Pimp
|
3 keer om precies te zijn. Ga toch maar naar Wijk, Schel wordt vast keidruk.
|
|
|
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Zo naar wijk pier , Erwin ga je ook daarheen ?
Zit een beetje te twijfelen tussen schel of wijk.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Zo naar wijk pier , Erwin ga je ook daarheen ?
Zit een beetje te twijfelen tussen schel of wijk. Kjk op de webcam van wijk, ze gaan recht het water op dus gevaarlijk als je pech krijg Op schel altijd gezellig en op op zondag zeker 299 kites waarvan 99.9 % beginner dus altijd lache op de kant en in het water . kites in bomen en kites op auto,s kites doorel kaar, kites op badgasten, ruzies , irritaties, knokpartijen, me te paard. alarm alarm. alarm
|
|
|
Woodmaster
|
Moeilijk moeilijk moeilijk...Schelie of Wijk.......... Dan maar Ijmuiden!
|
|
|
|
Langbeest
|
Op schel altijd gezellig en op op zondag zeker 299 kites waarvan 99.9 % beginner dus altijd lache op de kant en in het water .
Ben jij er dan ook Ries?
|
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
wie oh wie gaat er uit omgeving hilversum vandaag het water op en heeft zin om te carpoolen.
|
|
|
inleveren
|
Dr. Naish. Amsterdam hier. Alleen geen vervoer. Dus indien je over Amsterdam rijdt wil ik zeker carpoolen.
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hallo kitegabbers was weer even er tussenuit met de beunbus ben effe naar kijkduin geweest voor die wochenende effe bijkomen wat een regen regen en nog eens regen dus effe lekker niks gedaan filmpies kijken en een lekkere borrel erbij heb ze nog zien varen in kijkduin tussen de onweer en gigansische regen en wind hozen door krankzinnig werd er nog 1 gered door de kustwacht wokkeltje dus was ook nog eens licht aflandig maarja wie ben ik om er wat van te zeggen hoop dat frankie in labalene het beter heeft als hier maar dat zal wel gr beuntje
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Wat een verhaal. Kenne we deze man. Zou jij je niet eens even voorstellen. Weer een nieuwe erbij.
|
|
|
PeeWee
|
Zooo effe lekker tukkie gedaan.
Vanochtend toch lekker van 9 tot 12 op het water, daarna eraf om de ruimte te geven aan alle lessers, beginners en anderen.
Net hier (Hoorn) een gigantische regenbui, striemde wind en een klap onweer, ik hoop dat iedereen safe het water heeft verlaten.
Ik hoor de verhalen wel weer.
See joes
|
|
|
PeeWee
|
Hee Beun, kom op nou mannnn. Lekker varen met dat kadaver. Trouwens wanneer gaan we BBQen? See joes
|
|
|
Pimp
|
ben uitgescheten en de broodjes ermee gesmeerd Gatver, smeer je het daarna op je brood?? Is die hobby ontstaan tijdens de eenzame uren op wacht in Eemnes ofzo? Net terug van een sessie Wijk pier. Wind was erg op en af en erg veel volk op en in het water maar toch goed met de 9 kunnen varen. Op de terugweg begon het bij de Velsertunnel te onweren met bliksem dus net op tijd van het water af gegaan. @Laurens: nog lekker met de 7 kunnen varen nadat ik ingepakt had, Peter? Ik zag je al loopend afzakken richting bunker.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Vanmiddag best goed kunnen kiten met de 10, het is effe zigzagge naar achter maar dan heb je ok wat En op trugweg natuurlijk ook weer als een kamikaze langs de beginners Paar heerlijke regenbuien gehad maar het kiteje zo goed als droog mee. Zo nu weer naar het werk tot een uurtje of 10 en dan een biertje, heb eigenelijk nu al trek. Doe je goed hoor Beuntje................. beetje relaxen.
|
|
|
mocem
|
was zeker geen top sessie op wijk. gigantisch vlagerig. wind ook nog een tijdje uitgeweest.Wind was ook nog een beetje aflandig op wijk.
|
|
|
@LaurenS
|
Was lekker @ wijk, beetje vlagerig en aan/ uit met die buien, maar voor de rest ok.....wel druk, hele kolonie Duitse windsmurfers... Zaten wel goede surfers tussen ...
|
|
|