TBK
|
Vandaag weer heerlijk gevaren op Wijk Nee dus, die k@t kite weer zo lek als een zeef. De bladder van de LE die er vorig nieuw is ingezet heb ik er vanvavond ff uitgehaald en is op allerlei plaatsen poreus, je scheurt het materiaal zo uit elkaar. Gelukkig nog ff met kite van Teig het water opgeweest anders was het helemaal een K@tdag geweest. Theo nog bedankt !
|
|
|
Idefixe
|
D'r is vorig jaar een partij bladders met het verkeerde materiaal in vliegers terecht gekomen. Is gewoon knalhard garantie.
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Wijk was inderdaad briljant! Super golven en heerlijk sideshore windje! Gevaren met de 5m! Morgen weer!
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
da's weer mooi klote frank je hebt er niet veel plezier van wat dacht je van gewoon terug geven en poen terug halen jij bent toch een rustige vaarder en geen wildebras dus daar kan het niet aan liggen effe over vandaag wat lekker was het weer om weer eens JIHAAAAAAAAAAAAAA te roepen lekker los gegaan met de 7 mtr zonde van het ongeluk maar ja als je ziet dat ze vandaag gewoon in knetterharde vlagerige wind staan te lessen dan denkt iedereen die maar net met z'n kite op 12 uur het water in kan lopen ooooooooooooooo ze lessen dan kan ik ook wel effe maar dan wel met bijna fatale afloop vind je het gek dat ze het gaan verbieden overal door dit soort akties hey john kijk hoelaat ik klaar ben kom ik morgen ook nog effe naar schell
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
gezellig mannen ...ben er morgenmiddag vanaf een uurtje of 15.00 ook weer..
|
|
|
@LaurenS
|
Gaaaaap,bakkie koffie en hophophop naar Schellie,vanmiddag te werk
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Over een uurtje richting Wijk, nog meer schuimridders?
|
|
|
DM2008
|
Jaaaaa, ik ben er rond 12 uur!
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Nice, ik ga naar de pier! Vaar met een strapless golfsurfboardje!
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Kga zo naar Swoody. Heb het zand van gister nog in mijn ogen en me meissie gaat ok mee.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Vandaag weer heerlijk gevaren op Wijk Nee dus, die k@t kite weer zo lek als een zeef. De bladder van de LE die er vorig nieuw is ingezet heb ik er vanvavond ff uitgehaald en is op allerlei plaatsen poreus, je scheurt het materiaal zo uit elkaar. Gelukkig nog ff met kite van Teig het water opgeweest anders was het helemaal een K@tdag geweest. Theo nog bedankt ! mooi kl..te allemaal Frank. Binnenkort een testdaggie met de nemesis, misschien toe aan een nieuwe kite ??? FF een bakkie en dan zo richting schelwoudie . ,neem sd kaartje mee John
|
|
|
|
@LaurenS
|
Hij was weer kort en krachtig, wind staat er lekker op, op schell. Boardje 2d nobile ging een stuk lekkerder op vlakker water..... Lekkerrrrr. Veel plezier nog gasten!!!!!
|
|
|
Vloot
|
Ja hij was weer lekker, helaas moest ik in iets scherps trappen, dus einde dag. Maar wel super geholpen door de vrouw van teigertje, nogmaals bedankt. Heb ook ff met de 2hd gevaren wel lekker, maar ga volgende week toch nog ff de nhp proberen.
|
|
|
martijnc
|
bekend verhaal frank
|
|
|
|
audi
|
ja hij was weer helemaal lekkerrrrrr he teig heeft die schattebout nog leuke plaatje van mij, of heeft ze alleen oog voor die haring vreter. vloot nog sterkte met je wond zag er een beetje raar uit zo met dat stuk vlees naar buiten.
|
|
|
franco
|
hee vloot, ik kite met de nhp van nobile en ben hier zeker tevreden over. ben wel vaak op binnen water, maar bij veel wind komt hij zonder probleem door de tjop heen, erg lekker board groeten franco. ps foto bij mijn naam is nhp, en nee mannen is niet het vrouwe baord!
|
|
|
Vloot
|
@ audi Ja vies he, jij ook nog bedankt. @ franco We gaan het wel beleven volgende week, welke maat heb jij?
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Was weer lekkerrr ..op schellie Wind en zon meer van zulke dagen P.s Ik vaar altijd met surfschoentjes aan om dit soort dingen te voorkomen er ligt heel wat scherpe zooi in het water .. @Vloot ..beterschap met je voet
|
|
|
FlyingHigh
|
Weer terug met een flinke jetlag. Had vandaag willen knallen, maar had totaal geen puffff ervoor. Zo te lezen heeft iedereen een top daggie in de boeken kunnen zetten . Morgen nog mensen op Schellll te vinden??
|
|
|
|