|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ja je gaat lekker Patrick. We hebben een nieuwe verslaafde erbij. Ben al vanaf 4 uur aan het werk dus hoop een beetje op tijd op Schellie te zijn. Hoop begin vd middag
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
De wind staat nog aan.....Spulletjes maar weer is bij elkaar rapen en hophophop het water op Tis hier windstil en de webcam ziet er ook niet veel belofend uit, dus waar haal jij die wind vandaan ?? http://www.surfabc.nl/webcam-wijk-aan-zee/ In je onderbroek waait het zeker ? ) Vandaag was ik er rond 19uur en heb ongeveer 45min gevaren met me 9m. dit was voor mijn de 3keer op het water met me spullen. en moest toch best wel werken Vaarde je met een gele evo 9 meter ???/ maak vandaag de wind niet op, dan kan ik vanavond weer los gaan En dat op jouw leeftijd
|
|
|
Braeckie
Geen avatar
|
Gisteren (22/06/11) voor de eerste keer gevaren op Schellinkhout. Ik vreesde dat er teveel wind ging staan, maar heb tussen 19u en 21u een zalige sessie gehad met m'n 9m HIFI.
Vind het alleszins een leuke spot: auto dichtbij gratis! parkeren, geen zand, vriendelijke locals en niet te druk op 't water (toch niet op een dag in de week).
Nog een positieve noot (na al de negatieve verhalen van de laatste dagen): op een bepaald moment liet iemand een nogal oude 12m Cabrinha op. Het oplaten ging maar net goed, maar je zag dat de kiter in kwestie toch iets te veel power had. Samen met een local zijn we op de kiter toegestapt en hebben we vriendelijk uitgelegd dat het niet zo'n goed idee was om met die maat op het water te gaan. De man stond onmiddellijk open voor ons advies en heeft dan de kite neergelaten (terwijl we samen zijn harnas vasthielden voor de zekerheid).
Vriendelijke communicatie en open minded sfeer hoort er sowieso dus nog altijd bij!
|
|
|
Ride
|
Ik zal er proberen rekening mee te houden Manfred. Ik ben er vanavond, mits er wind is natuurlijk, ook nog wel. Komende dagen toch geen wind dus dan kan ik mijn ouwe lijf ten ruste leggen.
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Wat een takke weer, ergste buien zijn rond elf over, ga zo rijduh, tjauwieee
|
|
|
Merijnhe
Logs: 0 | 12 uur
|
@LaurenS Inderdaad K**weer. Buienradar geeft inderdaad een regenvrij stukje tussen een uur of 11 en 15. Jij gaat naar Schellinkhout? Ga ik ook mijn spullen pakken en die kant op.
|
|
|
|
|
|
|
prutmonster
|
Volgens mij is er helegaar geen wind
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ben nu op schell, wind zat momenteel voor de 9m2. Alleen mot die regen weg, zie het al opklaren.... Tot zo John, gezellig
|
|
|
prutmonster
|
ik ga ook maar even de rhino uitlaten .
|
|
|
|
Flintt
|
Het is gewoon pure mishandeling wat jullie doen.. wij zijn hier Nederland welvarend aan het 'proberen' te houden. Jullie zijn gewoon WEER aan het genieten van onze weergoden. Damnit ik wil ook het water op have fun mannen
|
|
|
Ride
|
Ja klopt. Ik kom nu vanuit het Zuiden en daar schijnt de hele ochtend al lichtelijk de zon en geen regen.
|
|
|
@LaurenS
|
Hmmm, in de opklaringen zit heel weinig wind @ THE moment
|
|
|
Ride
|
Het is gewoon pure mishandeling wat jullie doen.. wij zijn hier Nederland welvarend aan het 'proberen' te houden. Jullie zijn gewoon WEER aan het genieten van onze weergoden. Damnit ik wil ook het water op have fun mannen Ja sorry. Het is echt pas de 5e keer in 7 dagen.
|
|
|
Flintt
|
Het is gewoon pure mishandeling wat jullie doen.. wij zijn hier Nederland welvarend aan het 'proberen' te houden. Jullie zijn gewoon WEER aan het genieten van onze weergoden. Damnit ik wil ook het water op have fun mannen Ja sorry. Het is echt pas de 5e keer in 7 dagen. hahaha, tjah wat wil je nog meer.. kites zijn net vrouwen: ze hebben zo'n mooi figuur, ze houdt ervan als ik haar uitlaat, als ze aan me trekt word ik gek, ze houdt me uren bezig..
|
|
|