Braeckie
Geen avatar
|
Ik zal als Belg het internationale karakter van Schellinkhout wat opkrikken vanavond. Weet er iemand waar je de actuele gegevens van Schellinkhout kan bekijken? Het lijkt alsof ik hier alleen de gegevens van plaatsen aan de Noordzee kan zien: http://live.actuelewaterdata.nl/windgegevens/
|
|
|
Pieterr
|
Vannmiddag nog iemand naar Wijk aan C?
|
|
|
@LaurenS
|
Ik sla over, giet dat het giet
|
|
|
DM2008
|
wil wel, geen vervoer
|
|
|
|
DM2008
|
Utrecht!
Laurens, na 5 uur houdt het volgens buienradar op dus...
|
|
|
@LaurenS
|
Ben niet te porren, ik blijf een daggie thuis
|
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Gisteravond ging het nog ff lekker met de 7m @ wijk pier, paar dikke loops weer en heel rustig. Daarna nog even lekker gegeten bij aloha, niet vooruit te branden op me werk nu weer even relaxen helaas
|
|
|
@LaurenS
|
Haha hier zit er nog een, mijn collega's wisten ook weer hoe laat het was.....
|
|
|
DM2008
|
@ DM2008 dat is helaas totaal andere kant op!
Sorry
Jammer!
|
|
|
Pimp
|
Hij was weer lekkel op schellie met de 9 en een bak regen Lekker onder je kite liggen maffen neem ik aan?
|
|
|
|
franco
|
ries het was weer top, en lekker hoooooooooooooooooooooog.
|
|
|
|
|
cagiva
Logs: 0 | 80 uur
|
Top dag van 2 tot 6 @schel. Handje vol kiters, genoeg ruimte en straf zuidwest windje , nu wachten op vrijdag weer wind
|
|
|
|
franco
|
HOE ZO VRIJDAG PAS WEER AAN, HEEEEEEEEEEEE IK HEB VAKANTIE JAAAAAAAAAAA DUS OOK IK WIL GENIETEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OF DENLKEN WE WEER ALLEEN AAN ONS ZELF(HAHAHAA).
|
|
|
TBK
|
Goh , wat ben ik blij dat jullie zo lekker hebben kunnen varen Ik kom net thuis van mijn werk, heb ook weer genoten van de ruisende wind langs de ramen op 3 hoog en vlaggen die allemaal strak stonden Hoe zit dat : MOTTEN JULLIE NIET IS WERKEN ?
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Jezus jezus jezus, wat een topsessie vandaag zeg op Schellie. Wel wat regen, maar dat mocht de pret toch echt niet drukken hoor. Heerlijk met de 9m gevaren en gevlogen. Vooral vanaf een uurtje of half 6 werd de wind nog wat constanter. Was weer gezellie met onder andere Herman, Klaas en natuurlijk Harinkie nog even op het water gedag gezegd. Was erg rustig op het water, heerlijk. Meer van dit soort dagen, maar dan liever met een zonnetje.
|
|
|
|