Giertje
|
Frank ik was gisteren al weer op tijd naar huis. Kijk vandaag even hoe laat het een beetje droog is voordat ik naar schell ga.
|
|
|
|
Levensgenieter
Geen avatar
|
De buienradar is erg positief voor de kust in Noord-Holland begin van deze middag, nu nog hopen op wat maar wind dan de huidige 12-14 knopen!
Begin van de middag, tussen 1 en 2, ga ik naar de Bunker in Wijk aan Zee.
|
|
|
|
franco
|
wat een k@t weer, hoop dat het straks nog even wat droger word anders sla ik over.
|
|
|
franco
|
nu een duikbril nodig in enkhuizen REGEN REGEN EN NOGMAALS REGEN JAJA ZOMER IN NEDERLAND TOPPIE als ik weer moet werken volgende week word het vast mooi weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Flyingtrunkie
|
volop zon in Heerhugowaard en een aantrekkend windje! zo naar schellie!
|
|
|
|
@LaurenS
|
Nu op Wijkbij Aloha , zonovergoten
|
|
|
|
Wess
Geen avatar
|
Gisteren heel lekker gevaren op Schell. Vanavond wellicht weer.. ik vroeg me alleen af of het goed te doen is met westenwind?
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ijmuiden it is, wetsuitje maar weer aan
|
|
|
|
|
franco
|
let op schellinkhout wind is vlagerig en erg hard 7m is zat, zo hef fun. net teruch was weer top.
|
|
|
joosie
|
Ben nog kapot van de 5 uurtjes op t water gister op schel maar even dagje overslaan wordt morgen ook top wel west-- noordwest zal dan wel andijk worden of zal de wind west blijven?
|
|
|
FlyingHigh
|
Hij wordt morgen NW joosie
|
|
|
@LaurenS
|
Wat een contrast met gister,de eerste 2 uur met 2 golfsurfers en een windsurfer op het water op Wijk. Lekkere vlakke stukken tussen de golven.Af en toe een springplank pakken en hoog gaan met die C4. T*ring dat is wel een springkanon zeg als je hem eenmaal door heb,kwam geen eind an.....Lekkah . Morgen maar weer een daggie IJmuiden met NW . We worden wel verwend trouwens met die 25 knopies 3 dagen achtereen,en dat in augustus
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Hey ,Peter ..Ben je nu ook over gestapt op Ozone kites ...zou wel een goede keus zijn ..
|
|
|
|
@LaurenS
|
Hey ,Peter ..Ben je nu ook over gestapt op Ozone kites ...zou wel een goede keus zijn .. Nee hoor toch niet helemaal mijn ding,hou toch meer van de directe snelheid van mijn konijnen,maar qua hooooogspringen wint die C4 met gemak.Wel een heel lekkere kite btw.. .Ik ga nog wel binnenkort de Reo van Ozone proberen Morgen nog het water op Frank?
|
|
|
Giertje
|
Hey Frank nog een dagje wezen shoppen met je vrouw? Het was echt een topdag vandaag op schell met de 10 m en 28 knots
|
|
|
onderaqua
|
Nog wel een beetje last van de enkel is weer wat aan het opzwellen dussssssssss
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Zijn er nog meer mensen die morgen naar IJmuiden gaan? Wil er rond een uurtje of 11 zijn, kijken of alles heel blijft deze keer!
|
|
|