@LaurenS
|
Ola,
Update Spanje. Geen wind wel zonnetje ( echt geen zuchtje) Vooruitzichten : wel zon geen wind
Mazzel
Das mooi zwaar kl*te dan, nah ja,zonnetje is ook lekker ,hier is het voorlopig ook de laatste dag geweest,temperatures rising
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Waar ga je die wind vandaan halen, John? De wind is hier, sinds vandaag ook op
|
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hallo john nog effe man lekker chillen in spain ben nu aan de betere kant gvd wat voelde ik me klote lag helemaal aan de tering na al die regenweken ben effe een weekendje enkhuizen geweest om bij te komen alleen maar geslapen gaat nu wel wat beter gelukkig heel veel plezier in espana wind komt vanzelf wel goede reis en tot horens ik hoop midden augustus nog een weekie te gaan richting noor frankrijk zal de windgoden effe een beun berichtje sturen dan komt ie vanzelf ook shit voor frankie en de rest van de kitegang no wind nou moet ie wel shoppen daar in spain doe ze de groeten bel je deze week nog wel effe
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Hé Hansie. Hoe is het er nou mee man. Gisteren weer een topsessie gemist op IJmuiden. Knallen, knallen en nog eens knallen. Nog een paar naggies en dan naar Espanjjjjjjjaaaaaaaaaa. Jiiiiiiiiihhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Vanaf volgende week iede dag 25 knopen en ik denk 3 keer een heel heftige tramontana. Kom maar op met de wind. Als er geen wind is, ga ik klokkies kopen of effies aan het werk denken en uurtjes schrijven. Als er maar zon is, dat is het belangrijkste. Ik ben dat kloteweer hier wel even zat zeg. En na de vakantie gaan we eindelijk weer naar het altijd winderige El Gauuuuwnaaaaaaa. Kan niet wachten. Op naar onze vrienden bij de kitespot........Bakar here we come. Ik doe de mannen daar de gaaaaroeten. Ga je spreken man. Xxx voor Nans.
|
|
|
franco
|
waar was je dan in enkhuizen hans heb je niet gezien hehehehe.
EN WAAR BLIJFT ME WIND IK HEB VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 aggggggggggggggggggggggg
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
zon is zeker belangrijk en effe rusten is ook lekker nog effe inderdaad elgouna is een weekie superchillen voor mij jihaaa
|
|
|
@LaurenS
|
Zalig weertje momenteel,duurt gelukkig niet te te lang .Rond het weekend weer een aangename zuidwester ,dat wordt genieten .Voor diegene die op vakantie gaan/ zijn,have lots of fun en wind natuurlijk , ik mot nog ff wachten tot nov/dec ....ltrs !
|
|
|
Langbeest
|
Jaaaaa weer een kleine update. Afgelopen 2 dagen kunnen varen Kleine 15 KNP, niet echt geweldig maar toch. Warm weer dus de thermische motor komt op gang.
|
|
|
To
|
mooi zo ziet er ook goed uit vanaf vrijdag, laten wij dan net aankomen daar
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Zooo..., mijn vakantie zit er ook weer op haha! Waar gaan we beulen Zalig weertje momenteel,duurt gelukkig niet te te lang .Rond het weekend weer een aangename zuidwester ,dat wordt genieten .Voor diegene die op vakantie gaan/ zijn,have lots of fun en wind natuurlijk , ik mot nog ff wachten tot nov/dec ....ltrs ! Hope sooo! kijken of ik nog kan waterstarten... Jaaaaa weer een kleine update. Afgelopen 2 dagen kunnen varen Kleine 15 KNP, niet echt geweldig maar toch. Warm weer dus de thermische motor komt op gang.
Das mooi Langbeest, geniet ervan, Thimo ook fijne vakantie... Wanneer ga jij heen Ride?
|
|
|
isomis
|
Voor de mensen die een best nemesis 2011 willen testen:
Ik sta vanaf dit weekend, mits het waait op schellinkhout met test materiaal.
correctie: 2011
|
|
|
Ride
|
Ja dat wil ik graag, maar ik vertrek vannacht naar Spanje. We hadden het geregeld met Richard S. Jij zou die kites krijgen. Mooi dat je ze hebt. Heb je ze ook nog over 4 weken. Ben ik namelijk weer terug uit Spanje. Ik heb errrrrrug veel interesse in de nieuwe Nemesis, maar wil ze eerst testen. Eerst mijn Warootjes maar eens de vernieling in helpen aan de Costa Brava. Jiiiiiiiihhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaa. De mazzel mannen. Tot over een maandje
|
|
|
FlyingHigh
|
Jij gaat echt geen vier weken op vakantie. Drie toch? Pff ik moet nog een maand wachten. Ik wil die nieuwe Nem graag testen, maar wordt volgens mij Ijmuiden zondag. Maar is de 2012 nemesis al uit dan?
|
|
|
Ride
|
Oké oké, 3 1/2 weekie ben ik pleite. Kom zaterdag of zondag over 3 weken weer terug. En met jou heb ik geen meelij Herman. Jij zit steeds met je gat over de hele wereld. Werken noemen ze dat. Volgens mij is het de 2011 Nemi.
|
|
|
|
isomis
|
2011 correctie, ik heb ze ook nog over 4 weken, komt goed!!! We spreken wel af. Heb ze voorlopig nog een tijdje.
Ik hoop dat het zondag gaat waaien en niet zo regenachtige rot dag gaat worden.
|
|
|
Giertje
|
Maak er een Top kite vakantie van John met veel wind en zon. en laat het jihaaaaaaa klinken over de baai van Roses.
|
|
|
|
|
Ride
|
2011 correctie, ik heb ze ook nog over 4 weken, komt goed!!! We spreken wel af. Heb ze voorlopig nog een tijdje.
Helemaal top. Als ik terug ben, spreek ik je wel. Thanks mannen. Ik probeer er maar weer wat moois van te maken. Gaat wel goedkomen. De Jiiiiiiiihhhhhaaaaaaaaaaa's zullen galmen over de woeste wateren van de baai van Rosas. Uurtjes gaan er zeker geschreven worden en de slide ga ik onder de knie krijgen. Zal wel weer een jaar duren, maar leren zal ik hem.
|
|
|