Langbeest
|
Morgen gewoon lekker op zee kijken
|
|
|
|
Vloot
|
Ga nu naar andijk, ben er zo
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ga nu naar andijk, ben er zo Doe je voorzichtig, !!!! schoentjes an he,. Mot eerst ff boodschappies doen
|
|
|
|
Langbeest
|
Het zonnetje komt hier door Op naar wijk
|
|
|
Flintt
|
Hoe is wijk op dit moment, is het te doen qua wind?
|
|
|
|
Merijnhe
Logs: 0 | 12 uur
|
Ik pak mijn spullen en kom naar Wijk .... @ Bunker neem ik aan gezien de NW'er?
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hij was weer lekkel op Andijk er werd veeeeel hooooogte gelopen en veel gesinast, gesinast Er was een iemand die zo slim was om zijn kite niet op te pompen zodat tie alleen voor Jan L...l had gereden Mooi kite Frank met een hoooog low End ??? Hoe was het op zee vandaag ?????
|
|
|
Idefixe
|
tja ff wezen kijken @ Andijk en de spullen niet eens uit de auto gehaald. Had absoluut geen zin een hoogte LOOP sessie
|
|
|
DM2008
|
Op www.ijmuider-strand.nl zie je dat ze op zee wel varen. Met 15-18 knopen is het mij te marginaal om een uur te gaan rijden , ook omdat Tobias meldt dat naar het eind v/d dag de wind zou afnemen...
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was weer top op Andijk ...zo,n 12-15 knp wel even goed om te kijken wat de lowend van mijn Ozone Edge 11 is ... Met het juiste board is hij snel te varen en je kan er goed hoogte mee lopen .. Hopelijk van de week wat meer wind ..
|
|
|
@LaurenS
|
Alles is al gezegd, topsessie @ Andijk
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Dat gaat weer lekker Zit 4 dagen in Friesland en we krijgen NO Wat een $~}}^*$|]{%*
|
|
|
FlyingHigh
|
Heb jij weer langbeesie. Ach ik ga morgen naar Kaapstad en wat denk je wat.....geen wind
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Dat gaat weer lekker Zit 4 dagen in Friesland en we krijgen NO Wat een $~}}^*$|]{%*
FF afzakken naar Strand Horst. Dat is de enige windrichting dat daar redelijk te varen is
|
|
|
Haring High Richardt
|
Jij heb toch altijd geluk, hoe was het vanmiddag op Wijk ????
|
|
|
Merijnhe
Logs: 0 | 12 uur
|
Het was weinig hoogte en vooral veel teruglopen voor iederen @ Wijk aan Zee vanmiddag. Jammer, het scheelde echt maar één of twee knoopjes.
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Ik was ook op Wijk toen jij er was! Was bezig met golfboardje en 12m en prima gesurft, maar was 1 van de weinigen! Helaas een vinnetje kwijt geraakt, voor de rest prima sessie! Bijna strapless backroll geland, blijven oefenen!
|
|
|
Flintt
|
Op zandvoort was het ook prima vertoeven.. Ik heb met mijn 9m gevaren, eerst veel sinassen maar om een uurtje of 5 a half zes trok de wind aan. Toch nog even lekker kunnen knallen en springen.. rond zeven uur a half 8 was de wind redelijk GONE.
|
|
|
patrick87
Logs: 0 | 108 uur
|
ik was vanmiddag ook in Andijk.. maar bij een strandje net even hoger waar jullie bezig waren. helaas zag ik dat later pas.
vandaag voor het eerst gekite met me spullen. het varen ging al redelijk. alleen hoogte lopen lukte nog niet echt.
|
|
|