zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
@DM2008 ..Het kan niet altijd top zijn ...gelukkig geen schade misschien vandaag beter.. Maar gaan er nog mensen naar Schell.. vandaag ik zag dat het op buienradar dat nog wel even droog blijft en het begint een beetje te waaien hier ..ik ga zo die richting op .. WIND: ZUIDWESTELIJK 8-13 KN, BOVEN OPEN WATER 13-20 KN. ACHTER DE TROG WESTELIJK EN IN DE KUSTPROVINCIES ENKELE KN TOENEMEND. BIJ EENBUI UITSCHIETERS ROND 25 KN.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Zit een hoop westenwind in Frank en hij gaat ook nog naar NW. Schel is dan k...t Kreeg een mail van Matthijs van Best. Die zit nu op wijk bij Aloha, bij hem kan je nieuwste nemesis 2012 testen. Intresse ??? Denk dat ik vanmiddag richting Wijk gaan, alleen de webcam ziet er ook niet zo best uit http://hdtv.webcam.nl/alohabeach/
|
|
|
@LaurenS
|
Komt goed Ries, meld het ff als je gaat,kom ik ook die kant uit....
|
|
|
zwafra
|
Ja het is inderdaad nog niet zoveel ...wacht nog even af @Richard de nieuwste Nemesis 2012 !! testen lijkt me leuk .. Ik hoop wel dat het vandaag nog wat wordt .
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ja het is inderdaad nog niet zoveel ...wacht nog even af @Richard de nieuwste Nemesis 2012 !! testen lijkt me leuk .. Ik hoop wel dat het vandaag nog wat wordt . Als het goed is kan dat vandaag en morgen bij Aloha. Zie op de webcam nog weinig bewegen. Frank (TBK) net gebeld die op schel zit, er wordt op dit moment gevaren en het waait 20 tot 25 knopen ZZW, (ze varen allemaal richting de molen) Er zit een bui aan te komen en wordt aardig donker, voorspellingen zijn dat tie zou draaien naar NW west. Frank zelf heeft niet gevaren omdat hij het weer op dit moment niet vertrouwd Dus ?????? Schell of Wijk ??????????? Mijn vrouw is momenteel druk aan het klussen in huis (schilderen, kast in mekaar aan het zettten, timmeren etc etc ) Ik loop eigenlijk alleen maar in de weg maar als ze gaat piano spelen dan ben ik op weg naar Aloha of Schell of het nu wel of niet waait
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
morgen ben ik op schel denk rond de middag tot in de late uren jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aa
|
|
|
@LaurenS
|
Vanaf 14:00 is het droog op zee en trekt ie aan naar plus 20.... Hier onweert het trouwens
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
dan waait het op s'hout harder dan op zee, zie bij katwijk nu 17knp en ijmuiden 6,8 m/s = 13 knopen
|
|
|
manrot
|
Vanaf 14:00 is het droog op zee en trekt ie aan naar plus 20.... Hier onweert het trouwens waar is hier??
|
|
|
zwafra
|
Hier ( in Purmerend ) nu ook ...en als ik buienradar bekijk komt er de komende uren nog wel wat shit onze kant op ...
|
|
|
manrot
|
ok hier (in Zaandam) hoorde ik ook net een behoorlijke klap maar dat kan dezelfde van purmerend zijn, zover liggen die ook niet uit elkaar
|
|
|
Haring High Richardt
|
morgen ben ik op schel denk rond de middag tot in de late uren jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aa
Geen Nemesis testen Op wijk bij Aloha ????
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Snap eerlijk gezegd niet wat jullie mankeert Hier komt de ene na de andere onweersbui overdrijven met flink wat neerslag en windvlagen. Ik hoop dat het op het strand en Schellinkhout beter is, veul plezier mannen groetjes van de Azijnzeiker
|
|
|
zwafra
|
We willen kiten ..Theo Ik zag je zwager (Richard ..Haring Harrie ) via de webcam volgens mij op strand van Wijk lopen ...
|
|
|
Haring High Richardt
|
We willen kiten ..Theo Ik zag je zwager (Richard ..Haring Harrie ) via de webcam volgens mij op strand van Wijk lopen ... Dat kan niet want ik zit thuis met een krant achter de webcam, heb wel een grooooooot probleem, Mijn oudste dochter begint nu op de piano te rammen, wor hier stapelgek, timmer verbouwingsgeluiden van vrouw en piano getakke teringzooi muziek van dochter Wat mot ik doen ?????
|
|
|
@LaurenS
|
Zo snel mogelijk scheiden van vrouw en kinderen,en lekker in je eentje gaan zitten kniezen in een hutje op de hei ,ik ga rijden ,ltrs *de wind komt er aan )
|
|
|
To
|
je spullen pakken en naar schel rijden? hahhahahaa
|
|
|
franco
|
zo was weer lekker op schellinkhout, en genoeg ruimte weinig kiters. morgen weer en dan iets meer wind aub.
|
|
|
cagiva
Logs: 0 | 80 uur
|
Vanmorgen vroeg al op Wijk, werd uiteindelijk 3 uur koffie drinken bij Aloha, te weinig wind en daarna onweerbuitjes . Morgen herkansen op Schel!!!
|
|
|
kitem
Geen avatar
Logs: 0 | 6 uur
|
Wij zijn vanmiddag naar Workum gereden, maar er kwamen om 2 uur 2 grote windhozen langs en flinke onweersbuien. Daarna bleef de lucht bijna zwart, en het waaide hard. We durfden niet meer te gaan kiten...
|
|
|
zwafra
|
Van die waterhozen waren er bij RTL nieuws een paar foto,s te zien met het weerpraatje ....zag er heftig uit moet je met je kite niet in de buurt van komen .. Maar is de windvoorspelling morgen ziet er goed uit vanaf een uurtje of 11.00 ben ik op Schellinkhout .. sta al twee weken droog...
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Zo, papa is ook weer thuis vanuit Spain. Heerlijk gehad, veel zon, wind en gezelligheid. Varen zit er voorlopig nog niet in met de ribben, maar ik kom morgen wel even naar Wijk om de nieuwe Nemi te aanschouwen en een bakkie te doen met mijn kitevrienden. Jammer dat ik de Nemi zelf niet even kan testen, maar dat gaat nog wel een keer goedkomen. Wie o wie morgen nog meer naar Wijk
|
|
|