FlyingHigh
|
Trapeze bevalt prima tim!! Blijft prima op z' n plek zitten en geeft voor mij prima steun in de rug. Mag er wel een keer mee varen hoor. Geef maar gil als je me ziet en het wil proberen. Waar was jij eigenlijk vandaag? We hadden jou nog wel ff na het werk verwacht!!
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ja Tim, waar was je nou. Er kwam echt bijna helemaal niemand van de bekenden na het werk. O nee, ik lieg, Manfred heeft ook nog gevaren met zijn 9m. Die ging trouwens ook lekker. Frontroll gaat helemaal goed komen Tim. Ik ga ook maar aan de kiteloops. Moet toch een beetje bij blijven bij jullie jonkies hè. Nou nog wind. Ziet er niet echt geweldig uit de komende dagen.
|
|
|
FlyingHigh
|
Hey ouwe, nou niet te overmoedig worden hè!! Zit bijna 20 jaar verschil tussen, dus doe nou eerst die board-off en weer aan, praten we dan verder
|
|
|
Braeckie
Geen avatar
|
Heb idd relaxed gevaren met m'n 9m HiFi op Schellinkhout. Door die k*tfile rondom A'dam was ik er pas om 19u. Het had net nog effe iets harder mogen waaien, want ik moest alles uit m'n 9 halen om deftig te kunnen varen. Jammer genoeg viel de wind rond 20u30 effe weg, dus hield ik het dan al voor bekeken.
Man man, wat vaar ik toch graag met die 9! Moest er iemand een 12m HiFi 2009 willen verkopen, hoor ik 't graag ;-)
|
|
|
patrick87
Logs: 0 | 108 uur
|
lekker gevaren vandaag @ schellie ! van 18.30 tot 21uur eerste keer toeside gevaren en 2.5uur met een smile rond gevaren is er nog iemand die morgen ochtend rond half 10 op schel is ? hoop dat er morgen ochend nog een paar knoopjes over zijn.
|
|
|
|
prutmonster
|
En er was geen winddd op schell
|
|
|
|
sanderw
Gast
|
Hallo, ik ben nieuw op dit forum. aangezien ik as vrijdag een weekje in bloemendaal zit wil ik vragen of er iemand nog tips heeft qua spots en regels?
|
|
|
@LaurenS
|
Welkom, Vrijdag is de wind uit het Noorden dus een prima windje voor zandvoort.Kijk op deze site even naar spots en je komt vanzelf zandvoort etc etc tegen. Ik zelf ga naar Ijmuiden vrijdag zoals het er nu uitziet
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Hallo NH-ers, ben nieuw hier en toch al bekend met een aantal: Herman, John, Beun, Manfred, Richard, Tim, Peter, Peewee en nog zo wat meer van deze actieve spraakmakers. Gezellig volk! Ben nog helemaal aan het begin en heb het kiten al in 2002 geleerd... 9 jaar niks gedaan... Maar goed beter laat dan nooit! He John, die foto's zijn toch nog wat geworden he! En dat met een compleet dichtgeregende lens Nu eerst maar weer verder met rakkies varen en hoogte lopen... als de wind weer daar is. Aloha
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
@loha gezellig nu ook online mee lullen, voor stijl enzo kijk maar eens naar de berichten van HaringHai, die is de master Hoe bedoel je ?????
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hallo NH-ers, ben nieuw hier en toch al bekend met een aantal: Herman, John, Beun, Manfred, Richard, Tim, Peter, Peewee en nog zo wat meer van deze actieve spraakmakers. Gezellig volk! Ben nog helemaal aan het begin en heb het kiten al in 2002 geleerd... 9 jaar niks gedaan... Maar goed beter laat dan nooit! He John, die foto's zijn toch nog wat geworden he! En dat met een compleet dichtgeregende lens Nu eerst maar weer verder met rakkies varen en hoogte lopen... als de wind weer daar is. Aloha Hee Aloha, Welkom op dit verfuilde gespamde.idoten randdebielen forum. Klaas was het toch ???
|
|
|
|
Pimp
|
Ik ook! Zo te zien is er kans op een heerlijke Het-is-vrijdagmiddag-dus-laat-het-weekend-maar-komen-sessie achter de pier. Ik ben er klaar voor. Hoop overigens niet dat m'n gear net zo smerig thuis komt als afgelopen zondag want ik was gisteren pas klaar met zandvrij maken. @Haring: jammer dat het niet aflandig is maar je kunt niet alles hebben. Kom je vrijdag ook, mag je met mij meerijden, scheelt weer pesos voor het parkeren die je aan kibbeling kunt uitgeven. Of ga je op Schel onder je kite liggen maffen?
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
@loha gezellig nu ook online mee lullen, voor stijl enzo kijk maar eens naar de berichten van HaringHai, die is de master @ Manfred Qua stijl geloof ik je graag als ik al zie hoeveel berichten Richard gepost heeft.. en dat dat dan nog met een korreltje Haring wordt gegeten DAN is dat style Aloha
|
|
|
Haring High Richardt
|
@Haring: jammer dat het niet aflandig is maar je kunt niet alles hebben. Kom je vrijdag ook, mag je met mij meerijden, scheelt weer pesos voor het parkeren die je aan kibbeling kunt uitgeven Kom je me dan om 15.00 uur ophalen in Langedoik ???? Qua stijl geloof ik je graag als ik al zie hoeveel berichten Richard gepost heeft.. en dat dat dan nog met een korreltje Haring wordt gegeten DAN is dat style En Zo Is Dat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/size]
|
|
|
Haring High Richardt
|
Nog mensen lekker mee in mijn tentje, krijg je van mij oordoppen http://www.hanglos.nl/forum/270932/kiteforum-tarifa-sept--okt.htmlQuote: pietabroodje - 19 juli, 2011 (21:09) Wij gaan ook in sept / oktober meestal nog 30 graden en de gekende wind, rustig en niet te druk op het water. Enige mi punt. Sommige dingen sluiten al hun deuren wegens einde seizoen.Wij staan met de vito op las Dunas Kom gerust af en we drinken der enen...PietHallo Piet Ik zag op Hanglos dat je naar Tarifa ga naar las dunas op de camping. Ik zou zelf ook gaan met iemand, maar door prive problemen gaat hij helaas niet meer mee en ben ik nu alleen zie hieronder http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=39274.0Ik zat er nu aan te denken om op de camping bij jouw te komen staan voor een week. Wil dan gaan vliegen naar Malaga en daar een auto huren. Omdat ik een klein tentje en een slaapzak en een luchtbed wil meenemen en 3 kites wordt dit met vliegen een probleem. Ik las dat je met een vito gaan dus een hoop bagage ruimte. Mijn vraag is dus of je mijn kleine tentje met slaapzak en luchtbed wil meenemen en een kite ??? Die andere 2 kites kan ik wel met het vliegtuig meenemen En ook belangrijk, wat is de datum dat je ga ??? Heb er nu al veel zin in Gr Richard
|
|
|
|
|
|
audi
|
Hoi Richard als je vrijdag naar Andijk ga ben ik ook van de partij Of medemblik vind ik ook een goede optie
|
|
|
|