@LaurenS
|
Geen excuses Gerard, gaat goed komen!!!!
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Verwachting voor morgen is helaas naar beneden bijgesteld. Ja en die van Za en Zo flink omhoog. Kan ik mooi zaterdag mijn nieuwe 10 testen en zondag de 7 voor het eerst uitlaten. @ Frank ik heb ze dus binnen. Ben heel sgieuwnierig hoe ze varen.
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Voor morgen staat er niet teveel wind zo te zien, zaterdag mot ik me nieuwe speeltje ophalen dus weet nog niet hoe de zaterdag er uit gaat zien
|
|
|
PeeWee
|
Gefelie Tijger met je aanwinst. Dat je er maar veel mooie kilometers mee mag maken.
See joes
|
|
|
Pimp
|
Geen excuses Gerard, gaat goed komen!!!!
Niks excuses. Als het genoeg waait vind je mij vrijdag aan het einde van de middag op IJmuiden. weet nog niet hoe de zaterdag er uit gaat zien] Ik wel. Vrouw, hond en kites in de auto en hup naar het strand. Kan je hem op zondag lekker de hele dag schoonmaken.
|
|
|
Flyingtrunkie
|
@teig: gefeli!! btw.: volgens knmi kracht 5 tot 6 morgen!
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Doe je goed Theo. Veel kilometers toegewenst. Zaterdag kan ik niet ( nee geen verjaardag), maar zondag ben ik er weer bij.
|
|
|
|
franco
|
komt er nog iemand naar enkhuizen nu, net gemeten 16 tot 21 knopen op dit moment!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
franco
|
ben ook maar thuis gebleven marco, ik ga morgen wel en zo als het er nu uit ziet zaterdeg EN zondag ook nog. morgen krijgt gino trouwens kite les, en ik hoop voor jouw dat de zaak niet hoog is(ik zit op de zaak hahaha) dat zeg ik altijd als ik aan het werk ben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zie ik jouw ook nog dit weekend ergens op het water??????????/
|
|
|
Flyingtrunkie
|
GO GINO GO!!!!!!!! ! waar en wanneer krijgt ie les? zit er niet in van het weekend... , morgenochtend zit ik wel op andijk! moet je nog ff spreken trouwens.. .
|
|
|
Giertje
|
Gefeliciteerd met je nieuwe auto Theo ziet er goed uit dus nog sneller op de kitesurfspot. Nummerbord afgeplakt? zeker betaald met zwartgeld!
|
|
|
Giertje
|
Ome Leon, prettige vakantie man. Wat zijn de plannen, wordt er nog gekite? of ga je er op uit met je vrouw.Er komt wel wat wind de komende dagen
|
|
|
FlyingHigh
|
We zijn er weeeeeeer. Ff kijken of er morgen op Muiderberg gekite kan worden morgen. Goeie bak, Teigetje. Gefeli
|
|
|
Giertje
|
Ik denk dat ik morgen een keer op Marken ga varen
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ja hoor................ook afgeplakt. Zal wel een omgekatte bak zijn uit Rusland. Heb je trouwens ook nog een foto van de rechter zijkant.
|
|
|
|
patrick87
Logs: 0 | 108 uur
|
net terug uit andijk. ik was er rond 17uur en tot 19uur lekker kunnen varen met mn 9m. daarna heel de wind pleite ! morgen ochtend ben ik er weer
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Nee maar, Beun online. Hoe issie man? Ga je dit weekend nog kiten???
|
|
|