Giertje
|
Mannen maak het de oude Beun niet zo moeilijk.Laat hem even met rust! Ik ben eens even gaan spitten op het forum. De eerste gedachte was zijn leeftijd veel mannen die abraham gezien hebben doen vaak een stapje terug. Maar ik denk dat dit het niet is, de klad is er pas in gekomen na het in gebruik nemen van de beunmobiel. missien heeft zijn relatie hierdoor een nieuwe inpuls gekregen en heeft hij nu andere zaken aan zijn hoofd. Komt wel weer goed gaat van zelf over
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
zondag ben ik zeker van de partij zaterdag is mijn ouwe vrijtster jarig bijna sarah dus kan ik niet heb er zin in voor zondag jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
dank je wel voor de goede uitleg giertje
|
|
|
TBK
|
Zo weer een avondje in die sch@tvijver op Andijk gelegen. Toch nog ff kunnen varen, maar wat een meur zeg ! Hé Hans ik hoor het al dat wordt weer het hele weekend je lieve vrouwtje verwennen , dus gaan er weer een paar topsessies aan je neus voorbij. Afijn een leuk feessie is ook niet weg !
|
|
|
TBK
|
Nou maar hopen op wind Leon !
|
|
|
martijnc
|
nu 1,5 weekie op la ballena en maar 1 mooi daggie gehad verdorie
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
nein nicht het hele weekeinde verwennen zondag ben ik aan de beurt frank
|
|
|
TBK
|
IK hoop 't voor je Hans, volgens mij ben je de dag erop helemaal gesloopt. Martini, een passionele nacht etc dat kan echt niet goed gaan allemaal.
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hallo positief ben er zeker wel effe alles uitstallen voor de veiling en fotooos maken wil voor de speciale beunset zeker een rootje of 10 hebben
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Moet ook gebeuren helaas John,heb ND dit weekend ,dus weer veel kiten en weinig slapen ,zoals het er nu uitziet
|
|
|
FlyingHigh
|
Moet jij niet toevallig een onderzoekje doen op Muiderberg vandaag, john? Hoorde dat er een zware jongen te vinden was hoor!!
|
|
|
PeeWee
|
Ik neem me spulletjes maar mee naar kantoor dan kan ik tenminste nog wat uurtjes maken op zee (vandaag).
Waar naar toe? Ijmuiden of Wijk? Om een uurtje of vier hoop ik op het strand te kunnen staan.
See joes
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Morgen nog ff een droog daggie ,waar gaan we heen ,ik ben er uit ............... ZEETJEWelk zeetje...?
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
nu 1,5 weekie op la ballena en maar 1 mooi daggie gehad verdorie
Uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat de wind pas goed aangaat vanaf 4 augustus. Dan zou er 3 weken tramontana zijn. Tis mooi balen Martijn dat er bijna geen wind is, maar troost je met de gedachte dat we hier in Nederland de laatste anderhalve week ook maar een keer of 8 hebben kunnen varen. En vanaf vandaag is het ook weer zwaar niks..........weer het hele weekend wind. Moet jij niet toevallig een onderzoekje doen op Muiderberg vandaag, john? Hoorde dat er een zware jongen te vinden was hoor!! Ben vandaag niet echt op tijd denk ik Herman. Mocht dat wel zo zijn, kom ik nog wel even kijken en fotootjes maken.
|
|
|
Langbeest
|
Zo net terug uit Berlijn. Komt er nog een beetje woei of hoe zit dat.
|
|
|
Pimp
|
Ik neem me spulletjes maar mee naar kantoor dan kan ik tenminste nog wat uurtjes maken op zee (vandaag).
Waar naar toe? Ijmuiden of Wijk? Om een uurtje of vier hoop ik op het strand te kunnen staan. Zelfde plan aan deze kant. Ik verwacht rond 4-en op IJmuiden te zijn.
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik neem mijn spullen mee naar het werk Herman. Tot hoe laat zijn jullie in Muiderberg? De wind gaat volgens mij pas wat later aan hè. Gooi mijn spullen er nu in, ik lees het onderweg wel. Laterzzzzzzzzzzzzzzzzzz
|
|
|
TBK
|
Waar gaan we naar toe Sander, marco ?
|
|
|
PeeWee
|
Waar naar toe? Ijmuiden of Wijk? Om een uurtje of vier hoop ik op het strand te kunnen staan. Zelfde plan aan deze kant. Ik verwacht rond 4-en op IJmuiden te zijn. Ik ben te herkennen aan een gele boardshort ;-) See joes
|
|
|
TBK
|
Waar naar toe? Ijmuiden of Wijk? Om een uurtje of vier hoop ik op het strand te kunnen staan. Zelfde plan aan deze kant. Ik verwacht rond 4-en op IJmuiden te zijn. Ik ben te herkennen aan een gele boardshort ;-) See joes Is me nooit opgevallen !
|
|
|