruiken.
|
|
|
@LaurenS
|
Yep,denk dat ik ook naar Ijmuiderslag ga, hopelijk kan ik ook ff aan die edge hangen
|
|
|
TBK
|
Yep,denk dat ik ook naar Ijmuiderslag ga, hopelijk kan ik ook ff aan die edge hangen Dat wordt dus alleen hangen, want ze hebben alleen een 7mtr of worden die van Zwafraatje ff in de test gegooid alvorens ze bij 'm afgeleverd worden. Whatttttttttttttttttttttttttttttttttttt tttttttt, daar zal ie blij mee wezen. !
|
|
|
TBK
|
Het wordt dus lekker rustig op Schellie als er 500 man in dat hoekie bij Ijmuiden gaan zitten klooien.
|
|
|
Langbeest
|
Lekker allemaal naar ijmuiderslag........ Het is bij het Coraaltje........
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ja het is gewoon @ ijmuiden en niet ijmuiderslag, ziet er goed uit voor morgen !
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
zo zondag lekker naar schell wel in de middag dan waait ie wat harder of gaat iedereen die vreemde kites testen overlopers
|
|
|
PeeWee
|
Allemaal testen. Zou zelf ook wel eens aan een Edge willen hangen. . Doe het echter niet, anders krijg ik weer de kriebels in mijn portefeuille . Hebbe, Hebbie. See joes.
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ga je ook testen op IJmuiden Peter, nu met dikke wind!! en hopelijk minder stroming... Wie gaat er nog meer naar de Ozone testdag zondag @ IJmuiden??? Ben wel benieuwd naar de EDGE 2011!!!! Ik ben er ook ergg benieuwd naar ...Ik zou mijn bestelde set Ozone Edge al lang moeten hebben ...maar door een of reden kunnen ze nog steeds niet leveren ...Ik baal daar wel behoorlijk van ... Ozone zou wel eens beter hun afspraken moeten nakomen.. P.s Frank dat zou best wel eens kunnen..
|
|
|
|
@LaurenS
|
Zwaar k xxxxxxx t, maar ja , je hebt jo overheerlijke nemesissen ook nog, niets mis mee toch?
|
|
|
PeeWee
|
Balen Frank, Blijft blijkbaar altijd een gok als je iets besteld. Ik heb dat zo vaak gehad als ik weer eens het nieuwste model mountainbike wilde hebben . Veel beloven en dan is opeens de container vertraagd of de vraag is zo groot dat ze problemen hebben met de productie. Dat laatste smoesje hoor ik nu ook al bijna drie maanden aan van mijn dealer (ik heb likkebaardend mooi Frans crancstel besteld voor op mijn mountainbike). Je leeft er niet minder om, maar toch is het niet fijn. See joes
|
|
|