@LaurenS
|
Hier in Zeeland , goede condities.... Blauwe lucht 18 knopies bij de vrouwenpolder..... Lekkah. Ennuh wederom fijne vakantie Frankie, doe ze de groetuh
|
|
|
mocem
|
Toch nog 2 uurtjes kunnen varen met 15m. Was wel lekker in et zonnetje
|
|
|
Nickje
|
Aan het eind van de dag even op Wijk geweest met de 13,5. Stond erg weinig wind maar toch nog lekker kunnen varen!! Was weer heerlijk!
|
|
|
Tim_GTS5
|
Vanochtend 2 uurtjes gevaren met de 11m @ Schel, de buien trokken erlangs en daarna was het even tegen de 20 knopen en zakte de wind weg.
Maandag kunnen we weer !
|
|
|
TBK
|
Denk niet dat het wordt vandaag en morgen misschien maandag wat wind. Hey Frank, prettige vakantie he veel fun daar. Ga daar maar lekker het luchtruim scheren met je Razor Hoe vaart ie trouwens, is ie sneller als de rise. Misschien moet ik binnenkort extra spul aanschaffen, me zoon heeft afgelopen week met zijn opleiding vier dagen op Schellinkhout vertoeft en kan al heen en weer varen dus denk dat ik voortaan met z'n tweeën kom De Razor vaart perfect, meer directe power, dat merk je direct bij de afzet van sprongen, je wordt echt afgeschoten. De landingen zijn verder ook wel smooth je moet alleen een beetje meer rekening houden met de snelheid van de kite.(sneller dan de rise) Naar mijn mening ook meer low-end ! Ik denk dat Manfred(rot) dat wel kan bevestigen ! Leuk dat je zoon nu ook kan varen Theo, wie gaat nu de kites betalen
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Yes ,Laat het maar waaien kan ik mijn nieuwe boardtje (Nobile NHP) uitproberen . Hoewel de meeste wind aan de kust staat ga ik toch maar weer naar Schellinkout ..ben er om een uurtje of 11.00
|
|
|
@LaurenS
|
Zit op de brouwersdam met een hoog gehalte aan grote flysurfers, doors, helmen , leaches..... Duitsers dus haha. Hooguit 12 knopies hier. Zie dat er op Wijk goed gevaren kan worden , viel Spasss
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Laat het maar waaien kan ik mijn nieuwe boardtje (Nobel NHP) uitproberen Wil je hiermee zeggen dat je een boardje heb gekocht waar je nog niet eens mee heb gekite Oke dan zie ik je morgen wel, ga ook naar schellie.
|
|
|
franco
|
Yes ,Laat het maar waaien kan ik mijn nieuwe boardtje (Nobel NHP) uitproberen
hier ga je blij mee zijn frank, ik vaar hem ook en vind het een top boardtje. ps van af volgende week heb ik geen cabrinhas meer, ik ben maar over gestapt naar norht rebels 6/9/12m met 5e elemend bar, zit nu thuis te kijken hoe de bomen heen en weer gaan snik. tot hopelijk volgende week weer gabbers, en veel fun vandaag en morgen dan maar voor jullie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
|
|
|
zwafra
|
@ Teigetje ...Volgens Erik (vandenBerg ) is dit een heel lekker board en Franco heeft hem ook en is er ook erg tevreden mee....plus als hij echt niet bevalt ( wat ik niet verwacht) mag je hem bij VdB weer omruilen.. Hier even een plaatje : @ Franco ...Na al die jaren geen Cabrinha meer ??
|
|
|
franco
|
jep wou weer eens wat anders, en de nhp breng jij niet terug weet zeker dat je hem top vind goede pop top up wind enzo.
|
|
|
@LaurenS
|
Mooi boardje Frank met een Ozone tintje, veel plezier ermee
|
|
|
|
PeeWee
|
Wat een mooi boardje Frank , echt weer zo'n hebbeding. Ik heb vandaag ook nog wat rakjes gevaren op Schellie, helemaal alleen tussen wat dobberende windsurfers door in het zonnetje (helemaal dat " net als vroeger" gevoel dat je badgasten moet vragen te helpen met het oplaten van je kite) Morgen gelukkig wel wat meer wind, lekkah. See joes
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Mooi boardje Frank iig veel plezier ermee, ben ik mooi de enige met dat top board van North hahahha Ga morgen mooi recht de branding door @ wijk met de 9... 10.00 uur PIER!
|
|
|
slime
|
Zijn er al mensen die vroeg richting Schell gaan deze ochtend ? Het lijkt al goed te waaien.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ik ga voor een middagsessie, 3 uur @ schell
|
|
|
Flintt
|
kan iemand aangeven hoeveel er op schel staat, strand is schuin aflandig zo te zien
|
|
|
PeeWee
|
Ik ga ook na het middag eten,om uurtje of twee. Eerst even bijkomen van mijn ochtendtraining See joes
|
|
|
zwafra
|
Ik rij nu ook naar Schell.. @Flintt...De wind is Z/ZW en is schuin AANLandig.. Correctie @ Flint je heb gelijk Wijk aan Zee is hij wat aflandig ..ik dacht dat je Schell. bedoelde WIND: ZUID TOT ZUIDWEST, ACHTER HET FRONT ZUIDWEST. LANDINWAARTS 10-15 KN, LANGS DE KUST EN BOVEN HET IJSSELMEER 16-22 KN. UITSCHIETERS TOT 10 KN BOVEN DE GEMIDDELDE WIND
|
|
|
Flintt
|
op de webcam ziet het er aflandig uit.. daar staat iedereen netjes op het strand te wachten. Dus ieder geval te weinig wind!
|
|
|
|