ditispablo
|
oeps...scherp sander...het is een mooi dagje....edam...ijbiza ??iemand ?
|
|
|
PeeWee
|
Tjee, had het niet verwacht maar het gaat dus toch een beetje waaien Eerst even bijkomen van mijn looptraining (geen kitesessie verwacht dus iets teveel km'tjes gemaakt ), eten en dan hop naar Enkie. See joes
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Nog mensen naar Edam vanmiddag het lijkt goed te waaien ... Ik ben er om een uurtje of 14.30...see you
|
|
|
ditispablo
|
hmmmm....op actuele waterdata nog maar 6m/s.....
|
|
|
Vloot
|
Ik had er net iemand op uitgestuurd om ff te gaan kijken op enkhuizen, maar die zij dat t niet veel was Mischien vanavond nog?
|
|
|
zwafra
|
Ben net terug van Edam ..er was niemand en de wind viel ook erg tegen . hopelijk dat het morgen beter is .
|
|
|
PeeWee
|
Net terug uit Enkie. Lekker kunnen varen en kleine sprongetjes en een waterig zonnetje . Lekker helemaal alleen op het water (alhoewel in het begin was er nog een kiter aan het sukkelen bij het grasveld, zelf vaarde ik bij het strandje). Nog gezellie na het kiten met "langbeest" staan praten. Ik kreeg direct ook weer zin om te boeken voor een kitetrip richting "windtown"/ Cumbuco. Lekker voor je "Langbeest " . Morgen wordt het met de wind beter dussss, tot morgen See joes
|
|
|
To
|
Morgen waarschijnlijk de razende bol:D
|
|
|
kiterunner
|
Morgen een downwinder maken vanaf Wijk aan Zee naar Egmond. Eindelijk weer een beetje wind in het weekend dus even geen tijd voor familiezaken.
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Wat is er te doen bij wijk pier, zie allemaal vlaggen en steigers Als er een event is ga ik niet daar, is al zo weinig parkeerruimte nu... Vol sideshore wind zo te zien, hmmm...
|
|
|
|
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
wind is op katwijk nu nog zuid-zuidwest , actuele waterdata van ijmuiden doet het niet is dat te doen op ijmuiden?
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Lekker druk @ schel daar ga ik voorlopig niet meer heen in het weekend en minder wind dan op zee, ijmuiden wordt het !
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Oke dan,ben net trug van den Blokker, most nog effe een tuintafel halen, uitverkoopie he Ik zie dat we naar IJmuidel gaan, tot zo dan he Met een uurtje ben ik er wel denk, eerst nog eefe een bakkie doen.
|
|
|
zwafra
|
Ik ga vandaag voor de verandering maar weer eens naar Schellinkhout.. ben er om een uurtje of 12.00
|
|
|
klaas
Geen avatar
|
word het wat @ijmuiden? wij (pa en ik) zijn ook van plan aftereizen maar beetje in twijfel met de regen?!
|
|
|
mocem
|
Ik was na een uur al klaar met varen . Knalde zo hard tegen een golf met me hoofd dat ik me trommelvlies heb gescheurd denk ik.
|
|
|
PeeWee
|
Lekkere ochtensessie op Schellie, Om negen uur leek het wel een Flysurfer promotiedag. Grote maten en toch al wat volk op dit tijdstip. Even getwijfeld of ik mijn 17m zou oppompen maar gelukkig gekozen voor de 12. Na een kwartiertje een liflaf windje trok ie flik aan (voor een wel erg donkere lucht). Lekker hoog gaan dus . Na een uurtje werd ie weer wat minder maar dat was lekker om de loopjes weer eens te proberen . Na twee uurtjes werd het nog minder en kwam de 'lesgolf' het water op, dus het was tijd om te vertrekken . Al met al lekker de hele ochtend kunnen spelen en oefenen. See joes
|
|
|
@LaurenS
|
Niet zo mooi mocem, zuinig zijn op die oortjes..... Nice sessie op IJmuiden, de rest van de noordholland gang kwam later.... Lekker gevaren , wel aanpoten met de 10m2, knopie of 24
|
|
|