Langbeest
|
Uiteindelijk toch maar voor Schellie gekozen. Wel heerlijk kunnen varen met de 9, maar wat een drukte. Ik zag niet eens meer of we een blauwe lucht hadden door alle kites op 12 uur. Nog een paar heftige buien met een enkel onweer klap. Lekker knus schuilen onder de kite van Haring, moest hem zelfs nog wakker maken.
|
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
he langbeest, je was nog niet over de dijk weg of de wind was er weer, heerlijk nog een keer gevaren met de 9, maar het leek zelfs even met de 7 te kunnen, helaas zette de wind niet genoeg door. al met al een lekker dagje, wel wat vlagerig, maar ja weer 2 dagen achterelkaar gevaren en misschien morgen avond ook nog even
|
|
|
Xander Q
|
Was lekker @ wijk, beetje vlagerig en aan/ uit met die buien, maar voor de rest ok.....wel druk, hele kolonie Duitse windsmurfers... Zaten wel goede surfers tussen ...
Check ff je inbox Je hebt een berichtje. (top secret) :-)
|
|
|
|
franco
|
Kan je zelf natuurlijk ook ff opzoeken
ja ja even goed bedankt hoooooooooooooooor pimp.
|
|
|
audi
|
ik zou er niet precies om 10 uur voor de deur staan ze hebben wel eens opstart problemen op maandag
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Was lekker @ wijk, beetje vlagerig en aan/ uit met die buien, maar voor de rest ok.....wel druk, hele kolonie Duitse windsmurfers... Zaten wel goede surfers tussen ...
Zaten idd erg goede surfers bij, heb ze mooie back en frontloops zien springen. @laurens was jij die Wainman zwart oranje ?? , dan heb ik met jou nog ff in de golven gespeeld.....
|
|
|
@LaurenS
|
@laurens was jij die Wainman zwart oranje ?? , dan heb ik met jou nog ff in de golven gespeeld.....
Daar weet ik niets meer van ,zaten leuke bakkies bij ,meer richting bunker.Nog een klein ongelukkie gehad.Kite gepakt door een golf,ik proberen hem eruit te krijgen,maar ff vergeten dat mijn board achter me lag .Gedragen door een golf kreeg ik dat board met een noodgang in mijn nek.Had slechter kunnen aflopen,heb nu alleen een stijve nek.Misschien toch maar een helmpie aanschaffen
|
|
|
Langbeest
|
Zo peet dat liep dus best af.........
|
|
|
FlyingHigh
|
Dat was een prut daggie op Schell zeg!! Waren er om 13.45 tot 19 uur en hebben vanalles gehad. Vette regenbui met een donderslag, kleine buitjes, zon, redelijke wind tot buttttt wind. Meer van het laatste trouwens. Stervens druk en ik denk nog een lessertje of 40. Was verder wel weer gezellig. Bakkie gedaan, broodje kroket gegeten, nog een tijd met Kelly lopen ouwenelen. Morgen krijgt Schell nog een kansie om het goed te maken
|
|
|
Pimp
|
Pimp en lauxus Peter varen het liefst met aflandige wind op Wijk, zie hierboven (zeker goed verzekerd) dear devils
Da´s alleen voor goeie kiters. Blijf jij maar lekker veilig op Schellie onder je kite slapen.
|
|
|
kitem
Geen avatar
Logs: 0 | 6 uur
|
Was lekker vandaag op Schell, tussen 13.00 en 18.00. Vooral na 16.00 uur, een stuk rustiger op het water en een goede wind en een lekker zonnetje. :-)
|
|
|
FlyingHigh
|
Qua drukte heb je gelijk kitem, maar waar haal jij die goede wind vandaan?
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Morgen na het werk maar weer eens kijken op Schellie. Windvoorspellingen zien er goed uit.
|
|
|
mocem
|
Er is geen tijd om te herstellen john. uren schrijven en knallen
|
|
|
Ride
|
Zo is het. Heb vandaag alweer veel te lang moeten werken. Ach ja, vandaag 18 uurtjes in totaal dus kunnen we weer 2 dagen knallen als het waait en het zonnetje schijnt. Morgen maar weer uurtjes schrijven en rammen met die handel.
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Pietje P. Zegt dat het morgen ZW 6/7 wordt...MMM. Ga er zo maar vast van dromen en morgen ... KNALLUHHHH Accu al opgeladen, John?
|
|
|
@LaurenS
|
Ik zit ff terug te kijken op actuele waterdata,maar het valt wel mee denk ik..We houden het op side shore
|
|
|
Ride
|
Pietje P. Zegt dat het morgen ZW 6/7 wordt...MMM. Ga er zo maar vast van dromen en morgen ... KNALLUHHHH Accu al opgeladen, John? Ja hoor, accu is altijd vol. Zo even naar het werk en vanmiddag weer los op Schellie.
|
|
|
|
audi
|
Hoi Richard hoe laat ga je naar schel
|
|
|