TBK
|
Moet nog even overleggen, maar denk IJmuiden Frank (beste papieren) Jij?... tussen 13.00 en 14.00 uur on the spot! Ik ga nu naar Ijmuiden !
|
|
|
|
@LaurenS
|
Zow, bakkie cappuccino en rammen maar, kom ook naar IJmuiden , ltrz
|
|
|
|
TBK
|
Helemaal top Ries, laat me nog ff horen of het boeken gelukt is.
|
|
|
|
Pimp
|
Ik ga nu naar Ijmuiden !
Zow, bakkie cappuccino en rammen maar, kom ook naar IJmuiden , ltrz
Beetje vroeg misschien, er staat op dit moment een flauw piswindje. De windsnelheid 10m. op 22 juli 2011, 09:20 uur is 7.7 m/s De windstoot op 22 juli 2011, 09:20 uur is 10.1 m/s
|
|
|
@LaurenS
|
No problem Pimp,lekker klooien met de directional,ben er een uurtje of 12
|
|
|
Pimp
|
No problem Pimp,lekker klooien met de directional,ben er een uurtje of 12
Have fun! Ik zie jullie later vanmiddag.
|
|
|
|
Pimp
|
Inderdaad een leuk stukkie. Alleen, met een 16 bij windkracht 5 het water op? Heeft die verslaggever misschien niet helemaal goed begrepen. Of Klaas houdt van een extra dosis adrenaline haha.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Mooi en positief stukkie maar wat ik niet begrijp is dat je na een les van 3 uur al weg kan varen In mijn tijd (vorige eeuw) had je geen kiteschool, maar teigertje, wie kent hem niet. !!!! Bij mij duurde het dankzij mijn leraar teigertje 3 jaar, voordat ik knap weg kon wegvaren. Nog badgasten naar Andijk vanmiddag ?????????
|
|
|
|
audi
|
ik ben er niet, had er niet mee gerekend dat de kinderen vandaag al school vakantie hebben. zondag ben ik er weer
|
|
|
@LaurenS
|
Ik ga opschieten,ziet er lekker uit,van het weekend alleen maar regen en windstoten...nu nog ff genieten van een piswindje(citaat Pimp) met zon
|
|
|
Pimp
|
In mijn tijd (vorige eeuw) had je geen kiteschool, maar teigertje, wie kent hem niet. !!!! Bij mij duurde het dankzij mijn leraar teigertje 3 jaar, voordat ik knap weg kon wegvaren. Nog badgasten naar Andijk vanmiddag ?????????
Hoezo Andoik?? Je zou naar IJmuiden komen en met mij door de slagboom gaan.
|
|
|
Pimp
|
ik ben er niet, had er niet mee gerekend dat de kinderen vandaag al school vakantie hebben. Die van mij vanaf vanaf 12.00 uur ook maar die sluit ik bij Haring in het kolenhok op. Ik ga opschieten,ziet er lekker uit,van het weekend alleen maar regen en windstoten...nu nog ff genieten van een piswindje(citaat Pimp) met zon
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik zie dat ik naar IJmuiden moet vandaag. Oke dan voor de laatste keer me bussie volgooien broodje smeren en dan komt ik er aan.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Nog badgasten naar Andijk vanmiddag ?????????
Hoezo Andoik?? Huh Je zou naar IJmuiden komen en met mij door de slagboom gaan. Dat lijkt me niet. Maar als je naar IJmuiden komt rijden dan parkeren we jouw auto ergens in een achterbuurt en rijden we in mijn auto naar het strand. Top deal dacht ik zo. Feul te feul gedoe, rij wel naar andoik., altoid gezelli Beeeeetje dement aan het worden achter die compuuuuuter ????? Toid dat je het water opgaat
|
|
|
Pimp
|
Tijd dat jij naar Andoik gaat en wij naar IJmuiden. Ik verheug me nu al op de kibbeling met saus na het varen.
|
|
|
|
PeeWee
|
Nog even twee uurtjes werken en dan kom ik ook richting Ijmuiden See joes
|
|
|
Pimp
|
Nog even twee uurtjes werken en dan kom ik ook richting Ijmuiden Gezellie, ik ben er ook rond die tijd.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Dude's van het hooge noorden, ik kom hier meestal niet maar vandaag wel.
Wilden naar Muiderberg of Andijk gaan. Kan me vaag herinneren dat er daar schelpen op de bodem liggen waar je je voeten aan ophaald, is dat nog steeds zo? Neem ook een gevorderde beginner mee, hij staat dus veel op de bodem vandaar de vraag.
Dit soort vragen stel ik meestal aan HJ maar die krijg ik niet te pakken.
Hoezo gaan jullie naar IJmuiden? Wind komt over die grote dam heen, is Wijk niet een betere locatie?
|
|
|