On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Goed bezig Tim... Leuk dat er toch een paar gelukt zijn Spectaculair om te zien hoe je in die poeierwind lekker aan het loopen bent volgend jaar Boven NAP Voor de diehards die het vandaag wel aandurven hou het safe! Naar mijn mening een daggie alleen voor de pro's, wat een wind... KNMI voor vandaag en morgen: Onstuimig. Vanochtend is het overwegend bewolkt en aan het einde van de ochtend trekt een omvangrijk regengebied het westen binnen. De zuidwestelijke wind trekt hierbij aan en wordt vanmiddag boven land matig tot vrij krachtig 4 a 5 Bft, in de kustprovincies (vrij) krachtig 5 a 6 Bft. Aan de kust is de wind hard tot stormachtig, 7 a 8 Bft. Aan de kust kunnen zware windstoten voorkomen tot ca. 85 km/u. De temperatuur komt uit op een graad of 17. In de avond trekt een zone met intensieve neerslag over het land. Hierbij is vooral in het noorden ook onweer mogelijk. Daarbij trekt de wind dan nog iets verder aan. Buitengaats kan tijdelijk een zuidwesterstorm, windkracht 9, bereikt worden met zware windstoten van ca. 95 km/u. Boven land zijn er windstoten van ca. 85 km/u mogelijk.
|
|
|
Michael van der Hoek
|
kicke foto's Tim! zeker die foto's waar je de loop stap voor stap ziet
|
|
|
Sjaaky
|
Ging gister eind middag lekker, maar moet wel toegeven dat ik uiteindelijk de handen vol had aan de 9mtr. om een uurtje of 18:00 lekker weer naar huis gegaan.
Denk dat we het Donderdag middag misschien weer ff gaan proberen maar dat zien we dan wel weer.
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Morgen ook weer vrij, maar we zijn aan het reorganiseren en er moeten 800 personen weg, mag blij zijn als ik zelf straks nog werk heb. Dus helaas John. Guru net bekeken ziet er voor jouw top uit, alleen zondag een klein briesje en de rest windstil
|
|
|
ditispablo
|
*Niet zo raar met zuidwest toch?*
ja, mee eens-je bedoelt naar de pier ? hij was toch veel meer aanlandig-minder naar de pier dan ik dacht @ijmuiden. Prima zo, lekker de ruimte @Ijmuiden :-)
|
|
|
@LaurenS
|
Zo naar schell, zie hè daar Ries
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Denk dat mijn 5je zelfs te groot is vandaag voor op zee, wie weet hoe ik de oude versie van actuele waterdata kan vinden? Die nieuwe is echt verschrikkelijk onoverzichtelijk en onhandig!
|
|
|
@LaurenS
|
Hier op de homepage, nieuwe stijl.. Wel precies
|
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Net klaar met mijn 3 uurs sessie op schell. Wind was wel te hendelen met de 7 m² , knopie of 30 denk,beetje loopen en hoog springen. Richard hoe is het met je ruggie, na die ongelukkige val uit de hoogte? Het begint nu wel erg hard te regenen, lekker aan het werk ... Morgen een daggie wijk, verheug me er nu al op
|
|
|
Haring High Richardt
|
Heb zels de OZONE Style getest moest wel een revieuw schrijfen anders mocht het niet:
+ Kite springt heeeel makkelijk suuuuuuper hooooog zeer stabiele kite, geen last gehad van windvlagen
- Weinig bardruk, zodat je niet weet waar de kite staat, Ik vond hem traag, maar dat kan ook aan de afstelling hebben gelegen. Eindconclusie: Ik blijf voorlopig bij mij Beste Best bularoo kites Was geen Style (die bestaat niet) maar de CATALYST Richard hoe is het met je ruggie, na die ongelukkige val uit de hoogte? Het gaat maar, het kan beter. Een van mijn slechtste sessies van dit jaar. De eerste 2 sprongen die ik maakte lannde ik verkeerd op mijn rug . daarna maar wat rustiger aan gedaan en alleen super hoooper troooopers gedaan en dat kon net. Morgen misschien maar weer eens naar zee, als het weer gaat natuurlijk, (heb wel last van mijn linker schouder )
|
|
|
Tim_GTS5
|
Hoelaat morgen Peter, ik ga ook weer ff naar wijk pier uurtje of 16.00 daar. S'ochtends nog wat regen en 2e helft en avond goed volgens surfabc. Gister was ie beetje te heftig voor me 7 al had ik hem bijna niet gedepowerd, dat kite niet lekker haha. Zondag ook mooie dag schijnt !
|
|
|
@LaurenS
|
Uurtje of 13:00 denk ik.......
|
|
|
Tim_GTS5
|
Zie je morgen dan wel , ben benieuwd naar je 10m Morgen stuk minder wind, gaat nu wel aardig los 37-48kn . Geen enkele kiter te zien op Aloha webcam, wel zo verstandig nu
|
|
|
Baaltje
Geen avatar
|
Net terug van goede sessie op Schellinkhout met een lekke band helaas.. Maar gelukkig was de het taxibedrijf daar zo aardig om mijn band ff op te pompen zodat ik naar de garage kon komen. Verder prima sessie gehad met mijn 6meter maxje... Had langer willen blijven aangezien het nog beter werd. Wel weer wennen om aan zo'n ADHD kite te hangen tov de 11m C4.. zou graag wat refferentie materiaal hebben voor de hoogte van mijn sprongen iemand foto's of video van vandaag? Morgen maar weer op zee als de omstandigheden het toelaten.. hopelijk iets meer opklaringen?
|
|
|
ditispablo
|
ga morgen middag ws ook wijkie
|
|
|
@LaurenS
|
Zaten mooie sprongen bij Baaltje , rond de 8 m denk, goed te horen dat het nog gelukt is met je band
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Zo, sta nog op.s'hout, was weer.heerlijk.
Met de 7 gevaren, nu begint het erg vlagerig te worden, er is nog 1 kiter bezig, en zo'n 10 surfers,
Ikzie nu ook een 8 opgepompt worden
Morgenavond na het werk maar weer
|
|
|
Braeckie
Geen avatar
|
Zit met een pilsje in aloha op wijk. 1 bikkel op t water met een 6 vegas. Respect! Had wel gehoopt om ruben of andere pros hier aan t werk te zien. Morgen mijn beurt! Schel of ijmuiden...
|
|
|
Langbeest
|
Alle mannen die gevaren hebben .......topperssssssss
|
|
|