|
|
|
|
|
ditispablo
|
ijmuiden was gaaf, de 7 maar net te houden, mooie vlakke stukken tussen de golven. Een waardig afscheid van mn 7 die morgen verkocht wordt aan een duitser :-))
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Nog mensen die mrogen ochtend wijk pier aandoen?
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Jezus wat een wind @ wijk pier 30-40kn , 7m was rond een uur of 19.30 niet echt meer te doen haha. Sander thnx voor de foto's staan echt hele mooi tussen, zal ze zo even uploaden 191 foto's haha. Paar keer geloopt in 35-40 kn maar dat voelt niet echt comfortabel
|
|
|
|
|
joosie
|
Hij was weer super, hele middag op schel wat een mooi windje morgen even bijkomen ben kapot en t weer voor morgen is ook niet best wat een regen en kans op onweer degene die morgen gaan sucses Woensdag ziet er weer beter uit en gaat t weer woeien op schel
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was weer lekker op Schell...zo,n 25 -30 knp schat ik ...later nam de wind nog verder toe ..ben om 19.15 van het water gegaan zeker zo,n 4 uurtjes gevaren ,voor morgen is het voor mij wat te extreem te hard en te nat .. ik denk dat het woensdag beter is .. De beun heeft weer zijn uur record voor dit jaar weer hoger gesteld hij was zeker 3 uur op het water en ik heb diverse keren Jihaaaaaa ...gehoord hij had het naar zijn zin ging ook lekker hoog met ziijn Waroo 7 . @ Tim .Foto,s.zien er weer mooi uit ..wel lef hebben om met deze harde wind te loopen.
|
|
|
joosie
|
Mooie foto's tim vooral als je de foto's snel doorklikt dan zie je die LOOOOP echt goed was weer goed bezig vandaag
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Pffft wat een wind, was om pakweg 19.15 op wijk pier en idd, 35-43kn (aldus actuelewaterdata). Paar keer proberen te springen maar vond 't maar eng, dus heel lafjes en dan nog doorgelift worden door een vlaag. Helaas later m'n boardje kwijt door een breker die m'n boardje meenam, niet meer terug te vinden. Uiteindelijk toen het licht uit ging hadden een paar gasten bij de bunker em al bijna veiliggesteld , toen weer 2km teruglopen in 8bft in het donker, argh! Nouja, blij dat ik m'n boardje toch weer heb
|
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen maar ff niet naar zee,dit gaat me te ver .Ga wel ff kijken op schell met mijn 6m2. 10:00 op de spot,denk dat ie hoog gaat en ik ga zekerr geen loop inzetten Ubergeil hoor Tim die pica's......Woensdag ga ik wel naar zee,lekker overpowered met de 10m2 hoop ik
|
|
|
|
Langbeest
|
Zoooooo Tim goed bezig vriend
|
|
|
|
ditispablo
|
topfoto's Tim ! Wat n dag.. valt me wel op hoeveel drukker wijkie is dan Ijmuiden, en ook veel windsurfers...
|
|
|
Jelle
|
Morgen maar ff niet naar zee,dit gaat me te ver .Ga wel ff kijken op schell met mijn 6m2.
Laat je ff weten hoeveel het daar is dan?
|
|
|
DM2008
|
topfoto's Tim ! Wat n dag.. valt me wel op hoeveel drukker wijkie is dan Ijmuiden, en ook veel windsurfers...
Niet zo raar met zuidwest toch?
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Nog nooit zoveel windsurfers gezien op Wijk, het stikte er van. Wel gave actie van die gasten overigens, waren denk ik de echte mannen die je normaal niet ziet
|
|
|